Peptidi: Chì sò è funzionanu veramente per a cura di a pelle?

I nostri corpi fabricanu parechji tipi di peptidi, è ognunu hà una funzione assai specifica per mantene a nostra salute. Certi peptidi anu un rolu impurtante in a prutezzione è a guariscenza di a nostra pelle - mantenendu un aspettu ghjovanu è supple - chì hè precisamente per quessa chì questi composti sò diventati sempre più prevalenti in i prudutti di cura di a pelle. Quanti di noi sapemu chì sò i peptidi è cumu sò benefizii per a nostra pelle? 

A ricerca cuntinua allarga a nostra cunniscenza è a cunniscenza di cumu queste molécule biulogiche maravigghiusu, naturali, benefiziu u nostru corpu è a pelle. Educà nantu à ciò chì i peptidi sò è ciò chì facenu per a nostra pelle hè u megliu modu per decide si cura di a pelle di peptide i prudutti sò adattati per voi. Eccu perchè i peptidi sò un ingredientu eccellente per a cura di a pelle standard d'oru per aghjunghje à a vostra rutina anti-aging.


Chì sò i Peptidi?

I peptidi sò i "blocchi di costruzione" o catene brevi di aminoacidi chì custituiscenu e proteine. U collagene, l'elastina è a cheratina sò proteine ​​​​chì furnisce struttura, struttura è elasticità per a nostra pelle. 

I peptidi travaglianu stimulendu a pruduzzione di e proteine ​​​​cum'è u collagene è l'elastina, chì perdemu naturalmente à l'età. Quandu i peptidi sò appiicati in u locu, anu a capacità di perforà a pelle, è signalà i nostri corpi per fà più proteini; più proteini significa più di ciò chì a vostra pelle hà bisognu à vede ghjovanu. Un corpu crescente di travagliu scientificu prova chì i peptidi sustene a salute di a pelle, furnisce idratazione, liscia è fermezza. 


Cumu i Peptidi funzionanu per a pelle? 

I peptidi penetranu in a capa superiore di a pelle; affundanu è mandanu signali per aumentà a produzzione di collagene. Siccomu i peptidi stimulanu a vostra pelle per aumentà i livelli di collagene, vi vede i seguenti benefici:

  • Riduzzione di Linee è Rughe- A più pruduzzione di collagene significa chì a pelle sarà più pulita, facendu linee fine, rughe, è ancu e nostre labbra più piene. 
  • Elasticità aumentata- I peptidi ùn solu signalanu più collagene per esse fattu, ma ancu aumentanu a produzzione di elastina, rendendu a pelle più ferma è più stretta.
  • Meno inflamazioni- L'effettu antiinflamatori diminuisce a sensibilità di a pelle, riparà a vostra pelle, è uniforma u tonu di a pelle. 
  • Migliora a barriera di a pelle- I peptidi migliurà a barriera di a pelle è aiutanu à cumbatte l'effetti di i radicali liberi, è prumove a guariscenza. 
  • Pò aiutà cù l'acne- certi peptidi sò antibacterial è cumbatte i batteri chì causanu l'acne. 

Questu ùn hè micca una lista cumpleta di tutti i benefici chì i peptidi ponu avè per a nostra pelle. Ci sò continuamente scuperte di cumu funzionanu i peptidi è cumu migliurà a nostra pelle. 

Pensate à aduprà gradu di duttore cura di a pelle di peptide prudutti; anu da avè a più altu cuncintrazioni di ingredienti attivi chì miranu tematiche specifiche. Questi prudutti sò ancu pruvati clinicamente per assicurà a sicurezza è l'efficacità. 


Chì ci hè a storia daretu à i Peptidi?  

I peptidi sò stati scuperti in u principiu di l'anni 1970 quandu un peptide di cobre hè statu identificatu è isolatu in u plasma di sangue. Hè statu trovu chì i ghjovani avianu più peptidi prisenti cà i vechji. Questu era l'impetu per più esplorazione nantu à cumu puderia esse utile in i prudutti di cura di a pelle. 

In l'anni 1980, a ricerca hà revelatu chì i peptidi sò impurtanti in a curazione di ferite; Essenzialmente, i scientisti anu scupertu chì quandu a pelle hè ferita, i peptidi o "blocchi di costruzione" signalanu à u corpu chì l'aiutu hè necessariu. Unu di i modi chì u corpu si riparà hè di pruduce più collagene, è cum'è avà sapemu, u collagenu riparà è restaurà a nostra pelle. 

Tutta sta ricerca ci porta induve simu oghje, cù i peptidi chì diventanu di più in più critichi in l'evoluzione di i prudutti di a cura di a pelle mentre amparemu più nantu à cumu funzionanu. 


Scelta di i prudutti di Peptide

Cci sunnu tanti cura di a pelle di peptide prudutti nantu à u mercatu; pò esse difficiule di sapè à sceglie u dirittu. Eccu e cose da cunsiderà quandu cumprà trattamenti di peptide:

  • Mentre l'esperti accunsenu chì i peptidi sò un elementu putente anti-aging, sò ancu d'accordu chì sò più efficaci quandu sò cumminati cù altri ingredienti standard d'oru cum'è vitamina C, niacinamide (ùn mischjà micca vitamina C è niacinamide, a so putenza serà diminuita). antioxidanti è l'acidi ialuronicu. 
  • vuca A qualità di Dermsilk I prudutti di peptidi assicuranu chì uttene a più alta concentrazione di ingredienti attivi per risultati ottimali. Verificate l'etichetta è assicuratevi chì i peptidi appariscenu vicinu à a cima di a lista. Cercate e descrizzioni chì cumincianu cù a parolla "palmitoyl" o finiscinu cù "peptide".
  • Per peptidi per esse efficace, anu bisognu à avè un cuntattu prolongatu cù a pelle. Sceglie un serum o un moisturizer chì sarà nantu à a vostra pelle per un tempu estenu hè una scelta megliu cà l'utilizazione di un detergente chì serà lavatu rapidamente. 
  • Assicuratevi chì u pruduttu hè imballatu in un cuntainer opacu per prutege da u sole direttu è u calore. 

Peptidi putenti per potenti routine di cura di a pelle anti-età

A nostra cunniscenza di u rolu di i peptidi in a cura di a pelle anti-invechjamentu hè stata una longa strada, è ci hè spaziu per più ricerca è sviluppu in quantu a nostra pelle beneficia di stu putente compostu chì stimula a produzzione di proteine. Per l'ultime cura di a pelle di peptide i prudutti…

Sfoglia a nostra cullizzioni di Peptide Skincare ➜


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.