Cume i Poveri Prodotti per a Cura di a Pelle ponu in realtà dannu più cà aiutà

L'industria di a cura di a pelle hè un affari multimiliardariu, cù innumerevoli prudutti dispunibili per i cunsumatori. Tuttavia, micca tutti i prudutti sò creati uguali, è assai di l'opzioni più boni nantu à u mercatu cuntenenu ingredienti dannosi chì ponu fà più male chè bè. Per d 'altra banda, i prudutti di a pelle di qualità sò pensati per nutriscia è prutegge a nostra pelle senza causà danni innecessarii. 


Quandu si tratta di cura di a pelle, invistisce in prudutti di qualità hè qualcosa chì deve esse altu nantu à a lista di priorità d'autocura. A nostra pelle hè sempre à a misericordia di i stressors ambientali cum'è a contaminazione, a radiazione UV è e temperature estreme. I prudutti di cura di a pelle di mala qualità ponu debilitatu e difese naturali di a nostra pelle, facendu più suscettibile à danni è irritazioni.


I risichi di i prudutti di a pelle di mala qualità

L'usu di prudutti di cura di a pelle di mala qualità pò purtà à una serie di prublemi, cumprese:

  1. Irritazione è Sensibilità: Molti prudutti di cura di a pelle di bassa qualità cuntenenu ingredienti duri cum'è fragrances è alcolu, chì spoglia a pelle di olii naturali è provoca irritazione è sensibilità.
  2. Acne è Breakouts: Certi ingredienti in i prudutti di cura di a pelle, cum'è i sulfati è l'olii comedogeni, obstruiscenu i pori è portanu à l'acne è i scontri.
  3. Invechjamentu prematuru: I prudutti di cura di a pelle di scarsa qualità spessu mancanu di l'ingredienti attivi necessarii per cumbatte efficacemente i segni di l'anziane, chì portanu à l'invechjamentu prematuru è e linee fini.
  4. Tonalità di a pelle irregolare: I prudutti di bassa qualità spessu mancanu l'ingredienti necessarii per uniformà u tonu di a pelle, chì porta à a decolorazione è a macchia.
  5. Danni di a pelle: L'usu di prudutti di cura di a pelle di mala qualità pò purtà à danni à longu andà à a pelle, cumprese a perdita di elasticità, diluente di a pelle, è un risicu aumentatu di cancru di a pelle.

Ingredienti da evità in i prudutti di a pelle

Per evitari questi prublemi, sia attentu à l'ingredienti in i vostri prudutti di cura di a pelle. Eccu alcuni di l'ingredienti più dannosi chì si trovanu cumunimenti in i prudutti di cura di a pelle:

  1. Sulfati: Questi detergenti duri sò spessu usati in i purificatori è ponu striscia a pelle di i so olii naturali, purtendu à a secchezza è l'irritazione.
  2. Fragranze: Mentre ponu fà un odore di pruduttu bellu, i fragrances sò una causa cumuni di irritazione è sensibilità.
  3. Olii Comedogenici: L'olii cum'è l'oliu di coccu in realtà ostruiscenu i pori è ponu purtà à scontri.
  4. Parabeni: Questi cunservatori sò spessu usati in i prudutti di cura di a pelle, ma sò stati ligati à a disrupzione di l'hormone è à altre prublemi di salute.
  5. Formaldehyde: Questa chimica, spessu truvata in i prudutti di lisciatura di i capelli, hè stata ligata à u cancer è à altre prublemi di salute.

Alternative di qualità per a cura di a pelle

Fortunatamente, sò dispunibuli parechje alternative di cura di a pelle d'alta qualità chì sò libere da ingredienti dannosi è ponu aiutà à nutrisce è prutegge a vostra pelle. Eccu alcuni di i nostri migliori scelte:

  1. SkinMedica TNS Advanced+ Serum - Stu siru di faccia putente mostra risultati in solu duie simane, cù migliuramentu cuntinuu cù l'usu regulare. In un studiu clinicu, l'utilizatori anu dichjaratu chì si sentenu chì parevanu sei anni più ghjovani dopu solu 12 settimane di usu. Unisce fattori di crescita di a prossima generazione, peptidi, sementi di lino, microalghe è altri ingredienti nutritivi.
  2. iS Clinical Pure Clarity Collection - Questa cullizzioni hè pensata per travaglià inseme per minimizzà l'apparizione di l'acne, è i pori dilatati mentre purifica è nutrisce a vostra pelle in profonda per prevene più sfondate. 
  3. Neocutis Bio Cream Firm Riche - Fattori di crescita, Peptidi Proprietarii, Oliu di Sementi di Borragine, radice di igname salvaticu è altri ingredienti putenti si combinanu per fà sta crema a prossima crema antirughe in u mondu di a cura di a pelle.
  4. Obagi Nu-Derm Gel Foaming - Stu detergente basatu in gel hè unu di i purificatori di faccia più lussuosi di u mercatu. Hè versatile è una scelta perfetta per tutti i tipi di pelle, da secca à grassa, è tuttu in trà.
  5. EltaMD UV Active Broad-Spectrum SPF 50+ - U sole hè una di e cose più dannusu per a nostra pelle, allora perchè andate à prezzu cun prutezzione? Stu pruduttu ùn solu difende, ma nutriscia a vostra pelle per mantene a ghjovana è idratata.  Hè senza fragranza, senza oliu, senza parabeni, senza sensibilità è non comedogenic.
  6. Revision Skincare DEJ Eye Cream - Questa crema per l'ochji innovativa hè clinicamente pruvata per riduce a cappucciu è a caduta di e palpebre, mentre chì ancu indirizzendu l'invechjamentu nantu à a zona tutale di l'ochji.

Utilizendu prudutti di cura di a pelle di alta qualità cum'è questi, pudete assicurà chì dà a vostra pelle a megliu cura è prutezzione pussibule senza espunà à ingredienti dannosi.


I prudutti di a pelle di mala qualità ponu fà più dannu chè bè, per quessa, esse attenti à l'ingredienti in i prudutti chì aduprate hè criticu per a salute di a pelle à cortu è à longu andà. Sceglie alternative di cura di a pelle d'alta qualità chì sò libere da ingredienti dannosi, pudete aiutà à nutriscia è prutegge a vostra pelle, è mantene una pelle sana è ghjovana. Ricurdatevi di ricercà sempre a marca, u pruduttu è l'ingredienti prima di piglià una decisione per u vostru tipu di pelle unicu.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.