A megliu cura di a pelle per a pelle irritata

A pelle irritata vene in parechje forme; rossu da i venti duri, prurito da u clima seccu o eczema, acne, irritazione da u sole, è più. In fatti, finu à 70% di l'omi è di e donne dicenu chì anu avutu a pelle sensibile.


Hè cumunu per quelli chì anu questa sensibilità avè una sfida à truvà cura di a pelle chì ùn l'irritarà più. Sia à circà un serum per indirizzà e rughe, una crema idratante chì ùn vi farà micca scoppia, o un trattamentu post-procedura, a lotta hè vera.


cusì, chì tipu di cura di a pelle hè megliu per a pelle irritata? In questu blog di cura di a pelle copreremu stu tema in dettagliu, delineendu u megliu cura di a pelle per a pelle sensibile in parechje categurie.


  • I migliori sieri facciali per a pelle sensibile
  • I migliori idratanti per a pelle sensibile
  • A megliu crema per l'ochji per a pelle sensibile  
  • I migliori detergenti delicati 
  • A megliu prutezzione di u sole per a pelle sensitiva
  • A megliu cura di a pelle per i prucessi dopu
  • U megliu toner per a pelle sensibile 

 

I migliori sieri facciali per a pelle sensibile

Targeting i signali di l'anziane hè una di e cose più difficili da fà quandu avete a pelle sensitiva, soprattuttu perchè parechji serum di faccia in u mercatu pò esse duru nantu à a pelle. Hè perchè sò assai cuncentrati, chì parechji ùn ponu micca trattà.


Ma chì si vi dicemu chì ci hè un modu per indirizzà e arrughe è a caduta cù un serum gentile chì ùn irritarà micca a vostra pelle?


EltaMD Skin Recovery Serum hè una scelta maiò trà e persone cù a pelle sensibile chì cercanu un serum di faccia in generale. Aiuta à calmà a vostra pelle mentre riparà ancu i danni è difende contra i radicali liberi. 


Sérum anti-rougeur de la peau PCA hè a nostra scelta n ° 1 per un serum per a pelle sensibile chì in realtà aiuta à riduce u rossu da l'irritazione à u cuntattu. Perfettu per i climi duri induve u ventu è u clima fretu causanu guance rosse è macchiate, stu serum calma a vostra pelle mentre migliurà l'aspettu generale.


Ancu da a famiglia PCA Skin, u so Siru Idratante hè un serum fantasticu per a pelle sensibile chì hè tenera da a secchezza. Stu pruduttu ultra-idratante hè fattu da una mistura specializata di antioxidanti è ingredienti chì leganu l'umidità chì allevianu a pelle secca è l'irritazione assuciata cun ella, lasciandu a vostra pelle morbida è ferma.


U megliu idratante per a pelle sensibile

A pelle secca hè una di e cause più cumuni di l'irritazione di a pelle. Dunque ùn hè micca maravigghiusu chì i moisturizers per a pelle sensitiva sò in alta dumanda. Ma spessu i moisturizers ponu sentenu pisanti, obstruendu i pori è portanu à i scontri. Hè per quessa chì amemu EltaMD Skin Recovery Light Moisturizer.


Questa lozione per u visu ligera spunta tutte e caselle per a pelle sensibile, calmante istantaneamente l'irritazione mentre passa cum'è una nuvola, senza obstruisce i pori. Questa crema idratante per a cura di a pelle furnisce una idratazione di longa durata è un AAAComplex patentatu chì aiuta in realtà à riparà a barriera di a pelle dannata, aiutendu a vostra pelle à prutege megliu. In più, hè arricchitu cù antioxidanti chì difendenu contr'à i danni di i radicali liberi mentre producenu una pelle morbida è elastica.


A megliu crema per l'ochji per a pelle sensibile

Ancu per e persone chì ùn anu micca generalmente a pelle sensibile, a pelle intornu à l'ochji necessita un pruduttu di cura di a pelle chì pò impediscenu l'irritazione di a pelle, postu chì hè a pelle più fragile è fina di u corpu. lu PCA Skin Ideal Complex Crema per l'occhi riparatrice hè una grande suluzione, affruntà tutte e sfide assuciate cù a pelle intornu à l'ochji. Palpebre cadenti, rughe, linee sottili, gonfiori e cerchi scuri... sò una cosa di u passatu quandu aghjunghje sta crema per l'ochji per a pelle sensitiva à u vostru regime. Havi una sumptuosa texture cremosa chì furnisce risultati rapidi in appena una settimana.

