Extremozymes - Cura di a pelle estrema
10
Sep 2021

0 Comments

Extremozymes - Cura di a pelle estrema

Probabilmente unu di i migliori ingredienti in a cura di a pelle hè chjamatu "extremozyme". Questa enzima putente hè un cumpunente chì hè cumpletamente basata in a pianta, derivata da e piante chì si sviluppanu in cundizioni di vita estreme; immaginate i deserti aridi, l'Articu frigidu, grotte strozzate da u sole, è geyser inzuppati d'acqua. Queste piante datanu di più di 40 milioni d'anni è si sò adattati à u so ambiente incredibbilmente estremu, micca solu per sopravvive à a dura realità di i so mondi, ma per prosperà in questu - da quì u so nome assai adattatu.


Chì l'extremozymes anu da fà cù a cura di a pelle?


Allora cumu si pò ghjucà à a cura di a pelle?


Questi enzimi extremenziali pruteghjanu e cellule in i pianti da danni strutturali chì ponu vene da minacce esterne. Anu sviluppatu per a selezzione naturali per prutege i microorganisimi è aiutanu à sopravvive in ambienti induve a vita ùn deve esse pussibule. È sta stessa tecnulugia pò esse sfruttata per prutege a pelle umana da i danni causati da u nostru Ambiente.


I sviluppi scientifichi anu cunsulidatu questi enzimi impressiunanti in composti altamente avanzati chì ponu esse incorporati perfettamente in formulazioni di cura di a pelle per aiutà à prutege contr'à i nostri ambienti duri. L'aria secca, l'umidità, a contaminazione, u ventu, u calore, u friddu, u sudore, l'irritazione è u sole duru sò solu uni pochi di i fatturi ambientali chì ghjucanu un rolu in a salute di a nostra pelle, è sti putenti formule di cura di a pelle ponu aiutà à prutege contru. elli.

Cumu funziona l'extremozymes in a cura di a pelle?


Questi enzimi extremenzimi specializati prutegge naturalmente e cellule da danni. Perchè espunemu e nostre cellule di a pelle à elementi chì causanu danni ogni ghjornu, a prutezzione cumpleta pò esse un strumentu putente per noi di utilizà per aiutà à prutege è guarì. 


Stu dannu hè fattu à u nostru urganu più grande da solu campà una vita nurmale, è hè in realtà fattu nantu à un livellu più strutturale, affettendu i nostri proteini (cum'è peptidi, elastina è collagen) è DNA geneticu essenziale (chì permette a ripruduzzione cellulare). Quandu queste cellule di a pelle sò danate, l'elasticità, a fermezza è ancu a funzione immune di a nostra pelle sò dannuti.


Chì ci hè u megliu per a cura di a pelle cù extremozymes?

Ci hè uni pochi di cumpagnie high-end di cura di a pelle chì utilizanu e capacità difensive organiche di sti pianti extremenzimi. I so diversi serums, moisturizers, creme, e cleansers sò ricchi di sti benefici maravigghiusi chì duveranu, cum'è a pianta stessa, furnisce risultati impussibili. È perchè sò appruvati da a FDA, sapete chì ponu sustene ogni dichjarazione è dichjarà chì facenu. U risultatu ? Drammatici benefici anti-invecchiamento per migliurà u culore, u tonu, a struttura è l'aspettu di a vostra pelle mentre pruteggenu da altri danni.

 

hè clinicu hè a nostra marca per a cura di a pelle Extremozyme®. A so linea innovativa di prudutti prumove a pelle sana in un modu eleganti, è ogni pruduttu si sente luxu è ligeru, mentre chì assicurendu risultati cumpletu. Tiranu da i prucessi di selezzione naturali di questi organismi cù una mistura patentata chì aiuta à diminuisce e arrughe mentre sustene a produzzione di collagene è migliurà a salute generale di a nostra pelle. Quandu sò incorporati in a cura di a pelle, l'extremozymes ponu ancu prutegge contr'à l'effetti dannosi di a radiazione solare.


I nostri prudutti iS Clinical preferiti sò i so Serum di ghjuventù, Emulsione d'umidità riparativa, Elixir à lèvres de jeunesse, Serum GenX, e Extreme Protect SPF 40. Aiutanu à allevà i geni di a pelle stanchi è invechjati per una carnagione luminosa è ghjovana, mentre prutegge da a contaminazione, u ventu, u sole è altri fattori ambientali dannosi. I risultati sò spessu vistu in pochi ghjorni è offrenu risultati à longu andà per chì a vostra pelle pò brilla per anni à vene.


Lascia un cumentu

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati