Autenticità di a cura di a pelle - Cosa significa?

Mentre perusing u nostru catalogu di prudutti sta settimana nantu à un novu navigatore, avemu scupertu una funzione chì cerca automaticamente in u web per megliu offerte nantu à u stessu pruduttu. U primu risultatu ? Un grande distributore mundiale di prudutti di scontu chì vendeva un pruduttu Skinmedica premium à circa a mità di u prezzu di i distributori autorizati.

Eramu sorpresi ... ma micca veramente.

A verità hè chì sti marchi premium sò sempre in lotta à a distribuzione micca autorizata di prudutti falsi è fraudulenti chì utilizanu u so nome. Ma sta lotta hè un ghjocu gigante di whack-a-mole, postu chì ogni volta chì un venditore indipendente hè chjusu, un novu li rimpiazza.

Allora chì ci hà purtatu quì, à questu post di blog, induve vulemu immergersi in stu tema per furniscevi più chiarezza nantu à queste marche di cura di a pelle, è cumu per assicurà chì cumprate prudutti autentichi chì sò in realtà fabbricati da a marca stessa, piuttostu cà. da i pruduttori fraudulenti.


Ciò chì significa una cura di a pelle autentica

A cura di a pelle autentica significa chì u pruduttu stessu hè statu fabbricatu da a marca attuale nantu à l'etichetta. Piuttostu simplice, veramente. Queste marche ponu sceglie di vende direttamente à u cunsumadore o di vende à i rivenditori autorizati attraversu i so canali di distribuzione. I più venduti, marche di cura di a pelle di lussu cum'è Skinmedica, hè clinicu, Obagi, Neocutis, e Eltamd sceglie di vende à i distributori autorizati di a so scelta. Questu significa chì avete da cumprà u pruduttu micca da u fabricatore stessu, da a so lista di distributori è rivenditori.

Dermsilk hè unu di quelli distributori.


Sapemu chì hè tentativu !

I prudutti di cura di a pelle di qualità premium sò più caru cà i marchi di farmacia, cusì capiscenu bè l'appellu quandu vede un nome di marca premium cù un prezzu assai più bassu. Hè solu naturali di circà u megliu prezzu per un articulu chì cercate.

A tentazione hè quì, ma u prucedura U pruduttu ùn hè micca veramente quì - hè un falsu. Allora ùn site micca paragunà mela à mela, o in questu casu, una marca premium, rinumata, di fiducia, di qualità è pruvata cù una prima, rinumata, di fiducia ... bè, avete u ritrattu.

Ùn sò micca in a listessa categuria è, per quessa, ùn ponu micca paragunatu.


Cumu sapè se a cura di a pelle hè autentica

Ci hè uni pochi di cunsiglii chjave da tene à mente quandu si compra un veru prudutti di cura di a pelle:

  • Attenti à i venditori indipendenti - Attenti à i grandi buttreghi in linea chì permettenu venditori indipendenti nantu à a so piattaforma. L'individui ùn sò mai distributori autorizati per questi tipi di prudutti di cura di a pelle, cusì sò prubabilmente vende prudutti fraudulenti, annacquati o usati.
  • Evite i magazzini di scontu - Ùn hè micca sensu per i nomi di marca per vende i so prudutti premium in magazzini di scontu. Questu significa chì si vede quì, sò casi sempre prudutti fraudulenti; soprattuttu quandu cumprà in linea.
  • Fighjate u prezzu - Mentre i rivenditori autorizati ponu scontà l'articuli cù codici promozionali, e marche anu un prezzu MSRP chì i so distributori anu da listinu ogni pruduttu per u so situ web. Allora s'è vo vede un prezzu chì hè shockingly low, chì deve esse una bandiera rossa chì hè falsa.

A lotta cuntinua per i standard di marca

Cum'è sapete s'ellu avete mai utilizatu una di e marche di cura di a pelle più vendute sopra citate, a qualità di u pruduttu hè ineguagliabile. A formula hè stata meticulosamente sviluppata, pruvata clinicamente, hà ricevutu l'approvazione di a FDA, è hè stata pruvata per fà ciò chì dice chì faci cù risultati ricchi è veloci.

Ma quandu un individuu o un affari decide di arrubbari u nome di a marca è di creà un sustitutu artificiale in u so locu, perde tutta a prutezzione chì vene da l'autenticità.

  • Risultati pruvati
  • Pruvatu clinicamente
  • Fabbricazione genuina
  • A cunferma di riclamà
  • Sicurezza per a vostra pelle
  • ... è a lista cuntinueghja

Quandu qualchissia cumprà falsi boni, tutte queste garanzie sò perse.

Hè per quessa chì cumprà autentichi hè criticu quandu si tratta di piglià cura di a nostra pelle. Ùn risicate micca solu di scaccià soldi in un pruduttu falsu, ma a salute è a prutezzione di a vostra pelle usendu un pruduttu chì ùn hè micca pruvatu è ùn hà micca pruvucatu i so rivindicazioni.

Sceglite a cura di a pelle da un rivenditore autorizatu cù un garanzia di autenticità.

Sceglite a cura di a pelle da Dermsilk.


1 cumentu


  • Lilliana

    Wow, avemu da esse veramente diligenti. Aghju assolutamente fattu questu ... budgetu andatu è aspettava risultati miraculi di cura di a pelle. Di sicuru, ùn li furnia micca, ma aghju speratu à u mumentu. Mi sò graduatu da piglià decisioni sbagliate per a cura di a pelle è aghju SOLU cù opzioni di qualità autentica è medica avà. Sò un grande proponente di a linea Skinmedica, l'aghju utilizatu per parechji anni, è ricumandemu assai à tutti quelli chì cumentanu u fattu chì mi pare più ghjovanu ch'e sò; Sò in i mo 40 anni è spessu mi dicenu chì mi pare chì sò in i mo 30 anni.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.