Una panoramica di l'idrochinone è i prudutti alternativi

L'idrochinona hè un ingredientu ben cunnisciutu per a cura di a pelle utilizatu per decennii in u trattamentu di diverse cundizione di a pelle. Hè assai efficace in u trattamentu di l'iperpigmentazione è hè diventatu un ingredientu base in parechji prudutti di cura di a pelle pensati per uniformà u tonu di a pelle. In questu blog, discutemu stu putente ingredientu per a cura di a pelle, chì copre temi cumpresi: 

  • Cos'è l'idrochinone
  • Chì l'idrochinone face per a pelle
  • Cumu funziona l'idrochinone
  • Da induve vene l'idrochinone
  • Sicurezza di l'idrochinone per tutti i tipi di pelle

Cosa hè Hydroquinone?

L'idrochinone hè un compostu chimicu cù a formula C6H4(OH)2. Hè un solidu cristalinu biancu chì hè solubile in acqua è comunmente utilizatu com'è agente di schiarimentu di a pelle in i prudutti cusmetichi. Simply put, hydroquinone hè un agentu di schiarimentu di a pelle chì travaglia impedendu a produzzione di melanina (u pigmentu chì dà a pelle u so culore).


Chì face l'idrochinona per a pelle?

A cura di a pelle di l'idrochinona tratta diverse cundizione d'iperpigmentazione, cumprese macchie di età, danni da u sole, melasma è iperpigmentazione post-infiammatoria. 


Cumu funziona l'idrochinone?

L'idrochinone funziona inibendu l'attività di tirosinasi. Questa enzima produce melanina, u pigmentu chì dà u culore di a pelle, i capelli è l'ochji. Reduce a pruduzzione di melanina in a pelle, chì aiuta à sbulicà i punti scuri è uniformi u tonu di a pelle. Puderà ancu aiutà à riduce l'apparizione di linee fini è arrughe è migliurà a struttura generale di a pelle. Hè tipicamenti appiicatu topica à e zone affettate di a pelle.


Da induve hè l'idrochinona?

Hydroquinone pò esse derivati ​​​​da fonti naturali, cum'è e piante di uva. Pò esse ancu pruduciutu sinteticamente in un laboratoriu. A forma sintetica di hydroquinone hè a più comunmente usata in i prudutti di a pelle.


Chì prudutti di cura di a pelle anu l'idrochinona?

L'idroquinone hè un ingredientu cumuni in parechji prudutti d'illuminazione di a pelle. Certi esempi di prudutti di cura di a pelle chì ponu cuntene hydroquinone include:

  1. I creme di schiaritura di a pelle sò tipicamente usati per trattà l'iperpigmentazione, i punti scuri, è altre decolorazioni di a pelle. Puderanu cuntene hydroquinone in concentrazioni chì varieghja da 2% à 4%.
  2. Serums: Serums chì cuntenenu hydroquinone ponu esse usatu per indirizzà spazii specifichi di a pelle chì deve esse illuminatu o illuminatu.
  3. Cleansers: Certi detergenti faciali ponu cuntene hydroquinone per aiutà à rinfurzà a pelle.
  4. Toners: Toners cù hydroquinone ponu aiutà à esfoliate è illuminate a pelle.
  5. Moisturizers: Certi moisturizers ponu cuntene hydroquinone per aiutà à uniformà u tonu di a pelle è riduce l'iperpigmentazione.
  6. Peelings chimichi: Peelings chimichi chì cuntenenu hydroquinone tipicamente utilizanu hydroquinone, acidu glicolicu è altri ingredienti per esfoliate a pelle è prumove a rotazione cellulare. L'idroquinone in a buccia travaglia per inibisce a produzzione di melanina, mentri l'acidu glicolicu aiuta à esfoliate è rejuvenate a pelle. Stu tipu di peeling chimicu deve esse applicatu solu da un prufessiunale.

L'idrochinone hè un ingredientu populari per a cura di a pelle?

Iè, l'idroquinone hè un ingredientu populari per a cura di a pelle, in particulare in i prudutti chì trattanu l'iperpigmentazione. Hè stata utilizata per decennii.


L'idrochinona hè sicura per tutti i tipi di pelle?

Mentre chì l'idroquinone hè generalmente cunsideratu sicuru quandu s'utilice cum'è direttu, pò causà irritazione di a pelle, rossu è altri effetti secundari per certi persone. Se a vostra pelle hè propensu à a sensibilità, hè megliu parlà à un dermatistu prima di inizià l'usu.


Inoltre, l'usu à longu andà di alta concentrazione di hydroquinone pò ancu aumentà u risicu di cancru di a pelle. Per quessa, hè impurtante chì l'utilizatori seguitanu sempre e indicazioni nantu à u pruduttu. Hè ancu megliu utilizatu cù a guida di un dermatologu o di un prufessiunale di salute.


Alternative à l'idrochinone

Ci sò parechje alternative à hydroquinone per aiutà à alleggerà a vostra pelle in modu sicuru, è senza a tutela di un prufessiunale. Serums cum'è u SkinMedica Lytera 2.0 e creme cum'è Senté Cysteamine HSA Pigment & Tone Corrector sò dui prudutti populari per a cura di a pelle senza idrochinona chì i nostri clienti amanu.

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.