5 Trattamenti Rassodante per u corpu per a pelle più stretta

Quandu pensemu à a cura di a pelle, di solitu pensemu solu à a cura di a pelle per a faccia. Certu, i nostri visi sò generalmente esposti più à u sole, a contaminazione, a terra, u sudore è u maquillaje. È cù parechje persone chì travaglianu da a casa oghje, u travagliu cuntinuu di l'urdinatore è u tempu di schermu lasci l'ochji stanchi, stanchi è gonfi. Questu pò guidà à e linee fine intornu à l'ochji. Tuttavia, hè cruciale, avà più chè mai, per prutege micca solu a nostra faccia, ma tuttu u nostru corpu quandu si tratta di prevenzione di arrughe è di a pelle saggy. 


Cume funzionanu i trattamenti di u corpu di rassodamentu?

Micca tutti i prudutti di cura di a pelle è di u corpu sò fatti ugualmente. Per indirizzà a pelle chì hà persu a so fermezza, cercate i prudutti chì cuntenenu questi ingredienti: l'acidu ialuronicu, a cafeina, l'acidu di frutta è e vitamini essenziali da fonti vegetali. Quessi daranu a vostra pelle un impulso, è ancu prutegge da i segni di l'anziane. Utilizendu e proprietà di ingredienti idratanti, u vostru corpu tutale pare più radiante, cù una texture liscia è uniforme.

Eccu i primi 5 trattamenti per u corpu più rinforzanti per una pelle più stretta è più elastica.


I trattamenti più essenziali per a pelle rassodata

1. SkinMedica HA5 idratante ringiovanente -

L'acidu ialuronicu hè dichjaratu chì hè l'idratante più putente di a natura. L'Hydrator Rejuvenating SkinMedica HA5 cuntene una mistura speciale è unica di acidi ialuronici chì aiuta à rinfurzà a capacità di a nostra propria pelle per stà idratata tangibule è visibilmente, per tuttu u ghjornu è a notte. L'ingredientu attivu, l'acidu hyaluronicu, attrae l'umidità è a chjude, mantene a pelle extra grassa cù idratazione. Questu idratante aiutarà ancu a pelle liscia è diminuisce e linee fini è arrughe, lascendu a pelle più ferma è stretta. Ùn si pò micca solu applicà stu pruduttu à a so faccia, ma hè ancu sicuru per u collu, a zona di u décolleté, è qualsiasi zona induve e linee fini è arrughe ponu esse presentate.

 

2. iS Complex Clinical Body -

A formulazione hè chjave per un trattamentu chì furnisce benefici rassicuranti, cum'è l'iS Clinical Body Complex. Questa formulazione hè super idratante per a pelle, postu chì cuntene ancu l'acidu hyaluronicu. L'antioxidanti in questa mistura pruteghja a pelle da l'ambienti duri, mentri l'esfoliazione ligera da l'estratti di frutti misti genera una nova crescita di a pelle. In generale, cù a so mansa di ingredienti di alta qualità, sta lozione di trattamentu lascerà a vostra pelle sensu morbida, liscia è tonica. In più, aiuta à rivitalizza i segni di l'anziane di a pelle, un altru vantaghju per a pelle più ferma è più stretta.

 

3. iS Complex Clinical Firming -

Truvà un trattamentu in una buttiglia per a pelle anziana pò esse più difficiule. Ma iS Clinical Firming Complex hè cumplettamente adattatu per a pelle matura. Questa formulazione intensiva cuntene una mistura equilibrata di l'acidu di fruttu naturali, antioxidanti è bio-nutrienti chì tutti aiutanu à rinfurzà a pelle. L'antioxidanti protettivi furnisce una capa extra di sicurità per a pelle, chì permettenu l'altri ingredienti per rinfurzà l'aspettu generale di a faccia. Questa formula speciale aiuta à rinfurzà a pelle è riduce a dimensione di i pori, è ancu à migliurà l'aspettu di e linee fini, cum'è i pedi di corvi.

 

4. SkinMedica GlyPro Lotion Rassodante Quotidienne -

Lozioni sò estremamente utili per mantene a pelle idratata, in fattu hè probabilmente unu di l'aspetti più trascurati per a cura di a pelle curretta per u vostru corpu tutale. L'applicazione di u tipu di lotioni ghjustu hè chjave per sperimentà a pelle più stretta. iS Clinical Firming Complex hè perfettu per tutti i vostri bisogni di lozione, in più hè adattatu per tutti i tipi di pelle. Appliendu sta lozione à u vostru corpu, pudete aspittà d'aghjurnà a fermezza di a vostra pelle, mentre idratate a pelle secca è spenta. A lotione rinfresca ancu a pelle per mantene l'aspettu suple è più fermu. L'ingredientu aghjuntu di a cafeina aumenta a circulazione è riduce a quantità di radicali liberi in u corpu chì spessu cuntribuiscenu à e linee fini è arrughe. L'usu di lotione duie volte à ghjornu aiuta a salute generale è l'apparenza di a vostra pelle.

 

5. Neocutis NEO BODY Crema Corpo Reparatrice -

Sapemu quantu hè impurtante l'idratazione per a pelle ferma, cusì ùn hè micca surprisa chì a A crema di corpu cù u duo di glicerina è l'acidu hyaluronicu facenu sta lista. A Neocutis NEO BODY Restorative Body Cream hè solu questu, ristorativa. Ancu s'ellu hà ancu una mansa di benefici essenziali, sta crema hè specificamente pensata per u corpu, furnisce u putere più idratante, esfoliante è rassicurante. A so tecnulugia peptidica patentata aumenta a produzzione naturale di collagene, creendu una pelle chì pare è si sente liscia, stretta è ghjovana. Utilizà sta crema per u corpu, a matina è a sera, pò aiutà à rivitalizza l'elasticità di a pelle. In tuttu, stu trattamentu hè assai benefica per mantene a pelle ferma in tuttu u ghjornu. 


Cù u tempu chì travaglia contru à noi, hè cruciale per piglià cura di a nostra pelle, per anni à vene. L'appiccicazione di sunscreen, moisturizer, è l'usu di un esfoliante ogni tantu probabilmente ùn sarà micca abbastanza, almenu per a maiò parte di a pupulazione. A pelle più stretta chì pare ghjovanu ùn hè micca solu ottenibile, ma più accessibile avà chì mai cù i prudutti dispunibili nantu à u mercatu. A cura di a pelle hà avanzatu à un gradu induve ripiglià u tempu hè pussibule. In tuttu, dà a vostra faccia è u corpu u sustegnu chì hà bisognu cù l'usu di lozioni per u corpu fermu nantu à una basa di ogni ghjornu, cusì chì da a prossima volta chì fighjate in u specchiu, vi vede quantu radiante a vostra pelle, è si senti. 


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.