Cumu a cura di a pelle grassa

A cura di a pelle grassa pò esse un compitu duru. Troppu idratante è i vostri scontri diventanu peggiu. Un finitu brillanti nantu à e vostre guance è a fronte ti fa sentu autoconsciente in e foto. Sguassate è sguassate l'oliu parechje volte à ghjornu, assai di i vostri prudutti di maquillaje è di cura di a pelle sguassate cun ellu. Hè un tali fastidiu, è ùn hè micca piacevule.

 

A verità nantu à a pelle grassa hè chì ci vole assai cura specializata per gestisce bè. Avete bisognu di cunnosce e formule currette è ingredienti chì ponu aiutà à mantene l'oliu sottu à u cuntrollu, mentre chì ancu sapendu cumu mantene i scontri à a terra, è ancu furnisce una cura nutritiva à a vostra pelle.

 

Cosa hè a pelle grassa

A pelle grassa hè parzialmente genetica è spessu causata da una glandula iperattiva in a vostra pelle. I pori nantu à a pelle grassa sò spessu più grossi è più visibili è sò più propensi à i scontri cumpresi i punti neri, i punti bianchi è i pimples.

 

Avè oliu nantu à a vostra pelle hè completamente naturali. In fatti, sottu à ogni poru nantu à a nostra pelle hè una glandula chì produce intenzionalmente oliu (chjamatu glàndula sebacea). In u so core, l'intenzione di sta glandula hè di mantene a vostra pelle idratata è idratatu.

 

Ciò chì causa a pelle grassa

Questa glandula hè maravigliosa per a nostra pelle ... quandu funziona bè. Ma per a maiò parte di a pupulazione, i picculi glànduli sebaceous utili diventanu un ostaculu da a pruduzzione eccessiva di oliu è creanu un splendore chì pruvemu cusì disperatamente di eliminà o copre.

 

Allora perchè stu funziunamentu iperattivu succede à certi di noi, ma micca tutti? Ebbè, genetica per unu. Sì avete a pelle grassa, hè prubabile chì i vostri parenti è generazioni più vechje anu avutu ancu a pelle grassa. E poi ci sò cambiamenti hormonali è età, per quessa l'acne hè spessu più cumuni in l'adulescenti. È ancu u clima chì ci circundava ghjucà una parte, cum'è quelli chì campanu in climi più umidi tendenu à avè a pelle più grassa.

 

Tutte queste cause sò fora di u nostru cuntrollu. Ma qualchì volta a pelle grassa pò esse causata da l'usu di prudutti improprii (o troppu) nantu à a vostra pelle, o ancu (sorprendentemente) saltendu l'idratante in tuttu.

 

E cose sorprendenti chì ponu causà a pelle grassa

Saltà u moisturizer hè un grande no-no quandu si tratta di trattà a pelle grassa. Questu hè soprattuttu veru s'ellu si usa un trattamentu di l'acne o un toner, postu chì questi tendenu à asciucà a pelle un pocu. Sapemu chì pò sonu in daretu per aghjunghje una lotione à a pelle chì tende à l'oliu, ma u truccu quì hè solu truvà u megliu tipu di moisturizer per voi; per esempiu, a pelle grassa tende à travaglià megliu cù un idratante ligeru, basatu in acqua.

 

Vulete ancu esse sicuru chì ùn avete micca troppu fattu nantu à a purificazione è l'esfoliazione. In novu, questu pò esse un fattu sorprendente postu chì u scopu di quelli prucessi hè di pulisce a vostra pelle è cusì smarisce oliu eccessu. Ma esfoliazione troppu pò causà a vostra glàndula sebacea per andà in un "statu d'urgenza" è pruduce ancu più oliu per cumpensà a mancanza di qualunqui oliu. Lavà hè cunsigliatu solu duie volte à ghjornu, secondu a vostra pelle, è esfoliate ancu menu spessu.

