I 6 migliori acidi ialuronici chì funzionanu veramente (per a pelle è e labbra)

Hè ufficiale; l'umidità hè impurtante per a pelle. Tuttavia, e cose diventanu più difficili quandu si tratta di truvà i migliori prudutti di cura di a pelle per mantene a pelle idratata.


S'ellu hè una sfida chì qualchì volta si trova affruntà, forsi hè ora di cunsiderà i benefici di l'acidu hyaluronicu.  


Questu articulu copre i seguenti temi:

  • Chì hè l'acidu ialuronicu? 
  • L'acidu hyaluronicu funziona? 
  • I migliori prudutti di l'acidu hyaluronicu in u mercatu 
  • Aghjunghjendu à a vostra rutina di cura di a pelle 

COSA È L'ACIDU HYALURONIC?  

L'acidu hyaluronicu hè una sustanza slippery prodotta da u corpu naturalmente. Hè un gruppu di molécule di zuccaru chì travaglianu inseme per lubricate è cuscinetti i tessuti cunghjuntivi in ​​u vostru corpu. Ancu s'è stu liquidu lubricante si trova in diverse parti di u corpu, si trova principarmenti in a pelle è in altre parti mobili cum'è l'articuli è l'ochji. 


Cum'è una spugna, l'acidu hyaluronicu raccoglie l'umidità da l'ambiente è a deposita nantu à i strati superiori di a pelle. I sperti dicenu chì l'acidu hyaluronicu pò assorbe più volti 1,000 u so pesu in acqua. 


Hè a capacità di u corpu à pruduce l'acidu hyaluronicu chì assorbe l'acqua chì separa a pelle rugosa da a pelle secca. È cum'è invechjemu, a nostra pruduzzione di l'acidu hyaluronicu diminuisce naturalmente. Hè per quessa chì a pelle secca hè un prublema cumuni per a pelle di maturazione.

 

L'ACIDU HYALURONIC FUNZIONA? 

Sè avete seguitu i tendenzi di a cura di a pelle in l'ultimi anni, avete nutatu chì i prudutti cù l'acidu hyaluronicu sò assai cunsigliatu. 


Ma perchè hè questu u casu? 


A risposta si trova in ciò chì a sustanza pò fà per a vostra pelle è labbra: 

  • Hè estremamente efficaci in u ritornu di l'acqua. Questu hè soprattuttu impurtante si cunsiderà chì a capacità di a vostra pelle di mantene l'umidità si deteriora cù l'età.
  • A natura scivolosa di l'acidu ialuronicu mantene a vostra pelle elastica, assicurendu chì si rimette facilmente in forma ogni volta chì si allunga. 
  • L'acidu hyaluronicu aiuta à guarisce e ferite più rapidamente, riparà a pelle dannata è prutegge ancu a pelle radicali libretti, chì ponu dannà e cellule di u corpu.  

  

Ùn sò micca solu quelli chì producenu è vendenu l'acidu hyaluronicu chì dicenu chì funziona. A 2018 studiu publicatu da u Revista Internaziunale di Macromolecule Biologiche cunclusu chì l'acidu ialuronicu "mostrava una efficacità prometente in a strettezza è l'elasticità di a pelle, u ringiovanimentu di a faccia, a migliurà i risultati estetichi, riducendu e cicatrici di arrughe, a longevità è u rejuvenimentu di lacrime".

 

I MIGLIORI PRODOTTI D'ÀCIDU HYALURONIC IN U MERCAT

Sè vo site un visitatore regulare à a sezione di cura di a pelle di a vostra tenda o farmacia locale, pudete avè nutatu chì quasi tutti i prudutti di cura di a pelle dicenu chì cuntene l'acidu hyaluronicu. Allora, questu significa chì ognunu di sti prudutti hà i beneficii chì listemu sopra? 


Sfurtunatamente, a risposta hè micca; certi prudutti sò megliu cà altri. I migliori prudutti sò quelli fatti da ingredienti naturali, sò senza oliu, penetranu in a pelle in prufundità, è miranu parti specifiche cum'è i labbra.


Per fà u vostru travagliu più faciule, avemu sceltu i 6 migliori prudutti di cura di a pelle à l'acidu hyaluronicu per diversi scopi:  


  1. SkinMedica HA5 idratante ringiovanente: questu hè u pruduttu chì avete bisognu à ritruvà in a vostra pelle. Sceglite questu s'è vo circate una suluzione senza oliu, senza fragranza è non comedogenica per a pelle secca. 
  2. SkinMedica HA5 Système à lèvres lisses et grasses: se vi trovate à luttà cù labbra secche è sgusciate constantemente, pruvate questu per un aspettu di labbra pulpa.  
  3. Crema idratante SkinMedica Replenish: oltre à l'acidu ialuronicu, stu pruduttu cuntene altri ingredienti chì si trovanu in i principali prudutti di cura di a pelle oghje, cumprese vitamini C è E, estratto di foglia di tè verde, è l'antioxidante superoxide dismutase.   
  4. Sérum boosting à l'acide hyaluronique de la peau PCA: rapprisenta a cuscenza chì l'idratazione duratura hè ottenuta per mezu di l'usu di un pruduttu chì penetra in a pelle è aiuta à aumentà a produzzione propria. l'acidu ialuronicu.
  5. Maschera di notte à l'acidu hyaluronicu PCA Skin: questa hè a vostra suluzione se vulete svegliate cù una pelle idratata è luminosa perchè hè formulata per incuragisce un sonnu riposante.   
  6. Neocutis HYALIS+ Siero idratante intensivo: sè vo circate una pelle morbida, liscia è morbida cù l'aspettu minimu di rughe è linee fini, pruvate questu. 
       

Avete bisognu di l'acidu hyaluronicu in a vostra rutina di cura di a pelle   

Quandu sò usati per u so propiu scopu, i prudutti cù l'acidu hyaluronicu sò estremamente sicuri. Allora, pudete aghjunghje à a vostra rutina di a pelle, in particulare se a vostra pelle hà difficultà per mantene l'umidità. A grande nutizia hè chì travaglia nantu à tutti i tipi di pelle.  


Sfoglia tutte e soluzioni per a cura di a pelle à l'acidu hyaluronique ccà.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.