U megliu cunsigliu per a cura di a pelle per u 2022

Parechje persone ùn cumincianu micca un regime di cura di a pelle finu à dopu avè principiatu à vede signali di anziane. Questu spessu accade in i nostri 30 anni, chì significa chì avemu avutu trè decennii di sole, ventu, contaminazione, produttu è altre esposizioni chì sò state lentamente invechjate.

Finu à questu puntu, assai di noi si sentimu invincibili. Finu à quella matina quandu sguardu in u specchiu è scopre chì di colpu paremu più vechji. Di sicuru, l'anziane hè un prucessu cumplettamente naturali è bellu. Ma svegliendu quella matina, avemu capitu chì vulemu avè pigliatu l'azzione per invechje più grazia, prima. Vulemu avè investitu in a salute è l'apparenza di a nostra pelle.

In questu modu ùn sariamu micca ghjucatu offense contr'à l'indicatori di danni dopu à u dannu hè digià fattu. Pruteghjemu a nostra pelle contr'à stu dannu è, invece, nutremu prufondamente per rallentà i segni di a pelle purtata prima ch'elli diventenu visibili.

Questu hè tuttu per dì chì, ancu s'ellu ci sò certi miraculi degni, prudutti di cura di a pelle di qualità medica pruvati per destinà questi prublemi cù risultati abbastanza maravigghiusu, u i migliori cunsiglii per a cura di a pelle per u 2022 hè questu: principià a cura di a vostra pelle oghje.


Moisturize Spessu

L'idratazione hè, senza dubbitu, u cunsigliu di a pelle più impurtante per seguità. Questa pratica incredibbilmente simplice calma l'irritazione, prutegge contr'à parechje forze esterne, è mantene a vostra pelle stretta è elastica. 

Un moisturizer propiu pò prevene l'invechjamentu guardendu u prucessu di regenerazione naturali di a vostra pelle è, quandu una qualità U moisturizer hè implicatu, prumove a capacità di a vostra pelle di ricustruisce u collagene (unu di i blocchi di custruzzione più impurtanti di a pelle).

In più di e proprietà anti-aging di moisturizers, anu ancu calmante è rinfrescante a pelle secca è irritata. Questa pò esse una applicazione più ovvia, ma ricordate chì per quelli chì anu a pelle secca crònica è eczema, a pelle seca vene ancu cun assai irritazione, prurito, è qualchì volta dolore. Rilievu a pelle di sti sfidi cù a crema di notte profondamente idratante è una matina idratante per a faccia quandu si tratta di pelle eccezziunale secca.


Pigliate una cura speciale di e zone delicate

A pelle intornu à i nostri ochji, i nostri collu è e nostre mani sò particularmente sensibili à i segni di l'anziane. Questu hè chì a nostra pelle quì hè più fina chì in altrò, facendu più fragile è suscettibile à i danni. Per prevene l'anzianu prematuru di sti spazii sensittivi, incorpore una crema mirata o sanguin specificamente cuncepitu per questi spazii. È ùn abbiate paura di utilizà a vostra faccia o serum d'ochji nantu à e mani è u collu; sparte proprietà simili, cusì questi prudutti aiutanu à diverse parti di u vostru corpu.

Una questione veramente cumuna chì a ghjente dumanda hè s'ellu hè veramente bisognu di cumprà una crema per l'ochji, o se a so crema facciale di ogni ghjornu hè abbastanza bona. E mentri questu pò dipende di l'efficacità di a marca specifica è di u pruduttu utilizatu, in generale, hè sempre megliu include un pruduttu chì hè statu fabbricatu cù l'intenzione specifica di cura di a nostra pelle più delicata.


Ùn vi scurdate di a cura di a pelle per e vostre mani è braccia

Quanti di voi cuncentrate a vostra rutina di cura di a pelle principalmente nantu à a vostra faccia? E nostre mani sò alzate! Ebbè, almenu hè cusì chì avemu usatu per trattà a nostra rutina di cura di a pelle. 

A triste verità nantu à a cura di a pelle hè chì, perchè prestemu una attenzione cusì attenta à a nostra cura di a pelle faciale, tendemu à trascuratà altre parti impurtanti di u corpu chì meritanu veramente u listessu investimentu è dedicazione. Un puntu di anziane maiò per l'adulti hè in realtà cunnessu cù e so mani è i braccia è hè soprattuttu notu à i pieghe di u coddu è u polsu.

A nostra pelle perde naturalmente l'elasticità cum'è l'età, ma pudemu cummattiri questu cun ottimizzazione cura di a pelle per tuttu u vostru corpu. A cullizzioni di u corpu mantene a vostra pelle idratata in tuttu, chì aiuterà à prevene i segni di l'anziane (cumprese arrughe, u tonu di a pelle lackluster, è a pelle chì hè flaccida) è rinfriscà a pelle spenta per un aspettu è una sensazione di vitalità.

 

Ne valete a pena

Avemu capitu chì ùn ci hè micca una mancanza di infurmazione per a cura di a pelle; u web hè imballatu cù articuli è prudutti chì pretendenu aiutà cù questi (è altri) prublemi di a pelle. Ricurdativi, chì mentre pigliate a cura generale di a vostra pelle cù idratanti è serums vi aiuterà, l'unicu modu veru per indirizzà i prublemi specifichi di a pelle hè di utilizà un pruduttu di efficacità pruvata. L'unica cura di a pelle chì risponde à sti standard stretti hè a cura di a pelle di qualità, cumprese marche cum'è Neocutis, Skinmedica, Eltamd, hè clinicu, e Obagi.

Allora, quandu sceglite i migliori prudutti di cura di a pelle 2022, rispettu u fattu chì vi meritate una vera cura di a pelle chì funziona veramente - meritate una cura di a pelle veramente regenerativa.


1 cumentu


  • tempu

    Sò 100% d'accordu cù stu cunsigliu di cura di a pelle! Aghju 33 anni è a mo pelle hè cuminciata à mostrà segni di invechje, soprattuttu intornu à e curve di u coddu è i polsi. Mi piacerebbe chì mi dissi di principià una rutina in i mo 20 anni quandu mi sentu chì ùn ne aghju micca bisognu! Ma l'aghju fattu avà, è possu veramente vede una diferenza (idratante maravigghiusu per u WIN). Cuminciate oghje, ghjente! Ognunu si merita di sentu GRANDE in a so pelle è a cura di questu hè u primu passu perfettu per quessa!


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.