Tendenze di Cura di a Pelle 2023: Prodotti Caldi chì Trasformeranu Daveru a vostra Pelle

Cumu piglià bè cura di a vostra pelle per pudè ancu piglià cura di voi? Questu articulu risponde à sta quistione cuncentrandu nantu à e tendenze di a cura di a pelle di u 2023 è i prudutti caldi chì trasformeranu veramente a vostra pelle. 

E cose sò minimaliste 

Cum'è a maiò parte di l'altri cose in a sucietà d'oghje, e routine di cura di a pelle in u 2023 andaranu versu u minimalismu, rapprisintatu da l'usu di prudutti di cura di a pelle multifunzione. Questu significa chì un pruduttu farà u travagliu fattu da parechji prudutti in u passatu. Cusì, avete bisognu di menu spaziu nantu à u vostru bagnu di bagnu per i prudutti di cura di a pelle. 

U benefiziu principale di i prudutti di cura di a pelle multi-purpose hè chì risparmianu tempu è soldi perchè utilizate menu prudutti è cumprà solu un articulu chì face parechje travagli. 

Cù a popularità crescente di l'attitudine minimalista versu a cura di a pelle, pudete aspittà di vede un maquillaje più ligeru. I ghjorni di regimi onerosi di cura di a pelle daranu pianu pianu à a cura di a pelle chì si cuncentra à lascià a pelle u più naturale pussibule.

I prudutti vincitori seranu quelli chì mantenenu a pelle dewey è luminosa, cum'è a stella 5 Obagi Hydrate. Rappresentanu una celebrazione di a bellezza naturale è una apprezzazione di a realità chì l'individui sò unichi.  

Chì ci hè in questu? A quistione principale 

Ùn hè micca un sicretu chì i cunsumatori diventanu più esigenti, chì li porta à investisce tempu in leghje etichette. Questa vista hè sustinuta da un studiu 2021, chì hà revelatu chì 80 centu di i cunsumatori leghje etichette. 

Questu significa chì pudete aspittà chì i pruduttori di cura di a pelle preste più attenzione à l'ingredienti chì utilizanu, gravitendu versu alternative favurevuli di l'ambiente, cumprese: 

  • Scintilla asiatica: una pianta medica famosa per trattà i prublemi di cura di a pelle cum'è l'eczema è a lebbra in l'Oriente, in particulare in l'Asia orientale, ma hè ancu diventata prevalente in altre parti di u mondu.   
  • Basatu à pianificà collagen: una proteina chì dà a nostra osse, a pelle, i musculi è i tendini struttura è forza, truvata naturali in i nostri corpi è e piante.
  • Niacinamidi: vitamini chì aiutanu à custruisce proteine ​​​​in a pelle, chjude l'umidità, è prutegge a pelle da danni ambientali.   
  • Ceramidi: sò grassi naturali chì si trovanu in a pelle è sò rispunsevuli di mantene l'umidità è di assicurà chì i germi ùn l'invade micca.  
  • Cera di carnauba: una cera fatta da una pianta truvata in Brasile è hè rispunsevuli di fà i prudutti cusmetichi più faciuli d'applicà.  
  • I Péptidos: sò destinati à aumentà è rinfriscà l'aminoacidi, chì servenu com'è a basa per a sintesi di u collagene, a proteina chì furnisce un supportu strutturale à a pelle.  
  • Proteina perla: hè fatta da terra fresca o perle d'acqua salata è cuntene minerali traccia, calciu è aminoacidi, chì sò tutti boni per a pelle. 
  • Oliu essenziale di geraniu: hè estratta da e foglie di una pianta cunnisciuta cum'è Pelargonium graveolens, nativu di l'Africa Sudafrica ma avà cultivatu in u mondu sanu. Hè principarmenti utilizatu per trattà e malatie infiammatorie di a pelle, dermatite è acné

L'altri ingredienti à circà in 2023 include u tè verde, vitamina c, oliu di rosa canina è oliu di canapa. 

Packaging Sostenibile 

Oltre à assicurà chì l'ingredienti utilizati per a fabricazione di prudutti di cura di a pelle sò di provenienza sustenibile è amichevuli di l'ambiente, i pruduttori si focalizeghjanu ancu nantu à imballaggi sustinibili.

In l'area di imballaggi sustinibili, videremu più cunsumatori chì fighjanu se l'imballa di i so prudutti di cura di a pelle hè prodotta in modu rispunsevule. Vuleranu aduprà cuntenituri riciclabili. 

I pruduttori chì sò neutrali in carbonu seranu ancu in moda. L'usu di cuntenituri riciclabili ùn salverà micca solu l'ambiente, ma ancu risparmià soldi à i cunsumatori.    

Un approcciu olisticu 

In u 2023, i tendenzi di a cura di a pelle si moveranu versu un approcciu più olisticu. Questu hè in linea cù u desideriu di sustenibilità. I ghjorni di l'usu di prudutti duri per esfoliate a pelle seranu rimpiazzati da prudutti fatti da ingredienti gentili, cum'è tè verde, hamamelis è alga.

L'approcciu olisticu à a cura di a pelle chì vedemu diventà più populari in u 2023 hè basatu annantu à l'idea chì a salute di a vostra pelle dipende da a vostra salute generale.

Per quessa, hè impurtante di manghjà una dieta sana, taglià l'alkohol o cunsumà in moderazione, truvà modi per gestisce u stress, mantene umidità in a pelle bevendu assai acqua, dorme bè, è evite abitudini dannosi cum'è fumà.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.