Cunsiglii per labbra - I migliori modi per ottene labbra sane è belle + prudutti di labbra incredibili

Avemu digià investitu un pocu di tempu, sforzu è fondi in a cura di u nostru corpu, capelli è faccia, ma i labbra sò qualchì volta un elementu scurdatu. Unu di i più errori cumuni di labbra hè simplicemente ignurata durante e routine di cura di a pelle, cum'è a pulizia, l'idratazione è a prutezzione. Questu pò esse soprattuttu dannusu durante i mesi di l'invernu quandu l'aria secca, fridda è a bassa umidità in l'internu disidrata a pelle. 


Segui una rutina di cura di a pelle per e labbra aiutarà à ottene è mantene labbra sani è impediscenu a secchezza crònica - pò esse u megliu modu per ottene labbra sani è belli.

 

Cumu affruntà e labbra secche croniche

A cura di e labbra è l'alimentazione deve vene prima di qualsiasi cusmetichi sò appiicati, cum'è cù altre routine di cura di a pelle. L'applicazione di un pruduttu di bellezza à e labbra screpolate ùn durà micca è pò cuntribuisce à a secchezza permanente.


Assicuratevi sempre chì e labbra sò lisce prima di l'applicazione. Cum'è esfoliate a pelle nantu à u vostru corpu, a faccia è u scalp, hè essenziale per trattà i vostri labbre u stessu eliminando regularmente e cellule morte di a pelle.


Un scrub formulatu soprattuttu per i labbra, cum'è iS vernis à lèvres clinique, éliminera les peaux mortes et favorisera le renouvellement des cellules. L'esfoliazione di i labbra hè megliu fattu circa 2-3 volte à settimana, chì permettenu à u vostru corpu u tempu per rinfurzà trà l'usi. Un strumentu di labbra o spazzola pò ancu esse aduprata delicatamente in u locu di a formula, di solitu micca più di una volta à settimana.


L'esfolianti chimichi applicati in modu prufessiunale in i peeling di labbra sò ancu grandi per sguassà a pelle opaca. Cum'è un serum, una buccia di labbra applicata da prufessiunale cù l'acidu glicolicu o latticu dissolve e cellule morte di a pelle.


Ùn importa micca u metudu chì sceglite d'utilizà quandu esfoliate e labbra, ricordate di principià sta pratica delicatamente per evità d'irrità e labbra delicate.

 

Truvate U vostru A megliu idratazione di labbra


E migliori pratiche cum'è beie assai acqua è aduprendu un umidificatore in casa durante i mesi friddi è secchi sò impurtanti per mantene a pelle è e labbra idratate, postu chì l'umidità pò esse alluntanata da quelli spazii.


Ci hè parechje grandi idratanti dispunibuli per aiutà à prumove labbra idratate. Lip balms, butters, cremes, è olii sò tutti efficaci. Riapplicà a vostra formula preferita in tuttu u ghjornu hè ideale per aiutà à mantene l'umidità. 


Per a sera, aduprendu un serum idratante è condizionante cù l'acidu hyaluronicu è a vitamina E cum'è iS Clinical Youth Lip Elixir. Stu pruduttu di cura di a pelle hè un una bona manera di rinfurzà l'umidità è pò esse strattu sottu à altri prudutti. 


Una crema per labbra densa o una maschera di dorme applicata à l'ora di dorme pò ancu aiutà à furnisce l'umidità intensa mentre dorme, cusì vi svegliate à labbra liscia è supple.

 

Prutegge u Vostru Labbra idratate


I boni abitudini è a prutezzione ponu aiutà à mantene labbra sani. Evite leccare, muzzicà è coglie à i vostri labbre, chì ponu causà secchezza è inflammazioni. Mantene l'articuli innecessarii luntanu da a vostra zona di labbra (penne di tinta, clips, dite, etc.) pò ancu prevene l'irritazione è l'acne. 


Unu di l'elementi più dannosi chì sperienzemu per a nostra pelle, cumprese i nostri labbra, vene da u sole. E perchè parechji rossetti è rossetti ùn portanu micca i prutettori adattati, pudemu spessu scurdate di applicà un balsamo protettivu UV intensivu prima di passà u tempu fora.


Prutegge e vostre labbra da l'esposizione esterna appliendu un SPF di 30 o più altu quandu sarete fora (ancu in i ghjorni nuvole). Baume à lèvres UV EltaMD à large spectre SPF 36 est une formule crémeuse qui hydrate en profondeur tout en protégeant les lèvres contre la sécheresse, la desquamation et le cancer de la peau. Aduprà un cappellu, in più di riapplicà SPF ogni 80 minuti passati fora, aumenterà a vostra prutezzione.

 

Mantene bella, Labbra sane


In più di l'idratazione è a prutezzione, i prudutti anti-aging sò benèfichi per riduce l'apparizione di e linee è aumentà u collagene à labbra liscia è pulpa.


AA cura di labbra anti-invecchiamento hè grande per l'usu in casa. Dual products like SkinMedica HA5 Système à lèvres lisses et grasses e iS Clinical Lip Duo offre terapie in dui passi chì sia liscia è tratta. 


Lip primers sò grandi per preparà a pelle per altri prudutti. Parmi les soins des lèvres qui offrent de multiples avantages, les primers anti-âge repulpent et cachent les ridules tout en conservant le couleur des lèvres en place.

 

A chjave per e labbra sane


A chjave per ottene labbra sani: includenu nutrimentu miratu è di qualità in u vostru regime di cura di a pelle.


L'idratazione regulare è a difesa intenzionale contr'à i raghji di u sole è l'altru esposizione pò aiutà à mette u palcuscenicu per a vostra scelta di i prudutti di labbra, è ancu di dà labbra morbide chì ponu esse nude, senza alcun pruduttu.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.