5 di e tendenze più calde di cura di a pelle per u 2022 chì duvete tene un ochju

Cum'è l'annu passatu hà cuminciatu à avvicinassi, avemu capitu chì hè u tempu di scopre a nova bellezza è prudutti emergenti per a cura di a pelle. Innuvazioni in l'articuli chì avemu digià utilizatu, più ingredienti freschi benifichi è novi modi per prutege è rinvigorisce a pelle tutti aspettanu. Quì, avemu cullatu un ochju di ciò chì hè ghjuntu cum'è u megliu cura di a pelle per u 2022.

 

Rafforzamentu di a barriera di a pelle

Prutezzione è rinfurzà a capa superiore di a pelle (l'epidermide) hè impurtante per a prutezzione di a contaminazione è di tossine, raghji UV, disidratazione è infettività.-tutti chì risultatu in segni visibili di l'anziane è l'irritazione. Stu muru esterno guardà a dermis restante è i strati subcutaneous. U microbioma di a pelle, o flora, favurizeghja una forte barriera è a pelle sana quandu hè prutetta. Ci hè parechje manere di aiutà à questu.

Evitendu l'eccessiva cura di a pelle è l'usu di menu prudutti duri serve à mantene l'equilibriu di u pH di a pelle. Una pulizia dolce è delicata è micca una pulizia eccessiva sò dui impurtanti, è ancu di tagliate i peelings chimichi è e maschere, chì sò megliu utilizati solu periodicamente. Microdosing-un approcciu lento è stabile per trattà a pelle-hè un metudu di tendenza per prutege a barriera di a pelle è cunsiste in l'applicazione di bassu cuncentrazione di ingredienti per dà risultati gradualmente - è pò travaglià bè per e persone cù a pelle sensibile o troppu stressata. 

Mantene a pelle calmata cù a crema idratante è u siru idratante ghjustu, inseme à beie assai acqua è manghjà una dieta principalmente vegetale ricca in acidi grassi omega 3 pò ancu aiutà à assicurà una epidermide sana. 

È infine, testa fora. I studii anu dimustratu chì passà u tempu in natura è spazii verdi aiuta à aumentà a microflora sana nantu à a barrera di a pelle.

 

Luminosità

Brillante, setosa, rugiada, lucida. In ogni casu chì a descrivi, a pelle luminosa ùn và da nudda parte. Dapoi un certu tempu, i sguardi glammed-up chì cuminciaru à a fine di l'anni sò stati rimpiazzati cù un maquillaje frescu è sminuitu è ​​un focusu nantu à a bellezza naturale. E mentre chì ci hè un aumentu di glam è sfarzosu per via di e vacanze è di a scia di stili di vita in casa, a freschezza di a bellezza di a faccia nuda hè sempre in tendenza è pare di stà per un pezzu. 

Una bona rutina di cura di a pelle è i prudutti chì esfolianu è prumove a rotazione di e cellule sani producenu una pelle radiante. Amamu i serums illuminanti cum'è Obagi Daily Hydro-Drops Facial Serum cù vitamina B3 è oli puri d'Abyssinian è hibiscus, è SkinMedica TNS Crème Illuminante pour les yeux per a pelle lucida.

 

lu Ultima routine di cura di a pelle, Minimizatu

Mentre chì a purificazione, u trattamentu è l'idratazione sò i principii, hè faciule d'esse purtatu à ammuccià nantu à i prudutti in a speranza di ottene risultati veloci. Ma invece di una pelle impeccabile, pudemu esse lasciati cù inflammazioni, rossi o acne. Quandu si tratta di migliurà a barriera di a pelle, un approcciu di menu hè più cù un regime di cura di a pelle raziunale permetterà à l'olii naturali è a flora di a pelle di equilibriu.

U passu di trattamentu pò esse simplificatu cù prudutti chì travaglianu inseme cum'è u Sistema vincitore di u Premiu SkinMedica, chì combina anti-aging, correzione di pigmentu è serum hydrating all in un bundle cù passi per usà in u vostru regime. U skincare in stu sistema travaglia per purtà una concentrazione potente per risultati megliu.

 

Hè in l'Ingredienti

Videremu i prudutti vegetali è vegani per a cura di a pelle crescente in pupularità, è un afflussu di liste d'ingredienti di qualità nantu à l'etichette. Cume avemu diventatu più educatu nantu à a cura di a pelle, avemu ghjuntu à sapè ciò chì vulemu vede in questu. Più chè mai, sapemu i benefici di l'ingredienti è quandu è cumu aduprà. L'imprese di cura di a pelle continuanu à trasfurmà l'attenzione versu l'offerta di l'ingredienti più efficaci è puri è sparteranu attivamente ciò chì hè in i so prudutti.

 

SPF, per piacè.

SPF ùn passa mai di moda. A nova hè chì ci sò più veiculi per furnisce SPF chì mai. Olii, primers, serums, è più anu unitu à i ranchi di lozioni è creme. Cù tante scelte, ùn ci hè veramente scusa. Hè so faciule da prutezzione di i raghji UV dannusu di u sole in tuttu l'annu, è in prudutti chì sò grandi per a pelle. Unu di i nostri preferiti hè SkinMedica Total Defense + Repair Sunscreen SPF 34 Tinted Broad Spectrum perchè travaglia per tutti i tipi di pelle è presenta antioxidanti per prutege è rejuvenate a pelle.

Aspettate un aumentu di più prudutti cù a prutezzione di a luce blu per a pelle, cù ingredienti cum'è l'ossidu di ferru è l'ossidu di zincu chì aiutanu à bluccà è riflette a luce è impediscenu danni à a pelle ancu da l'esposizione di corta durazione.


Semu pronti per tuttu ciò chì 2022 hà da offre! Eccu à un annu novu cù bona salute è bellezza naturale, per tutti i tipi di pelle è tutti i regimi di cura di a pelle ... salutu !


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.