3 Ingredienti più impurtanti per a pelle senza età

Quandu si tratta di l'apparenze, l'aspettu più ghjovanu trova u so modu à a cima di a lista più vechja. A pelle impeccabile chì pare sfidà a prova di u tempu hè qualcosa chì parechje persone vulianu avè. È avà, cù una varietà di prudutti di cura di a pelle nantu à u mercatu, ci sò parechji sfarenti cù ingredienti di qualità chì pudemu utilizà per ottene una pelle senza età.


Ciò chì face l'età di a pelle?

Diversi ingredienti sò cruciali per a pelle chì sfida l'età. Utilizà u tipu di cura di a pelle pò fà o rumpia l'aspettu di a vostra pelle, soprattuttu quandu mostra visibilmente segni di anziane.


Rughe è linee fini appariscenu nantu à a nostra pelle una volta chì u nivellu di collagene diminuisce. Au fil du temps, le collagène restant tend à se dégrader et à se dégrader encore plus, ce qui conduit à une peau qui s'affaisse. Un altru cuntributore à l'anzianu prematuru hè i radicali liberi. Queste molécule dannu e cellule, è ponu ancu innescà u cancer di a pelle. Tuttavia, neutralizzandu i radicali liberi, a nostra pelle pò esse più ghjovana è più radiante. 


Allora chì hè u sicretu per a cura di a pelle chì sfida l'età?

U sicretu hè l'usu di trè ingredienti specifichi chì sò pruvati per aiutà à prevene è inverte i segni di l'anziane di a pelle. Questi ingredienti ponu esse truvati in parechji prudutti di cura di a pelle, è sò cunnisciuti per furnisce una mansa di beneficii, cum'è l'idratazione, a tessitura di a pelle più liscia, a riduzione di e linee fini è e rughe, è a luminosità di a pelle aumentata.  

 

Vitamin C

A vitamina C hè un nutriente essenziale chì hà una mansa di beneficii pusitivi per u corpu, è ancu per a pelle. A nostra pelle hè l'urganu più grande, è si merita un impulso di nutrienti chì aiutanu i tissuti crescenu è riparà. A vitamina C ùn solu impedisce i radicali liberi, ma aiuta ancu a pelle à mantene l'umidità.


Complexe SkinMedica Vitamin C+E hè un pruduttu superbu per a cura di a pelle per prutegge a vostra pelle da l'antioxidanti è i radicali liberi, mentre chì migliurà l'aspettu è a struttura generale di a pelle. Riccu cù u duo di vitamina C è E, stu serum rinfurzà a luminosità di a vostra pelle. U cumplessu di vitamina C + E mantene ancu a vostra pelle idratata, lascendu l'aspettu è sensu idratatu.

 

Retinolu 

U retinol hè un ingredientu chì hè una putenza assoluta per u rejuvenimentu di a pelle. Retinol, una forma di vitamina A, hà benefizii incredibili, soprattuttu quandu si tratta di i so effetti anti-aging. Funziona accelendu u rinnuvamentu di a pelle è cuntribuisce à allisà e formazioni di rughe. U retinol pò ancu riduce e linee fini, prutegge u collagenu da a degradazione, chì hè ciò chì porta à a pelle sagging. 

Utilizà un pruduttu cum'è Obagi360 Retinol 1.0 serà un cambiamentu di ghjocu in a vostra rutina di cura di a pelle. U retinol aumenta l'aspettu di a struttura di a pelle, senza obstruisce i pori è irritate a pelle. Incorporandu sta crema in a vostra rutina di ogni ghjornu, pudete aspittà per vede una pelle più ghjovana è più chjara. 

 

I Péptidos

Peptidi sò molécule minuscule chì formanu i blocchi di a proteina, chì hè un cumpunente cruciale di a struttura di i tessuti. U travagliu cù una quantità di enzimi impurtanti per mantene a pelle ghjovana. I peptidi sò cunnisciuti per a so capacità di migliurà a fermezza è l'elasticità di i tessuti, chì aiutanu à riduce l'infiammazione è à rinfurzà a salute generale di a pelle.

U collagene hè un tipu di proteina da peptidi chì hè vitale per mantene l'elasticità di a pelle è a ghjuventù. Senza ellu, rughe, linee fini è a pelle caduta naturalmente cumincianu à sviluppà. I peptidi è u collagenu sò i precursori di ciò chì face a pelle mantene a so fermezza è a so struttura, è hè impurtante incorpore i dui in a vostra rutina di cura di a pelle.

Per utilizà a Neocutis BIO CREAM FIRM RICHE Crème lissante et tensante extra hydratante, pudete ottene una pelle chì pare, è si senti più ghjovanu. Questa crema particulare hè assai utile per rinnuvà a sensazione di a pelle. I peptidi prupietari sò ciò chì cuntribuiscenu à a pelle chì si sente più stretta è più elastica. Supporta ancu a produzzione di collagene è elastina. Ùn vi dispiacerà di incorpore sta crema in a vostra rutina di cura di a pelle. In appena 14 ghjorni, pudete sperimentà u tonu è a struttura di a pelle megliu, è ancu menu arrughe. 

 

U dittu dice: cù a cunniscenza, vene u putere. Sapendu quale ingredienti à aduprà per indirizzà a pelle anziana hè impurtante per a salute generale è l'apparenza di a pelle. Cù tutti i danni di u sole, a contaminazione è i prudutti dannosi chì avemu esse esposti ogni ghjornu, l'usu di a cura di a pelle cù questi ingredienti vitali elevarà a vostra pelle. In questu modu, a vostra pelle pò vede radiante è fresca, in l'estiu umidi, in l'inguerni secchi, è in ogni stagione.

Pudemu micca esse capaci di ripiglià u tempu, ma pudemu travaglià cù questi prudutti premium per a cura di a pelle per acquistà un aspettu più ghjovanu. Allora, indipendentemente da a vostra età, pigliate l'oppurtunità di investisce in a vostra cura di a pelle-u vostru futuru vi ringrazierà.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.