A mo pelle hè ultra-sensibile, ùn possu micca aduprà prudutti di cura di a pelle

A mo pelle tende à u latu sensitivu. Un moisturizer chì funziona bè per u mo megliu amicu pruvucarà a mo pelle per esse rossa è irritata, è qualchì volta ancu un pocu puffy. È questu ùn hè micca necessariamente una allergie à un ingredientu specificu; in fatti, ùn aghju mai avutu allergii di ogni tipu. Hè solu chì aghju una pelle ultra-sensibile.

È hè una vera depressione. Perchè aghju ancu a pelle secca. Allora a mo pelle secca m'irrita, è i prudutti chì aghju utilizatu per idratà mi irritanu ancu ... allora chì deve fà ? Ancu i marchi di farmacia chì indicanu chì sò fantastichi per a pelle sensibile ponu causà i mo prublemi di a pelle per sparghje si l'aghju utilizatu più di un paru di volte à settimana. È a mo pelle hà bisognu (è merita) più cura di questu.

Ciò chì aghju veramente bisognu era una linea di cura di a pelle chì hè stata formulata apposta cù i migliori ingredienti per a pelle veramente sensibile. Micca solu sensibilità di u mulinu. 

I MIGLIORI PRODOTTI PER LA PELLE VERAMENTE SENSIBILE

Dopu avè pruvatu una varietà di purificatori, serums, è moisturizers da u scaffale standard di a farmacia, era frustratu per truvà chì raramente travagliavanu cù a mo pelle ultra-sensibile (chì hè soprattuttu sensibile nantu à a mo faccia è u pettu). Ma eru tantu furtunatu d'avè trovu questi prudutti chì infine, FINALMENTE, mi danu a megliu pelle ch'e aghju mai avutu. Hè idratatu (ma micca oliu), naturalmente rosa (invece di inflamatu), è fermu / elasticu (micca "crepey").

  1. Neocutis BIO CREMA Crema Lenitiva Overnight - A mo pelle hà una tendenza à esse in u latu seccu, ma sguassate cù l'acne ligera quandu applicà una crema idratante di notte. Ùn aghju micca trovu chì sia u casu cù questa crema idratante calmante per a notte. Puderaghju usà a notte o a matina senza chì a mo pelle reagisce in una manera chì mi fa spinghje a buttiglia à u spinu di l'armadiu, per mai vede a luce di u ghjornu. Innò; sta buttiglia ferma davanti è centru cum'è una parte di a mo rutina di ogni ghjornu. Hè calmante dopu una longa ghjurnata fora, è rivitalizzante dopu u restu. Mi piace chì ùn hà micca fragranza o culori aghjuntu, è chì ùn hè micca pruvatu ancu in animali. Mi sentu cum'è u tonu è a struttura di a mo pelle hà migliuratu da quandu aghju cuminciatu à aduprà sta crema, è i zoni più morbidi di a mo faccia anu un pocu firmatu. Ma datu quantu a mo pelle hè sensibile à u pruduttu, a mo cosa preferita di sta crema hè chì idrata è ammorbidisce senza pruvucà punti rossi o zone pruriginate. Face u travagliu per a mo pelle sensitiva, è u face bè.
  2. Neocutis NEO CLEANSE Detergente delicato per la pelle - À a fine di u ghjornu, vogliu caccià a polvera è a terra, è ancu u maquillaje, senza siccà-out è tirà tutte e cose naturali boni da a mo pelle. Hè per quessa chì mi piace stu cleanser da Neocutis. Lava delicatamente u ghjornu senza avè alcunu di quelli ingredienti di pulizia duri chì prima lasciavanu a mo faccia è u collu lavati rossi è macchiati. Dopu avè usatu stu detergente perfettu, a mo pelle si sente fresca, còmoda è veramente bella in u so statu naturali. Amu i prudutti cù glicerina perchè aiutanu veramente a mo pelle à assorbe è mantene l'umidità, chì hè soprattuttu vitale per a pelle secca cum'è a mo. Hè fattu di ingredienti gentili chì sò perfetti per a mo pelle propensa à i rossi, è mi piace veramente a sensazione di a mo faccia fresca dopu à lavà cù stu delicatu detergente faciale.

  3. Serum Essential SkinMedica TNS - Sò innamuratu di stu serum. Hè cusì gentile chì possu usà una o duie volte à ghjornu, se sceglite, è face un bellu travagliu cumpiendu u scopu finale: rejuvenating my skin while reducing the look of fine lines, texture, and skin tone. Siccomu a mo pelle hè di solitu variendu da abbastanza pallida à rosa / arrossata, apprezzu assai a qualità di a sera di stu serum all-in-one.                                                         
  4. Obagi ELATIderm Eye Cream - Mi piacerebbe avè principiatu à aduprà una crema per l'ochji à i mo vint'anni, ma ùn possu micca retrocede in u tempu (ancu s'è sta crema per l'occhi à volte mi face a sensazione). Ancu s'è a pelle intornu à i mo ochji ùn hè micca cusì sensibile cum'è in altrò nantu à a mo faccia, u collu è u décolleté, preferimu sempre una crema più ligera per i mo ochji chì hè gentile è hà ingredienti naturali. Da a prima volta chì aghju cuminciatu à aduprà sta crema per l'occhi Obagi, mi sentu una diferenza. Hè liscia è face chì i mo ochji si sentenu più brillanti è più ghjovani. L'aghju utilizatu ogni notte, è à volte ancu in a matina, secondu i mo piani per u ghjornu è a situazione climatica (aghju sempre più moisturize durante i mesi d'invernu seccu / friddu).
  5. Neocutis NEO FIRM Crème Tensante Collu & Décolleté - Troppu spessu, vederaghju donne cù visi belli è vibranti chì li invechjanu di cinque anni, accoppiati cù un collu arrugatu / seccu chì li invechja à sette. Cum'è una parte di a cura di a pelle in tuttu, assicuratevi chì include u collu è u pettu (décolleté) in a rutina. Ci hè una mansa di putenza in sta piccula buttiglia. Hè un cumplessu idratante chì hè abbastanza gentile per a mo pelle, ma abbastanza putente per veramente stringe a pelle in u mo collu è restaurà un pocu di u mo collagene è elastina persu naturali. Sembra ancu uniformà un pocu u mo tonu di a pelle, chì tende à fluttuà naturalmente da pallida à irritata / rossa in spots blotchy. A cumminazzioni di peptidi, collagens, àcitu hyaluronicu, acidu glicolicu (è più) aiutanu à firmà, cundizzioni, rivitalizza, rejuvenate è prutegge a mo pelle. Sò un grande fan di sta crema per u collu.

 

Allora ci avete; i mo 5 migliori prudutti di cura di a pelle per a pelle ultra-sensibile cum'è a mo. Prima di truvà questi prudutti, raramenti appiicava qualcosa à a mo faccia, altru ch'è un sunscreen per longu ghjorni fora. Calchì volta aghju usatu una lotione nantu à a mo faccia, ma mi facia prurizia è rende e mo guance rosse (micca in una manera carina "ruggita"; in una manera "sì bè, sì assai rossu"). Aghju odiatu chì ùn era micca capace di dà à a mo pelle a cura chì si meritava è era frustratu cù tutti i prudutti chì aghju pruvatu chì ùn sò mai stati abbastanza adattati. Eru tantu felice d'avè trovu questi articuli di cura di a pelle è sò entusiasmu di pudè sparte a lista cun voi in a speranza chì ponu aiutà ancu a vostra pelle sensibile.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.