Obiettivi di Cura di a Pelle è Cumu Arrivà

Ottene a pelle di i vostri sogni cù questi cunsiglii per a cura di a pelle


Ci meritemu. Ognunu di noi hà u dirittu à a nostra megliu pelle. Quì sottu hè una lista curata di scopi degni cù passi per aiutà à realizà a vostra pelle più maravigghiusa. Cù l'arnesi ghjusti, vi parerete impeccabile. 

A pelle anziana hè squisita, è si merita una cura perfetta. Per cumincià, ricordate di aduprà sempre a prutezzione SPF quandu fora, beie assai acqua è limità a cafeina è l'alcolu, dorme assai è eserciziu regularmente, è manghjà una dieta sana.

Allora, adatta a vostra cura di a pelle versu u vostru scopu preferitu.


Scopu: una pelle più stretta

Mostra a vostra bella struttura ossea usendu strincimentu di a pelle metudi cum'è massaggio facciale, rulli di jade è quartz, dispusitivi microcurrent, scultura bars, è arnesi gua sha, chì prumove lymph drainage è a circulazione di sangue è diminuite puffiness. Truvate u vostru preferitu è ​​aghjunghje à u vostru regime di cura di a pelle am o pm.

Includite e zone di u collu è u pettu è ancu a faccia. Neocutis NEO Firm Neck & Décolleté Tightening Cream hè fatta solu per quelli spazii spessu scurdati, prumove a risturazione di collagene è elastina cù peptidi è estratti di radicali.


Scopu: a pelle chì brilla

A pelle luminosa hè libera di macchie è decolorazioni. Ùn pudemu micca enfatizà abbastanza l'impurtanza di utilizà a prutezzione SPF per aiutà à mantene ancu u tonu di a pelle. Mantene a pelle idratata è cambiate i vostri regimi cù e stagioni, aumentendu l'idratazione in i mesi più freti.

Cura di a pelle di qualità hà u vantaghju di estremozymes in i vostri prudutti chì amplify risultati. Per a pelle luminosa, in particulare l'acidi alfa-idrossi (AHA) cuncentrati, i retinoidi, a vitamina C è altri elementi chì si trovanu in i prudutti di qualità anu più valore è efficacità cà e marche di droghe è di bellezza.


Scopu: menu rughe

L'idratazione di a pelle elimina linee è rughe, allora vai creme idratanti e olii cun ricchi ingredienti chì funzionanu veramente. Evite u stress quandu hè pussibule (sapemu chì hè difficiule di fà, ma a vostra pelle è a salute generale vi ringraziarà per questu) è ùn fume micca!

Siccomu l'area di l'ochji pò esse sopratuttu propensu à sviluppà linee è arrughe, hè essenziale per include crema per l'ochji è trattamenti in a vostra rutina matina è sera. Unu di i nostri preferiti hè Obagi ELASTiderm Eye Cream per rinviviscia è liscia a pelle delicata di a zona.


Scopu: Eliminà a pelle secca

Avemu parlatu di mantene u vostru routine di cura di a pelle aghjurnata cù i mesi cambianti-i mesi friddi equivalenu menu umidità in l'aria, secchendu a vostra pelle. Allora, aduprate un umidificatore è beie assai acqua. 

Chì hè u megliu cura di a pelle per a pelle secca? Purificatori è sieri à base d'oliu, creme è latte cù l'acidu ialuronicu, i ceramidi o a vitamina E chì ponu esse stratificati cù altri trattamenti aumenteranu ancu l'idratazione di a pelle. Per a notte, cambià à un idratante riccu vi aiuterà à ottene a pelle di u zitellu in a matina.


Scopu: Peddi menu grassu

Amamu a pelle rugosa, ma se e vostre ghiandole oleose travaglianu l'ora extra per dà un splendore d'aspettu malsanu, hè ora di rinfurzà a vostra cura di a pelle.

For pelle propensa à l'oliu, Aduprate un detergente delicatu è toner duie volte à ghjornu è dopu l'entrenamentu. U i migliori prudutti per a pelle grassa sò senza oliu è non-comedogenic per aiutà à mantene i pori unclogged. I blotting papers sò ideali per l'absorzione di l'oliu durante u ghjornu. È mai saltate a vostra crema idratante - questu pò causà a glàndula à overcompensate è rende a vostra pelle ancu oler. Sè vo circate di fà un novu principiu, una linea cum'è Obagi Nu-Derm Starter System Da Normale à Oleoso hè destinatu à cambià drasticamente l'aspettu di a pelle grassa mentre migliurà i segni di l'anziane.


Scopu: Meno Acne

Vede sopra. A pelle grassa aumenta u sviluppu di l'acne. Aduprate prudutti cù ingredienti cum'è l'acidu salicylic è u perossu di benzoyl per trattà è gestisce l'acne. Una linea di prudutti cumpleta cum'è Obagi CLENZIderm MD System travaglià per pulisce, trattà è idratà mentre mantene l'acne à badia è creanu una carnagione fresca.


U megliu cunsigliu? Cuminciate a Cura di a vostra pelle oghje.

Pronta per inizià nantu à u vostru obiettivi di cura di a pelle? Cumincià à fà cambiamenti oghje, aduprate i prudutti adattati per a vostra pelle, è cunsultate cun un prufessiunale di a pelle, chì vi pò guidà nantu à trattamenti supplementari.

L'anni ci rendenu più sàvii è più cunfidenti in a nostra pelle, per quessa, amustremu, palesendu a nostra bellezza interna. Tutti avemu ughjettivi di cura di a pelle. A bona nutizia hè cun cura, qualità, è un pocu di tempu, sò fattibili.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.