Acidi alfa-idrossi (AHA) in a cura di a pelle: Benefici è quandu ùn deve micca aduprà

Sè vo circate ingredienti efficaci per a cura di a pelle, l'acidu alfa-idrossi (AHA), l'acidu glicolicu è l'acidu latticu valenu a pena. Questi ingredienti di cura di a pelle sò stati pruvati per offre una gamma di benefici à a pelle. Tuttavia, ùn ponu micca esse adattati per tutti i tipi di pelle. In questu blog, esploreremu i benefici di questi ingredienti per a cura di a pelle, i tipi di pelle chì ùn anu micca adattatu, è cumu incorpore in a vostra rutina di cura di a pelle.


Chì sò l'alfa-idrossi acidi (AHA)?


L'alfa-hydroxy acids (AHA) sò un gruppu di acidi solubili in acqua derivati ​​da frutti è latti. L'AHA più cumunimenti utilizati in a cura di a pelle sò l'acidu glicolicu, l'acidu latticu, l'acidu mandelicu è l'acidu citricu. L'AHA funzionanu rompendu i ligami chì mantenenu e cellule morte di a pelle inseme, chì permettenu di esse facilmente eliminate, rivelendu una pelle più luminosa, più liscia è più uniforme.


Benefici di l'alfa-idrossi acidi (AHA) in Skincare

  • Esfoliazione: L'AHA exfoliate delicatamente a pelle, aiutendu à caccià e cellule morte di a pelle è prumove a turnover cellulare, risultatu in un tettu più luminoso è più liscia.
  • Idratazione: L'AHA ponu aiutà à migliurà i livelli di umidità di a pelle attraendu molécule d'acqua à a pelle, mantenendula idratata è pulita.
  • Anti-aging: L'AHA pò aiutà à riduce e arrughe stimulendu a produzzione di collagene in a pelle.


Chì ghjè l'Acidu Glicolicu?

L'acidu glicolicu hè un tipu d'AHA chì deriva da a canna di zuccaru. Hà una piccula dimensione moleculare, chì face un esfoliante efficace. L'acidu glicolicu hè spessu usatu in i prudutti di a pelle per affruntà l'iperpigmentazione, l'acne è i segni di l'anziane.

Beneficii di l'acidu glicolicu in a cura di a pelle

  • Esfoliazione: L'acidu glycolic hè un esfoliante efficace, elimina e cellule morte di a pelle è rivela una pelle più luminosa è liscia.
  • Iperpigmentazione: L'acidu glycolic pò aiutà à riduce i punti scuri è u tonu irregolare di a pelle sguassendu delicatamente i ligami chì uniscenu e cellule morte di a pelle, rivelendu a pelle fresca è uniforme.
  • Acne: L'acidu glicolicu pò aiutà à unclog i pori, riducendu l'apparizione di punti neri è bianchi è impediscenu futuri scontri.


Chì ghjè l'acidu latticu?

L'acidu latticu hè un altru tipu di AHA chì deriva da u latti. Havi un tamantu moleculare più grande di l'acidu glicolicu, chì face un esfoliante più gentile. L'acidu latticu hè spessu usatu in i prudutti di a pelle per affruntà l'iperpigmentazione, a pelle secca è i segni di l'anziane.

Beneficii di l'acidu latticu in a cura di a pelle

  • Esfoliazione: L'acidu latticu hè un esfoliante suave chì hè grande per sguassà e cellule morte di a pelle per revelà a pelle più luminosa è liscia.
  • Moisturizing: L'acidu latticu pò aiutà à migliurà i livelli di umidità di a pelle attraendu molécule d'acqua à a pelle, mantenendula idratata è grassa.
  • Iperpigmentazione: L'acidu latticu pò aiutà à dissolve i punti scuri è à uniformà u tonu di a pelle sguassendu delicatamente i ligami chì uniscenu e cellule morte di a pelle, rivelando una pelle fresca è uniforme.


Tipi di pelle chì l'acidu alfa-idrossi (AHA), l'acidu glicolicu è l'acidu latticu pò esse micca adattati per

Mentre chì l'AHA, l'acidu glicolicu è l'acidu latticu offrenu assai benefici, ponu solu adattà à certi tipi di pelle. Questi ingredienti per a cura di a pelle ponu irritate a pelle sensitiva, è e persone cù a pelle desidratata ponu truvà chì aggravanu a so cundizione di a pelle. L'individui cù eczema, rosacea, o psoriasis anu da evità l'usu di AHA, àcitu glicolicu è à l'acidu latticu, postu ch'elli ponu aggravà più sti cundizioni.



Cumu incorpore l'alfa-idrossiacidi (AHA), l'acidu glicolicu è l'acidu latticu in a vostra rutina di cura di a pelle

Sè vo site curiosu di incorpore l'AHA, l'acidu glicolicu o l'acidu latticu in a vostra rutina di cura di a pelle, hè una bona idea di principià lentamente. Una bella manera di pruvà a manera di a vostra pelle cù questi ingredienti hè di pruvà una zona chjuca, inconspicuous di a vostra pelle prima di applicà in tuttu. Eccu alcuni cunsiglii per cunsiderà:

  • Accuminciate cù una cuncentrazione bassa: Cuminciate cù un pruduttu cun una concentrazione bassa di l'ingredientu attivu, è gradualmente aumentà a forza cum'è a vostra pelle si adatta.
  • Aduprate SPF: L'AHA, l'acidu glicolicu è l'acidu latticu puderanu fà a pelle più sensibile à i raghji UV di u sole, per quessa, hè sàviu aduprà SPF ogni ghjornu per prutegge da i danni UV.
  • Alternate cù altri esfolianti: Per prevene l'esfoliazione eccessiva, hè megliu alternà u vostru AHA, l'acidu glicolicu o l'acidu latticu cù altri esfolianti cum'è scrubs fisici o enzimi.

L'AHA, l'acidu glicolicu è l'acidu latticu sò ingredienti eccellenti per a cura di a pelle chì offrenu numerosi benefici à a pelle. Cù l'usu propiu è l'introduzione graduali, questi ingredienti ponu aiutà à ottene un complexu più lisu, luminoso è più ghjovanu. Cumprate una varietà di prudutti premium per a cura di a pelle cù AHA quì.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.