Retinol: Cosa hè è perchè hè una superstar per a cura di a pelle

Retinol hè una parola di moda chì avemu spessu intesu parlà di i prudutti di cura di a pelle, prumuvutu per e so proprietà super-efficaci è anti-invecchiamento. Malgradu a so popularità, a maiò parte di a ghjente ùn capisce micca cum'è u retinol funziona o ciò chì hè. 

Avemu campatu assai dumande nantu à u retinol; i dui più cumuni sò "Cosa hè u retinol", è "cumu funziona u retinol?" Avemu pensatu chì saria benefica è educativu per avè un sguardu in profondità à sta superstar di a cura di a pelle - è perchè duvemu aghjunghje qualità. prudutti cù retinol in a nostra routine di cura di a pelle.


Cosa hè Retinol?

Retinol hè una forma di dui cumposti derivati ​​​​da a vitamina A, è hè un antioxidante utile à mantene i nostri ochji è a pelle sana. Solu per chjarificà, l'antioxidanti sò un tipu di molécula chì prutege (solu unu di parechji benefici) a vostra pelle da i danni causati da i radicali liberi. I radicali liberi sò stressors cum'è a luce UV, a luce blu, u fumu, a contaminazione è i chimichi. I nostri corpi ùn ponu micca pruduce vitamina A, cusì per prufittà di questu, l'applichemu topicamente nantu à a nostra pelle, è per i nostri ochji, avemu a vitamina A attraversu a nostra dieta. 

U retinol, cù l'acidu hyaluronicu (HA), a vitamina C è i ceramidi, per citarne uni pochi, sò trà una mansa di ingredienti chì sò cunsiderate standard d'oru in l'industria di a cura di a pelle. Sceglite i prudutti di a pelle cù ingredienti standard d'oru hè u megliu modu assolutu per a cura di a vostra pelle. 

Da induve vene Retinol?

L'acidu retinoicu, un subproduttu di vitamina A, era u predecessore di u retinol è hè stata utilizata prima per trattà l'acne in l'anni 70 cù successu. Quandu i dermatologi anu nutatu chì i pazienti più vechji avianu benefizii supplementari - cumpresi arrughe diminuite, pelle più liscia è u tonu di a pelle più uniforme - sta scuperta hà purtatu à u sviluppu di trattamenti anti-aging in l'anni 80. Una forma più ligera di vitamina A topica chjamata retinol hè statu formulatu da sta ricerca. U retinol utilizatu in i prudutti di cura di a pelle hè un derivativu di a vitamina A, cusì pò vene da fonti animali, fonti vegetali (cerca di "retinol vegan"), o esse sinteticamente fatti.


Cumu Funziona Retinol?

Invece di travaglià nantu à a superficia di a pelle, e molécule di retinol sò capaci di andà sottu à a capa esterna di a pelle (l'epidermisa) à a capa inferiore (a dermis). Quandu u retinol hè in questa capa, neutralizeghja i radicali liberi è prumove a produzzione di collagene è elastina.

I beneficii di l'aumentu di a produzzione di collagene è elastina sò di "plump up" a pelle, riduce e linee fini è arrughe, è minimizzà a dimensione di i pori. Un altru benefiziu hè chì u retinol hà un effettu esfoliante nantu à a superficia di a pelle, illuminante è uniformi u tonu di a pelle. 

U retinol hè ancu usatu per trattà l'acne severu, aiutendu à riduce e cicatrici di l'acne. Puderà ancu benefiziu a pelle grassa riducendu a produzzione di sebum da i pori. Retinol hè veramente una superstar di cura di a pelle!


Ùn tuttu u Retinol hè u listessu

Hè impurtante di nutà chì mentre pudete cumprà trattamenti di cura di a pelle da quasi ogni farmacia o magazinu di forniture di bellezza chì hà retinol, sperimenterete u migliori risultati da u retinol quandu sceglite a qualità i prudutti di Dermsilk. 

A differenza hè chì u nostru I prudutti anu una concentrazione più alta di ingredienti attivi, sò sustinuti da a ricerca clinica, anu appruvazioni FDA, è sò cunsigliati da i prufessiunali. A più alta concentrazione di retinol penetra in a pelle più prufonda per risultati megliu, facenduli superiori.

I marchi di farmacia ponu avè l'ingredientu, ma questu ùn significa micca chì l'ingredientu hè a listessa putenza o cuncentrazione, o chì pò penetrà in a vostra pelle cum'è a nostra alternativa. Hè per quessa chì ci hè una differenza cusì drastica in l'efficacità è i risultati quandu si usa a cura di a pelle di megliu qualità da marche cumpresi. Skinmedica, hè clinicu, Neocutis, Obagi, Pelle PCA, Senté, è Elta MD. 


lu U BEST Retinol Skincare Products

Top-gradu I trattamenti di retinol sò a manu, l'assoluta, i migliori prudutti di cura di a pelle di retinol. Perchè? Retinol hè più efficau quandu penetra in u dermis. Quandu sceglite di utilizà una qualità un pruduttu cù concentrazioni di retinol più altu, pudete esse assicuratu chì hà a più grande efficacità. 

Eccu i migliori prudutti di cura di a pelle di retinol:


Retinol Skincare Superstars Rock

Sè vo site ispiratu per aghjunghje sta superstar di cura di a pelle à u vostru rituale di cura di a pelle, hè in u vostru megliu interessu è di a vostra pelle di sceglie trattamenti di retinol chì anu una concentrazione più alta di ingredienti attivi. Questi prudutti sò sempre sustinuti da prucessi clinichi chì sustenenu a so efficacità. Hè per quessa chì queste superstar di cura di a pelle rock.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.