I migliori correttori di punti scuri 2022

Cum'è l'età, hè cumuni di sviluppà spots scuri. Puderanu apparisce nantu à a vostra faccia, spalle, braccia, è in u spinu di e vostre mani, in ogni locu induve avete esposizione à u sole. I punti scuri sò particularmente fastidiosi quandu si prisentanu nantu à a vostra faccia, postu chì ùn ponu micca esse facilmente coperti. 

Fortunatamente, ci sò correttori di punti scuri e Trattamenti in casa per i punti scuri chì pò aiutà à riversà a so apparenza. Fighjemu un ochju à ciò chì i punti scuri sò, ciò chì li provoca, cumu per prevene è quali suluzioni tematiche ponu alluminà, illuminate è diminuite i punti scuri.  


Chì sò i punti scuri nantu à a pelle? 

"Lentigines solari" hè u termu l ufficiale per i punti scuri; sò ancu chjamati spots liver o spots d'età. 

I punti scuri (o iperpigmentazioni) nantu à a pelle sò causati da a sopraproduzione di melanina, a difesa naturale di a pelle contr'à i sunburns. Varianu in grandezza, sembranu simili à e freckles, è ponu appare in ogni locu nantu à a vostra pelle. U so culore varieghja da u marrone chjaru à u marrone scuru. 

A maiò parte di i lochi scuri risultanu da a sobreesposizione à u sole. I cicatrici di l'acne è i cambiamenti hormonali sò altri motivi chì pudete sviluppà. 

Qualchese pò sviluppà spots scuri. E persone cù a pelle più ligera li sperienze più spessu, postu chì sò più sensittivi à u sole. Spots si trovanu ancu più spessu in e persone di più di 40 anni, ma i ghjovani chì utilizanu letti di abbronzatura o sò spessu sunburned sò suscettibili. 


Cumu prutegge a vostra pelle da i punti scuri

U megliu modu per prutege a vostra pelle da i punti scuri hè di utilizà una crema solare, cù un SPF di 30 ogni ghjornu, purtassi occhiali di sole è cappelli per prutege a vostra faccia, è esse assai attenti à a vostra esposizione à i raghji di u sole quandu sò più forti trà 10. am è 4 ore di sera. 

A megliu suluzione per sguassà questi spots hè di utilizà una qualità trattamentu di i punti scuri o un correttore di punti scuri. Questi prudutti di cura di a pelle facenu meraviglie per diminuisce è sguassate i punti scuri da a vostra pelle è furnisce una prutezzione contru i danni UV più. 


Cosa sò Correttori di punti scuri? 

Correttori di punti scuri o trattamenti sò prudutti di cura di a pelle chì aiutanu à diminuite l'apparizione di spots scuri nantu à un periudu prolongatu. 

I trattamenti più riesciuti per i punti scuri anu ingredienti attivi in ​​quantità assai cuncentrate. Hè essenziale per sceglie un pruduttu gentile è sicuru per a vostra pelle è carricu di ingredienti ricchi di nutrienti cum'è a vitamina C (acidu L-ascorbic), peptidi, AHA / BHA, è arbutina. Questi ingredienti sò efficaci à sguassate i punti scuri è prutegeranu è nutriscenu a vostra pelle. 


Do Trattamenti in casa per i punti scuri U travagliu veramente? 

Iè, Trattamenti in casa per i punti scuri veramente fà u travagliu. Ùn vedete micca i punti scuri sparisce in a notte, in ogni modu, diminuiranu è svaniscenu cù u tempu. Utilizendu prudutti di a pelle di qualità riccu di ingredienti nutrienti minimizza l'imperfezioni è vi dà una carnagione sana è luminosa. L'usu di una marca di farmacia standard ùn pò micca esse pruvata a so efficacità, per quessa, hè megliu cercà risultati veri per via di suluzioni di spot scuri appruvati da a FDA.


I migliori correttori di punti scuri 

lu i migliori correttori di punti scuri sò fatti cù una alta concentrazione di vitamina C, chì aiuta à rinfurzà a vostra pelle è offre a prutezzione di più danni UV. Obagi-C FX C-Serum clarificante hè una cumminazione putente di 10% L'acide L-ascorbique (vitamina C) et 4% d'arbutine qui illumine le teint et minimise spots scuri. Per sperimentà l'effetti restauratori è rejuvenating di Obagi-C FX C-Clarifying Serum, applicà 5-7 gocce dopu a pulizia. Stu Serum Clarificante face parte di u Sistema Obagi-C FX chì usa vitamina C è arbutina per prumove a pelle sana è più ghjovana. 

Neocutis BIO CREAM FIRM Crème Lissante et Tensante usa peptidi proprietarii per incuragisce a produzzione di collagene è elastina per a pelle più ghjovana. In appena 14 ghjorni, Bio Cream migliurà e linee sottili è e rughe, equilibra u tonu di a pelle, diminuisce i punti scuri, è aumenta l'idratazione generale per un incarnatu più elasticu è liscia. 

Pruvate una pelle d'aspettu più ghjovanu è schiarite i punti scuri cù Crema SkinMedica AHA/BHA. Questa crema ricca combina l'alfa è l'idrossiacidi beta chì causanu l'esfoliazione di a pelle, eliminendu e vechje cellule di a pelle è incuraghjendu a crescita di e cellule novi uniformi u tonu di a pelle è ammorbidisce a pelle per una texture più liscia. Applica delicatamente duie volte à ghjornu dopu avè utilizatu altri prudutti di cura di a pelle per diminuisce i punti scuri è uniformà u tonu di a pelle. 


Siate Pro-attivu nantu à a cura di a pelle

Hè solu naturali chì vi sperienze cambiamenti in a vostra pelle mentre invechjate. I punti scuri sò abbastanza cumuni. Esse proattivu è coccolare a vostra faccia correttori di punti scuri hè u megliu modu per minimizzà i punti scuri è prutegge a vostra pelle. Una volta sperimentate a natura curativa è nutritiva di i prudutti di cura di a pelle di qualità pensati per risultati ottimali, ùn tornerete mai à i prudutti di bellezza OTC. 


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.