Soluzioni per l'Adulti cù a Pelle Propensa à l'Acne

Mentre chì l'inversione di i segni di l'anziane hè di solitu u scopu primariu per a cura di a pelle adulta, l'acne pò esse un prublema maiò di a pelle. Innumerevoli adulti vivenu ingiustamente cù a pelle propensa à l'acne in più di linee fini, arrughe è decolorazioni da l'anziane è altri danni da i raghji di u sole è i radicali liberi. Di sicuru, ùn ci aspettavamu micca chì questu era un prublema in i nostri ultimi anni, ma hè una preoccupazione assai vera per parechji.

 

Identificà l'acne adulta

L'acne di l'adultu si trova in l'omi è in e donne di tutte e naziunalità è tippi di pelle, ma soprattuttu in e donne di 20-40 anni, è pò ancu esse in i nostri 50 anni. In generale, l'acne chì si trova dopu à l'adolescenza hè cunsiderata acne adulta. Puderia riapparirà cum'è acne cíclicu nantu à i stessi spazii di u corpu à u stessu tempu di u mese, ancu in e donne postmenopausal.

Breakouts attornu à u mentonu è a mandibula è in a parte superiore di u corpu, soprattuttu nantu à e spalle, u pettu è u spinu pò esse presentate cum'è picculi protuberi o pustuli dolorosi simili à cisti. Ùn hè micca u tipicu blackhead o whitehead acne spessu sperimentatu durante a nostra ghjuventù è spessu ùn pò esse risolta per via di u metudu d'estrazione utilizatu da l'estetici. 

 

A causa di l'acne adulta

A maiò spessu, l'adulti sperienze l'acne per via di i fluttuazioni hormonali, soprattuttu durante u ciclu menstruali, è in tuttu u gravidenza o a menopause, quandu a produzzione di l'oliu di a pelle pò intensificà è guidà à i pori ostruiti. Per e persone cun alta tensione o ansietà, l'hormone di stress cortisol pò ancu causà un surge in a produzzione d'oliu di a pelle. 

Parechji di i stessi elementi chì cuntribuiscenu à l'acne di l'adulescente ponu ripetiri in l'adultu. Fatturi esterni cum'è a terra è i batteri da e mani è i telefoni cellulari chì entranu in cuntattu cù a pelle, mancanza di propiu pulizia di a faccia o caccià u maquillaje ogni sera prima di dorme, viaghjà o ambienti umidi, o manghjendu un poviru dieta tutti ponu innescà i breakouts.

Spessu, e nostre rutine di cura di a pelle è di bellezza pò esse in realtà a causa di pori ostruiti o inflammazioni chì portanu à eruzioni. Aduprà troppu o a cura di a pelle sbagliata sinsibuli or pelle grassa, oltri sunscreens pisanti, depilazione faciale, o prudutti di capelli chì si stallanu nantu à a pelle ci ponu dà acne. 

A genetica pò ancu ghjucà un rolu maiò, cum'è assai persone sò simpliciamente predisposti à sperienze scontri cum'è ghjovani è adulti.

 

Cumu uttene una pelle pulita

Per l'individui chì soffrenu di l'acne adulta, tutti l'articuli di bellezza - cura di a pelle, capelli è prudutti di maquillaje - deve esse micca comedogenichi è / o senza oliu. A purificazione ligera cù acqua tiepida micca più di duie volte à ghjornu o dopu l'allenamentu hè cruciale perchè l'usu eccessivu di u produttu o un scrubbing duru pò causà inflammazioni.

U stessu passa per coglie o stringhje i difetti. Avemu da evità di toccu a faccia o altre zone sensibili, è sempre aduprà un toccu ligeru quandu hè necessariu. E quantunque duru, duvemu riduce u stress quantu pussibule o cercà tecniche calmanti per impiegà in i tempi di stress.

 

Cura di a pelle di qualità

A cura di a pelle ghjusta per l'acne hè chjave per sguassà è prevene futuri scontri. Questu hè induve a qualità skincare entra. Approvatu da a FDA skincare hè pruvatu à esse u più efficace postu chì hè permessu di esse assai più cuncintrati di i prudutti chì sò dispunibili in drugstores è dipartimenti è bellezza. Sò clinicamente pruvati chì penetranu in modu acutu in a derma di a pelle per ghjunghje è trattà induve l'acne hè originata, è ancu i difetti radicati dighjà esistenti chì si trovanu cumunamenti cù l'acne di l'adultu.

 

lu I migliori prudutti d'acne per adulti

Trattamenti di l'acne hormonal per adulti duverebbe cuntene detergenti, serums mirati à l'acne, è i moisturizers adatti per cumbatte l'acne in testa. Sistemi cumpleti cù ingredienti cum'è salicylic, lattic, glycolic, alfa hydroxy acid, o beta hydroxy acid tutti travaglianu per esfoliate a pelle, unclog i pori, è diminuite a produzzione di sebum. U perossu di Benzoyl, chì travaglia per diminuisce i batteri chì causanu difetti, hè ancu un grande ingredientu in i tratti di l'acne.

Serums cun retinolu travaglià à sbulicà l'acne è l'apparizione di linee è arrughe, ma pò ancu asciucà a pelle è incuraghjenu ancu i rumori, per quessa, anu da esse incorporatu ligeramente in prima è in cumbinazione cù un bonu moisturizer.

Dui di i nostri preferiti cura a peddi i regimi sò iS Clinical Pure Clarity Collection e Obagi CLENZIderm MD System. I dui miranu l'acne induve principia mentre sguassate i difetti esistenti.

Cum'è adulti, avemu digià parechje preoccupazioni. A rivisitazione di i ghjorni di a pelle propensa à l'acne ùn deve micca esse un'altra preoccupazione. Fortunatamente, ci sò suluzioni efficaci per a cura di a pelle per aiutà à ricuperà una pelle bella è senza imperfezioni. 

Cumprate a megliu cura di a pelle per a pelle propensa à l'acne ➜


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.