 

Un altru prublema chì spessu causa a pelle grassa hè l'usu di i prudutti di cura di a pelle sbagliati (o troppu prudutti) per u vostru tipu di pelle. Questu pò esse micca cusì sorprendente, ma cù i cintunari di marche è millaie d'opzioni dispunibuli, hè veramente faciule d'overdo. Tuttu ciò chì veramente bisognu hè unu di un purificatore, un serum, un trattamentu di l'acne (se necessariu) è un moisturizer. E tenite in mente chì tutti questi prudutti ponu avè bisognu di cambià periodicamente se a vostra pelle cambia cù e stagioni; per esempiu, certi persone utilizanu un moisturizer più grossu in l'invernu quandu a so pelle hè più secca di u normale.

 

I migliori prudutti per a cura di a pelle grassa

Vulete attenuà quellu splendore? Scuprite questi 5 grandi prudutti di cura di a pelle per a pelle grassa. Sò stati formulati cù u i migliori ingredienti per a cura di a pelle  per a pelle chì tende versu u latu grassu di u spettru. Puderanu aiutà à riduce l'apparizione di l'oliu nantu à a vostra pelle per caccià u splendore, è ancu aiutanu à cuntrullà a produzzione d'oliu di quella glàndula sebaceous pesky è iperattiva.

  1. Neocutis MICRO GEL Idrogel idratante - Questa crema idratante idrogel leggera di Neocutis hè imballata cù peptidi proprietarii chì travaglianu attivamente per aiutà à riduce l'apparizione di linee fini è arrughe. Offre una idratazione sorprendentemente profonda datu quantu ligera si sente, è in realtà pare chì a pelle pulisce. Stu gel idratante hè cunsigliatu per a pelle grassa è propensa à l'acne.

  2. Neocutis HYALIS+ Siero idratante intensivo - Serum idratazione per a pelle grassa ? Certamente nò. Iè modu! Stu serum idratante intensivu senza oliu di Neocutis hà una mistura di Diversi tipi di Acidu Hyaluronicu puru più ingredienti chjave chì travaglianu inseme per aiutà à creà una pelle liscia, morbida è supple, minimizendu l'apparizione di linee fini è rughe, senza aghjunghje oliu à a vostra pelle.

  3. Obagi CLENZIderm MD Terapia di pori -Stu trattamentu rinfrescante per l'acne aiuta à unclog è raffinà i pori mentre sguassate a pelle morta. Ideale cum'è un cumpunente di trattamentu di l'acne, stu sistema terapeuticu hè formulatu cù l'acidu salicylic 2% è lascia a vostra pelle rinfrescata dopu l'usu, preparendu per u prossimu passu in u vostru regime di trattamentu di l'acne.

  4. Toner Obagi-C C-Balancing - Questa formula perfetta hè un toneru chì ùn si secca chì aghjusta u pH di a vostra pelle è prepara a pelle per l'assorbimentu ottimale di C-Clarifying Serum. Ottene u massimu di u vostru serum assicurendu un assorbimentu tutale cù u toner Obagi-C senza acetone è senza alcool.

  5. Kit d'essenziali per ogni ghjornu di SkinMedica - È infine, avemu vulsutu mette in risaltu un pacchettu all-inclusive chì offre un altu rendiment risultati per a lotta di l'acne è l'anziane. Stu prucessu di trè tappe hè clinicamente pruvucatu per riduce u sebum (chì a produzzione d'oliu) è migliurà e linee fini. Hè in realtà formulatu apposta per trattà l'acne adulta, cusì aiuta ancu à corregge i segni di danni risultanti da i difetti è l'anziane, cum'è pori dilatati, texture rugosa è linee fini. Inclusu in stu pacchettu hè u LHA Cleansing Gel, LHA Toner, è Blemish + Age Defense trattamentu.

 

Allora ci avete; i nostri primi 5 prudutti di cuntrollu di l'oliu chì sò furmulati apposta per offre una pulizia, tonificazione è idratazione più efficaci di a pelle chì tende à grassa.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.