U megliu oliu per a faccia per tutti i tipi di pelle

Avete intesu dì chì l'olii facciali sò un cumpunente impurtante di u megliu cura di a pelle rutine ma ùn sò micca sicuru da induve cumincià. Sì avete a pelle grassa, pudete esse particularmente attenti à incorpore oliu di faccia prufessiunale in u vostru regime di cura di a pelle. Ma mai teme; cuntrariu di ciò chì pò parè logicu, l'olii per a faccia pussede benefici topichi per tutti i tipi di pelle.

Per a pelle secca, una ben formulata serum facciale di ogni ghjornu assorberà in a capa superiore di a pelle è chjude l'umidità per chjarificà è rinfurzà a pelle. A pelle grassa prufittà di l'effetti equilibranti di l'olii per a faccia chì rinfriscà l'umidità sbulicata da altri prudutti di cuntrollu di l'oliu più duru. 

Sè site interessatu à truvà u u megliu oliu per a faccia per migliorà u to tonu di a pelle è fà vede chjina è luminosa, cuntinuate à leghje per amparà:

  • Perchè Obagi Professional-C hè a nostra scelta per l'oliu per a faccia #1
  • Chì sò e Differenze trà i Serums Professionali Obagi-C?
  • Quandu è cumu utilizà l'olii per a faccia

 

Perchè Obagi Professional-C hè a Nostra Scelta per l'Oliu Face #1

Most serum idratantes idrata è nutriscia a pelle, ma pensemu chì Obagi Professional-C hè u u megliu oliu per a faccia per tutti i tipi di pelle. Formulatu cù l'acidu L-ascorbicu, a forma più putente di Vitamina C, Professional-C illumina è illumina a vostra carnagione sustenendu a nova produzzione di collagene è riducendu i segni visibili di l'invecchiamento.

 

Chì sò e Differenze trà i Serums Professionali Obagi-C?

Sia a vostra pelle secca, cumminata o grassa, Obagi hà un oliu faciale idratante per i vostri bisogni unichi di cura di a pelle. Cù trè sfarenti Sérum di vitamina C cuncentrazione - unu per a pelle secca è sensitiva; unu per a maiò parte di i tipi di pelle; è unu per a pelle normale à grassa - Obagi hà u perfettu oliu di faccia prufessiunale per mantene a vostra pelle luminosa è sana. 

Obagi Professional-C Serum 20%

Sè vo avete a peddi grassa, a probabilità hè bona chì l'asciugate cù u megliu cura di a pelle i prudutti chì utilizate per minimizzà a lucentezza. Cridite o micca, chì a pelle spogliata deve esse reidratata. 

lu Obagi Professional-C Serum 20% hè u più altu oliu per u visu concentratu di Obagi è hè più adattatu per a pelle normale à grassa. Formulatu per assorbe immediatamente in a pelle, questu Sérum di vitamina C lasciarà a vostra carnagione morbida è luminosa. L'acidu L-ascorbicu puru aiuta à riparà i segni visibili di danni, cum'è cicatrici è pigmentazioni, è, quandu s'utilice ogni ghjornu, cunserva un aspettu supple è ghjovanu.

Obagi Professional-C Serum 15%

Per i tipi di pelle non sensibili, ben equilibrati, Obagi Professional-C Serum 15% aiutarà à furtificà a pelle per via di e proprietà antiossidanti di l'acidu L-absorbicu puru (vitamina C). Solu 5-7 gocce di Obagi u megliu oliu per a faccia appiicatu à a faccia, u collu è u pettu ogni matina prima di a crema solare è di u maquillaje farà una longa strada per minimizzà l'apparizione di linee fini è arrughe. U risultatu di l'usu di a serum facciale di ogni ghjornu hè a pelle cù un bellu splendore radiante.

Obagi Professional-C Serum 10%

Obagi hè u più gentile siru di faccia, l ' Obagi Professional-C Serum 10%, hè pensatu per a pelle secca, irritata o altrimenti sensibile. L'acidu L-ascorbicu, o vitamina C, ottimisimu l'efficacità, a permeabilità è a stabilità di u serum idratante, aumentendu e proprietà antioxidanti di a formula. Questu serum facciale di ogni ghjornu hè perfetta ancu per a pelle più sensibile.

 

Quandu è cumu utilizà l'olii per a faccia

Quandu si applica oliu di faccia prufessiunale, assicuratevi di principià cù una slate pulita è secca. Luntane è asciugate a vostra pelle prima di tamponà delicatamente, pate, o rotulà l'oliu faciale idratante nantu à a vostra faccia, u collu è u pettu. Permette u siru di faccia per assorbe completamente in a vostra pelle prima di applicà moisturizer, sunscreen, è maquillaje. U u megliu oliu per a faccia pò ancu esse usatu cum'è u passu finale di una rutina di cura di a pelle di notte per sigillà l'umidità curativa di a vostra idratazione. crema di notte

 

Riempite a pelle assetata è secca cù u sieru Obagi Professional-C

Pronta à revelà una carnagione più luminosa è più ghjovana aghjunghjendu a oliu di faccia prufessiunale à u vostru rituale di cura di a pelle di ogni ghjornu? Sfoglia tutta a cullizzioni Obagi Professional-C quì. Ùn sapete micca quale serà u megliu per a vostra pelle unica? Missaghju u nostru chirurgu plasticu di u persunale, u Dr V, è u so staffu per cunsiglii gratuiti per a cura di a pelle prima di cumprà.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.