 

I migliori detergenti delicati

A pulizia di a vostra pelle à a fine di u ghjornu ùn deve esse una sperienza dolorosa è irritante. Ma parechji purificatori di a faccia in u mercatu sò duri, formulati per sguassà a terra è a grime senza cunsiderà quantu fragile hè a pelle di a nostra faccia. Cù u Obagi Nu-Derm Detergente delicato, Tuttavia, vi ponu caccià cù gentile sti impurità senza andà in lettu, vulendu chì avete appena usatu sapone vecchiu è acqua. Stu lavatu di faccia dolce include ingredienti calmante cum'è succo di foglia d'aloe barbadensis è estratto di foglia di salvia officinalis (salvia), mentre chì aiuta a vostra pelle à mantene l'umidità è l'elasticità.


Ci piace ancu u Neocutis NEO CLEANSE Detergente delicato per la pelle. Hè un altru detergente delicatu chì hè fattu senza additivi, fragrances, coloranti o sulfati duri. Stu detergente per a faccia senza attualmente aiuta a vostra pelle à mantene l'umidità è hè ideale per l'usu di ogni ghjornu è ancu dopu à trattamenti o prucessi chì lascianu a vostra pelle più sensibile.

 

A megliu prutezzione di u sole per a pelle sensibile 

A pelle sensitiva è u sole ùn sò micca amici. Uni pochi minuti in u sole pò causà à quelli chì anu a pelle irritata à scopre in una rash. In più, si pò veramente sentu chì u sole tira l'umidità. Per via di u fattu chì a pelle irritata pò brusgià più facilmente, è chì a pelle irritata + un sunburn sò una cumminazione terribile. A prutezzione di a pelle hè un must-have per tutti! I malati di a pelle sensitiva, però, ùn ponu micca aduprà u sunblock fora di i scaffali di a farmacia, perchè pò solu irritate a pelle più.


Amemu u SkinMedica Essential Defense Mineral Shield Broad Spectrum SPF 35 cum'è una risoluzione di stu prublema. Questa crema solare delicata furnisce u più altu livellu di prutezzione contr'à i raghji UVA è UVB, senza include alcunu di l'ingredienti duri chì sò tipicamenti truvati in i scaffali, cum'è parabeni, olii è fragrances. Hè un sunscreen puro, ligeru chì vene ancu in a versione ligeramente tinta

 

A megliu cura di a pelle per e prucedure dopu

Avete appena spesu centinaie, o forse millaie nantu à una prucedura di cura di a pelle è avà a vostra pelle hè ultra sensitiva mentre guarisce. Ùn vulete micca piantà a vostra rutina di cura di a pelle, però, avete bisognu di cambià à prudutti gentili per assicurà chì ùn irritate micca più a vostra pelle. Quandu a vostra pelle guarisce dopu una prucedura, hè bisognu di prudutti di cura di a pelle chì a lasciaranu pulita, idratata è prutetta da l'infezzione. Eccu i nostri migliori scelte per a cura di a pelle sensitiva post-procedura: 

 

U megliu toner per a pelle sensibile

Un toner agisce cum'è un primer per a vostra pelle, è hè un grande aghjuntu à ogni rutina. Mentre sò magre cum'è l'acqua, ponu in realtà irritate a pelle sensitiva. Hè per quessa chì amemu EltaMD Skin Recovery Toner per a pelle sensibile. Havi ingredienti idratanti è calmanti chì aiutanu à disintossicà a vostra pelle mentre mantenenu l'umidità è prima di a pelle per u vostru moisturizer, serum, o altri prudutti. 

 

A vostra pelle unica sensibile

A pelle irritata ùn hè micca divertente. Diventa rossu facilmente è reagisce negativamente à parechje soluzioni per a cura di a pelle, rendendu difficiuli di affruntà a pelle secca, riparà i danni di a pelle, è ancu prutegge da i raggi dannosi di u sole. Ma a nostra cullezzione di cura di a pelle di qualità premium hè specificamente fatta per quelli di noi chì soffrenu di a pelle sensibile, indirizzendu delicatamente e zone di destinazione. Vi invitemu ancu à missaghju u nostru chirurgu esteticu per i cunsiglii di cura di a pelle adattati vostri pelle unica è sensibile.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.