U ventu dannu a pelle + 8 Cunsiglii per calmà u ventu

A sensazione di u ventu chì soffia à traversu i nostri capelli pò esse rinfrescante, ma pò ancu avè qualchì effetti dulurosi nantu à a nostra pelle. Tutti sapemu chì l'esposizione à u sole senza prutezzione pò purtà à l'anzianu prematuru è u dannu di a pelle, ma chì hè di u ventu? U ventu dannu a pelle?


Stu blogu di cura di a pelle discuterà cumu u ventu pò dannà a pelle è i migliori modi per calmà a pelle dannata da u ventu.

Cumu u ventu dannu a pelle?

Spessu pensemu à u clima seccu è fretu quandu pensemu à u ventu. Stu tipu di tempu pò purtà à una mancanza di umidità in l'aria è, in fine, a nostra pelle. U ventu pò sguassate a pelle di i so olii naturali, facendu per esse seccu, crackatu è irritatu. Questu hè spessu chjamatu pelle bruciata da u ventu. Quandu a pelle diventa secca è irritatu, pò esse più vulnerabile à fatturi ambientali cum'è a contaminazione è i raghji UV, aggravendu ancu u prublema.


U ventu pò ancu causà danni fisichi à a pelle, in particulare in cundizioni climatichi estremi. I venti d'alta velocità ponu causà screpolature, rossi, è ancu frostbite. Quandu u ventu soffia, pò coglie a terra, a polvera è altri contaminanti, chì ponu ancu purtà à i pori ostruiti è più frequenti.


Cumu calmà a pelle bruciata da u ventu

Se a vostra pelle hè stata esposta à u ventu è si senti secca è irritata, eccu i primi cunsiglii per calmà a pelle dannata da u ventu:

  1. Hydrate: Beie assai acqua è aduprà a idratante per a faccia cuncepitu per idratà è riparà a barriera di umidità di a pelle. Cercate i prudutti di a pelle chì cuntenenu ingredienti cum'è acidu hialuronicu e ceramidi.
  2. Prutezzione: Aduprate una crema o unguentu di barriera per aiutà à prutege a pelle da più danni. Questi prudutti ponu aiutà à chjude l'umidità è impediscenu chì i contaminanti ambientali anu più irritante a pelle.
  3. Evite i prudutti duri: Evite l'usu di saponi è esfolianti duri, postu chì questi ponu ancu striscia a pelle di i so olii naturali è causanu irritazioni supplementari.
  4. Utilizà una pulitore gentile: Aduprate un detergente delicatu per pulizziari è rinfriscà a pelle senza causà più danni.
  5. Evite l'acqua calda: Evite l'usu di l'acqua calda quandu lavate a faccia o pigliate una doccia, chì pò asciucà più a pelle.
  6. Aduprate vestiti protettivi: Se andate fora in u tempu ventu, cunzidira à portà vestiti protettivi, cum'è un cappellu è una sciarpa, per aiutà à prutege a vostra pelle da u ventu.
  7. Prutegge a vostra pelle da a sensibilità chì pò peghju u ventu cù l'usu di qualità Prutezzione solare UVA / UVB.
  8. Visita un dermatologu: Se a vostra pelle hè severamente danatu, cunzidira à visità un dermatologu. Puderanu aiutà à valutà i danni è ricumandenu un pianu di trattamentu. Or Parlate cun un chirurgu esteticu per cunsiglii di cura di a pelle.

U ventu pò dannà a pelle, soprattuttu in tempu seccu è fretu. Striscia a pelle di l'olii naturali, purtendu à a secchezza è l'irritazione o qualchì volta a pelle cracking è sanguinante. Ricurdatevi di idratà è prutegge a vostra pelle cù prudutti delicati per a cura di a pelle per calmà a pelle dannata da u ventu. Sè vo avete un dannu severu di a pelle, hè sempre megliu cercà cunsiglii prufessiunali visitendu un dermatologu.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.