Preparate a vostra pelle per l'annu novu: a megliu rutina di cura di a pelle per u 2022

L'annu novu hè ufficialmente quì, cù l'uppurtunità di principià di novu. Abbraccià e novi rutine di bellezza pò fà ci sentu cum'è simu pronti per piglià l'annu novu è u mondu. Puderia esse ghjustu ciò chì avemu bisognu di avanzà sentendu belli è cunfidenti. 

Fate un Risoluzione di l'annu novu 2022 per piglià a megliu cura di sè stessu in ogni modu pussibule. Aghjunghje una nova rutina di cura di a pelle o un pruduttu emergente di cura di a pelle in 2022 puderia esse solu una di e risoluzioni più faciuli chì pudete include in a vostra lista.

Solu 10 minuti à ghjornu è, cù i prudutti ghjusti, vi vede risultati prima di ferraghju. Avemu qualchi cunsiglii eccellenti per a cura di a pelle chì vi aiuterà à sente, è vede u vostru megliu - è queste risoluzioni sò ottenibili. 


Tendenze emergenti in u A megliu cura di a pelle per u 2022 

2021 hà avutu più di a so parte di sfide uniche, in particulare per a nostra pelle. Da portà maschere à tempu eccessivu di screnu, i nostri visi puderanu aduprà un pocu di amore è cura extra. Mentre andemu in u 2022, aghjunghje prudutti protettivi chì nutrenu è pruteggenu a nostra pelle in profondità hè essenziale, soprattuttu se cuntinuemu à portà maschere è passemu assai tempu davanti à l'urdinatori. 


Prutezzione di a luce blu 

Semu tutti cuscenti di a necessità di prutezzione di a nostra pelle da i UV (ultraviolet). Ma quanti di noi sò cuscenti di u bluelight? A luce blu hè a luce emessa da i dispositi digitali. Mentre ùn hè micca dannusu in u listessu modu chì a luce UV, pò dannà a pelle è cuntribuisce à l'anziane per un prucessu chjamatu spezie di l'ossigenu reattivu (ROS). 

A bona nutizia: ci sò più è più prudutti chì venenu nantu à a scena chì pudemu aghjunghje à e nostre rutine per prutege è nutrisce a nostra pelle da l'effetti dannusi di a luce blu.

SkinMedica LUMIVIVE System hè un putente sistema di dui passi carricu di antioxidanti chì sò pensati per cumbatte a luce blu è a contaminazione. U serum di ghjornu prutegge è u serum di notte rejuvenates.


Cosa portà sottu a vostra maschera 

E maschere, mentri utili, ponu esse fatte di materiali chì irritanu a pelle o ponu pressu o strofinate nantu à a pelle è causanu prublemi. Cura a vostra pelle cù un sistema di skincare I prudutti chì aiutanu à nutriscia è riabilitatu a pelle chì si sente ruvida è secca da a maschere ogni ghjornu.

Una scelta perfetta hè  Obagi Nu-Derm Fx Normale à Oliu o u Sistema di Starter Normal to Dry, utilizendu prudutti pensati per travaglià inseme micca solu aiuta à prutege è moisturize a vostra barriera di a pelle; sti prudutti aiutanu à mantene l'umidità, soprattuttu impurtante quandu cunsiderà l'effetti di a maschera. 


Cercate a vitamina E per arrubà u spettaculu 

Avemu longu cunnisciutu di e proprietà curative di a vitamina E. Cum'è un antioxidante, prutegge i tessuti di u corpu da i radicali liberi, è avemu da vede chì riassume in u 2022 cum'è unu di i radicali liberi. i migliori ingredienti per a cura di a pelle

A vitamina E hè una vitamina solubile in grassu chì hè eccellente per a pelle secca, è quandu hè cumminata cù a vitamina C pò prutege a vostra pelle da i danni ambientali è l'anzianu prematuru; hè ancu un forte antiinflamatoriu chì calma è calma a pelle irritata. 

Complexe SkinMedica Vitamin C+E face solu cusì; sta formula libera sia C è E per migliurà u tonu è a struttura di a pelle è e proprietà antioxidanti pruteghjanu a vostra preziosa pelle tuttu u ghjornu.


In 2022 "Less is More" - U New Normal

Stu novu annu - più di qualsiasi altru annu novu in a memoria recente - serà l'annu chì abbracciamu novi rutine olistiche è simplici chì ci farà sentu rinnuvati, rianimati è pronti à piglià u 2022.

L'annu prossimu hè l'annu chì facemu un passu in daretu da i prudutti di cura di a pelle chì esfolianu eccessivamente è altri trattamenti chì ponu esse troppu aggressivi, è chì potenzalmentu facenu più male chè bè. I novi tendenzi di a cura di a pelle seranu minimalisti è olistici, cù e persone chì utilizanu i bisogni nudi è sceglienu prudutti apposta per i bisogni unichi di a so pelle. U mutivu di più per sceglie un furmulatu apposta è appruvatu da a FDA skincare suluzioni.  

SkinMedica System Essentials di ogni ghjornu hè un sistema di prudutti di qualità prufessiunale chì piglia a ipotesi di ciò chì avemu bisognu per una pelle più ghjovana. Stu kit hà un serum, un hydrator, sunscreen, è retinol, tutti l'articuli chì custituiscenu un regime basicu di cura di a pelle. Sò pensati per travaglià inseme per pudè mantene e nostre rutine simplici è efficaci senza esagerà cù prudutti è trattamenti extra.


Benvenuti à l'annu novu cù risoluzioni raggiungibili 

2021 hè ghjuntu à a fine, è avemu felice di dire addiu à parechje cose. Andemu in u futuru salutendu novi risoluzioni di cura di a pelle chì ci facenu sentu nutriti, curati, cunfidenti è belli in a nostra propria pelle. Hè veramente una di e risoluzioni più faciuli di mantene, è una chì furnisce u valore più veloce per u tempu chì investite.

Pronti à scopre a vostra rutina di cura di a pelle perfetta per u 2022 ? Scuprite a megliu cullezzione di cura di a pelle nantu à u mercatu in Dermsilk oghje >

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.