Prufittate una ghjurnata Spa in casa | Prufittate di a cura di a pelle di lussu da u cunfortu di a vostra propria casa

"Ah! Ùn ci hè nunda cum'è stà in casa, per un veru cunfortu ". - Jane Austen, Emma


Questu tempu di l'annu, mentre chì maravigliosu per parechje motivi, pò esse un pocu stressante, particularmente quandu esce. Avemu mandati extra è u trafficu hè arduu. I magazzini è i ristoranti sò affollati; ancu i spas è i saloni sò pieni di patroni chì volenu vede u so megliu per e vacanze. U fastidiu di lascià a casa pò ancu negà parzialmente l'attuale finalità d'andà à u spa. 

Fortunatamente, hè pussibule di gode di parechje di i stessi decadenze di un spa in a vostra casa. Avemu qualchì idee maravigghiusu chì vi incitarà à creà un locu persunale di spa in casa per u ghjornu o a sera.


Cumu avè un ghjornu di spa in casa

U vostru spa di casa hè per un trattamentu pienu è rilassazione. Fighjate u tempu quandu sarete ininterrotti, idealmente quandu site in casa solu (salvo chì un amicu o un cumpagnu vi unisce). Spegne l'elettronica è silenziu e notificazioni di u telefunu. Sì avete animali, assicuratevi chì sò curati è occupati.

Pone u palcuscenicu cù illuminazione delicata è candele per l'ambienti visuali. Incorporate una fragranza ligera cù i vostri prudutti di bagnu o oliu essenziale cum'è lavanda in un diffusore, avendu cura di evità di sopraffare i vostri sensi cù aromi opposti. Riproduce un sonu di fondo dolce, cum'è a musica spa o a sona di a natura via un serviziu di streaming o una macchina di sonu. Mantene a temperatura cunfortu. Accende u vostru bagnu o caminu di a camera per rinfurzà a rilassazione.

Un saccu di asciugamani morbidi, un impacchettamentu per i capelli, una maschera per l'ochju morbida, un accappatu còmode è pantofole, è un cuscinu caldu per u collu ligeramente toccu cù l'oliu essenziale aiutanu à creà una sperienza spa. Riempite un bagnu di bagnu cù a vostra cura di a pelle è altri prudutti. Preparate una brocca di vetru cù l'acqua di ghiaccio di frutta o di pepino per versà in u vostru vetru preferitu per stà idratatu.

Se vulete, sceglite un vinu seccu o acqua minerale frizzante, un libru o una rivista, o ancu un snack ligeru sanu cum'è frutta o crudités da tene vicinu - tuttu ciò chì vi piace chì aumenterà a rilassazione mentale è fisica è nutrimentu. U vostru tempu spa hè destinatu à destress è prumove a bona salute è benessere.


aduprà u I migliori prudutti per a cura di a pelle in casa

Sè portate u maquillaje, aduprate un oliu di maquillaje o di latte prima di pulisce a vostra faccia è a zona di u collu. Allora applicà un scrub facial cum'è Nettoyant esfoliant SkinMedica AHA/BHA per sguassà e cellule morte di a pelle.

Dopu, apre i vostri pori cù un vapore faciale o steam da u vostru bagnu. Sè vo avete una vasca jacuzzi, accende i vostri ghjetti per massaggi. Ammorbidisce a pelle durante a so immersione cù un oliu di bagnu o un bagnu di farina d'avena.

Applica una maschera adattata per u vostru tipu di pelle, o combina u vostru scrub è a maschera cù un pruduttu duale cum'è Obagi Professional-C Microdermoabrasion Polish + Mask) prima di affundà in u bagnu cunfortu.


Incorporare Prudutti per rinfurzà a pelle

Dopu a maschera, fucalizza nantu à u trattamentu è l'umidità. Ricurdativi - avete un tempurale assai tempu, cusì uttene u massimu da i vostri prudutti è aspettate un pocu trà strati per una larga assorbimentu.

Prima di applicà a vostra crema idratante, sceglite unu o dui serum à strata. Una formula carica di peptidi o una cù alfa-idrossi acidi o retinol è un pruduttu cù ceramidi o àcitu ialuronicu furnisce correzione è idratazione. 

Per finisce, Neocutis BIO CREAM FIRM RICHE Crème lissante et tensante extra hydratante hè un favuritu di i nostri è cuntene peptidi proprietarii per sustene a produzzione di collagene è elastina, chì plumps è tightens a faccia, u collu è u décolleté. U decadente Neocutis LUMIERE FIRM RICHE Crème contour des yeux extra hydratante et illuminatrice hè l'accumpagnamentu perfettu per tonificà è firmà a zona di l'ochji.

U vostru spa pò ancu include cura di u corpu tutale. Passate u tempu trà i trattamenti solu rilassate, o ancu fucalizza nantu à altre aree. Imbulighjate i vostri capelli dopu l'appiccicazione di un acondicionador o una maschera idratante, fate l'oliu in i vostri cuticule, è coccole e vostre labbra. Amemu SkinMedica HA5 Système à lèvres lisses et grasses, chì liscia, idrata è tautens labbra.


Accumpagnà e pratiche cù qualità Skincare

Una sperienza spa in casa vole una cura di lussu è efficace. Questu face a nostra qualità skincare un must. I prudutti cù risultati pruvati chì sò sicuri, genuini è favuriti è utilizati da i prufessiunali di bellezza anu a più grande efficacità per aiutà à ottene u massimu da u vostru ghjornu di spa in casa. Per emulà megliu una ghjurnata à u spa, utilizate prudutti di alta qualità da marche di fiducia cum'è Skinmedica, Obagi, Neocutis, iS Clinical è PCA Skin.


Indulge in i risultati di u vostru ghjornu di spa di lusso in casa

U vostru spa in casa duverebbe avè effetti duraturi - micca solu da utilizà a cura di a pelle selezziunata, ma perchè pigliate u tempu per decompressà è fà ciò chì tu piacè. Hè l'epitome di l'autocura, sia mentalmente sia fisicamente. 


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.