Cunsiglii per a cura di a pelle dopu l'estate

Quandu i mesi più caldi di l'annu ghjunghjenu à a fine, pudete avvistà chì a vostra pelle porta evidenza di u divertimentu chì avete avutu mentre apprufittate di parechji ghjorni assulanati fora. In particulare dopu à evità l'affullanza è u cuntattu suciale, era tentatore di cumpensà u tempu persu cù l'imballu in parechje attività di l'estiu, chì ponu avè un impattu tangibile nantu à l'apparenza è a salute di a vostra pelle.

Allora s'è vo vi dumandate cumu aiutà à riversà quellu dannu; cumu riparà a vostra pelle dopu à u sole è divertente, ricordate solu chì l'idratazione è alcuni ingredienti precisamente cumminati sò alcune di e migliori scelte per a guariscenza di a pelle è u rejuvenation.


Chì succede à a nostra pelle in l'estiu?

Duranti i mesi di l'estate, ci piace l'acqua, u ventu, u sole, u sali (natari in questu, manghjendu troppu in pasti è spuntini, sudatu assai), più una dieta in stile BBQ in cortile chì pò include l'alcohol. È spessu doppiu o ancu triple pulizia per sbarazzà a pelle di sudore è sporcizia extra. À a fine di u ghjornu, a nostra pelle dà tistimunianza à ognunu di sti elementi.

Copre, purtendu un cappellu, è prutegge cù a Protezione solare SPF di qualità ogni ghjornu sò tutti impurtanti, ma ancu cù quella prutezzione aghjuntu, u tempu extra chì passemu fora in i mesi di l'estiu aumenta significativamente a probabilità di sviluppà invechjamentu prematuru, secchezza è danni à a nostra pelle.

Pò esse ancu cusì male chì, dopu à u tempu, cuminciate à nutà irregolarità, rossu, è macchie di u sole o decolorazioni marroni nantu à a vostra pelle più esposta. A pelle d'estate parched diventa spessu secca è rugosa in a tessitura. I scontri pò esse risultatu da a terra, l'oliu è i prudutti SPF extra. A vostra pelle hè stata attraversu assai à a fine di a staghjoni, cusì hè ora di chjappà è riparà i danni di u solecura di a pelle dopu l'estate. Eccu i 4 migliori cunsiglii per a cura di a vostra pelle dopu a stagione calda.

 

Tip # 1: Rehydrate a vostra pelle

Focus on reidratazione. A pelle assai secca si mostra cum'è pezze secche è rugosità. Questi effetti ponu esse indirizzati in parechje manere. Bevi assai acqua, migliurà a dieta cù antioxidanti è vitamini D è C, è aduprà un umidificatore aiutanu à migliurà a struttura di a pelle. 

To migliori riparà i danni di u sole secchezza, trattate a pelle cù una qualità cura di a pelle dopu l'estate rutina. Cambia à un lavatu di faccia cremosu o oliu per pulisce ligeramente, impedisce a secchezza extra, è aiuta a pelle à mantene i so olii naturali. Applica una crema idratante ricca cum'è SkinMedica Dermal Repair Cream per rinvià l'idratazione è migliurà a liscia. L'altri prudutti, cum'è quelli cù vitamina E è antioxidanti, servenu ancu per rinfurzà l'umidità di a pelle. È una nebbia faciale idratante pò furnisce un impulsu calmante è idratante à a pelle per tuttu u ghjornu.


Tip # 2: Target Hyperpigmentation

Illumina a pelle di a pelle cù prudutti chì sò specializati in diminuite l'iperpigmentazione causata da l'esposizione à u sole. Un serum riccu in antioxidanti è vitamina C hè u più adattatu per dissolve e macchie solari è furnisce luminosità. Obagi Professional-C Serum 20% cuntene a più alta cuncentrazione di vitamina C dispunibule per a compra over-the-counter. È cum'è bonus, diminuisce ancu l'apparizione di linee fini - un altru effettu causatu da troppu sole.

I peelings chimichi cù l'alfa hydroxy acid (AHA) sò un strumentu efficau per alluminà u tonu di a pelle da l'iperpigmentazione è ponu esse acquistati per l'usu in casa o appiicati in modu prufessiunale. L'acidi glicolichi è lattichi sò AHA cumunimenti utilizati in peelings è maschere per rinfurzà a pelle, veramente aiutendu à riversà stu sintumu particulare di troppu esposizione à u sole.


Tip # 3: Aduprate Products per Aumentà u Turnover Cell

Usendu un Approvatu da a FDA Un pruduttu di cura di a pelle cù proprietà rigenerative chì aiutanu à aumentà a rotazione di e cellule di a pelle hè un altru modu fantasticu per contrabilà i danni chì a vostra pelle hà patitu durante i mesi caldi di l'estiu. Questi prudutti aumentanu u collagene è pulisce a pelle, riducendu significativamente i segni di l'anziane.

E vostre cellule di a pelle si rigeneranu circa ogni 4 settimane in i vostri 20 è 30 anni. Ma l'anzianu naturali è l'esposizione prolongata à u sole rallentà u prucessu. Cuntinuà à aduprà SPF per tuttu l'annu bluccarà i raghji dannusu di a pelle chì impediscenu a rotazione di e cellule sane, estendendu e vostre capacità naturali per restaurà queste funzioni vitali di a pelle. dorme bè, manghjà bè, è mantene a salute incuraghjenu ancu a rinnuvamentu di e cellule (è a vitalità generale).

L'ingredienti in a vostra cura di a pelle importanu quandu si tratta di l'anzianu naturali è l'effettu "accelerazione" chì u sole hà nantu à a nostra pelle. L'acidu latticu è i retinoidi in prudutti cum'è Obagi 360 Retinol sò putenti per aiutà à prumove a rotazione di e cellule è diminuite linee fini, pieghe, rughe è acne. 


Tip # 4: Prendi cura di i vostri ochji è labbra

Ricurdativi di i vostri ochji è labbra. Queste zone delicate di a vostra pelle spessu necessitanu una cura di a pelle specializata separata da e vostre scelte generale di cura di a pelle per indirizzà veramente e so sensibilità.

Se ùn avete micca digià utilizatu a grande crema per l'ochji, cambià à una formula idratante per i mesi di vaghjime è inguernu. Ingredienti cum'è u retinol, l'AHA, l'acidu hyaluronicu, a cafeina è i peptidi sò tutti efficaci per a pelle fragile circundante l'ochji.

I labbra ponu ancu soffrenu danni per u clima di l'estiu è a natazione è sò spessu scurdati. Mantene li liscia esfoliate cù un scrub granulatu uni pochi di volte à settimana è purtandu baume à lèvres hydratant SPF in tuttu u ghjornu. I peeling per i labbra è i sieri cù AHA sò ancu grandi per dissolve a pelle morta è una crema per labbra spessa o una maschera di dorme idratarà a pelle durante a notte.


Quandu l'estate s'avvicina, hè cruciale per disintossicà è trattà a vostra pelle da l'effetti di u sole eccessivo, u calore è u sudore. Ùn importa micca cumu avete godutu l'ultimi mesi, pudete rejuvenate, reidratate è guarì a vostra pelle da danni cù u migliori cura di a pelle dopu l'estate prudutti.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.