L'errori più cumuni di a cura di a pelle - Puderiate ancu fà elli
05
Mar 2021

0 Comments

L'errori più cumuni di a cura di a pelle - Puderiate ancu fà elli

I ERRORI PIÙ COMMUNI SKINCARE - PUDETE ESSERE A FACE Anch'elli

 A vostra pelle hè l'organu più grande di u vostru corpu è quellu chì mostra à u mondu. Dunque, hè sensu di mantene u so megliu. Pigliate un viaghju à qualsiasi farmacia o un grande magazinu di bellezza è sarete rapidamente inundatu di prudutti di cura di a pelle. Cù tanti à sceglie, pò esse frustrante di mette inseme una rutina di cura di a pelle sana chì travaglia per voi. Unu di i modi più faciuli per cumincià à piglià una cura megliu di a vostra pelle hè di smette di fà i sbagli cumuni di cura di a pelle. Una volta chì avete fattu questu, pudete cumincià à fà scelte megliu è sceglie i prudutti ghjusti per sustene e scelte. Quì sottu indirizzemu i 6 errori di cura di a pelle più cumuni è cumu pudete correggerli.

Saltà a crema solare

Una di e cose peghju chì pudete fà per a vostra pelle hè di rinunzià SPF. Un bonu sunscreen facial crea una barriera trà a vostra pelle è i raghji di u sole, chì aiuta à alluntanà i segni di l'anziane, cumprese i macchi di u sole è e arrughe. A maiò parte di l'esperti di a pelle consideranu chì a crema solare hè u fattore più impurtante in a lotta contru i segni di l'anziane. U sole secca a vostra pelle è a dannu à u livellu cellulare, cusì assicuratevi di SPF-up cum'è una parte di a vostra rutina di cura di a pelle di ogni ghjornu.

Aduprà una crema solare ogni ghjornu riduce ancu u risicu di sviluppà cancru di a pelle. Sapemu chì tutti sapemu questu nantu à a superficia, ma spessu ùn hè micca pigliatu in seriu quantu deve esse. Cercà un sunscreen faciale chì hè pensatu per u vostru tipu di pelle individuale - sia normale, grassa, secca, o una cumminazione - duvete cercà un sunblock facciale chì hè pensatu per dà à u vostru tipu di pelle persunale i migliori risultati senza sensu. pesante o facendo a vostra fuga.

Quandu usà u filtru di u sole in a vostra rutina: Applicà a crema solare dopu u vostru serum è moisturizer.

Popping Pimples and Picking at Acne

Squeezing pimples or picking at the acne on your face hè una ricetta per u disastru, ma hè un sbagliu abbastanza cumuni di cura di a pelle chì parechje persone facenu. Sapemu chì hè tentatore, soprattuttu datu a popularità crescente di u Dr Pimple Popper è i video virali generali di l'acne-popping. Ma messing with blemishes on your face pò purtà à cicatrisu è chì piglia assai più tempu per guarì chì l'acne stessu; pò ancu esse permanente.

U megliu per fà per l'acne hè di applicà un pruduttu chì hè pruvucatu per sminuisce u pimple, è poi lasciate solu per chì u pruduttu pò fà u travagliu. Sè vo site propensu à attacchi recurrenti di acne, pudete ancu cambià à un detergente per l'acne chì hè pensatu per cumbatte i difetti durante u lavatu. Ci hè una varietà di prudutti apposta per pelle propensa à l'acne chì sò perfetti per questi utilizatori. Avemu ancu sempre ricumandemu una visita à u vostru dermatistu per l'acne persistente o recurrente.

Utilizà troppu prudutti

Allora avete intesu da stu dermatologu in Instagram chì i prudutti X è Z sò megliu per a vostra pelle, dopu da u vostru megliu amicu chì hà una pelle impeccabile chì usa Y è W, è da u vostru duttore chì dice chì A è B sò megliu ... è cusì avete decisu di incorpore tutti i 6 prudutti in a vostra rutina. Ma questu hè un altru sbagliu incredibbilmente cumuni di cura di a pelle. Puderia sembrà chì più ti stende nantu à a vostra pelle, più benefizii pudete prufittà. Tuttavia, ùn pudia esse più luntanu da a verità.

Una rutina simplice di cura di a pelle hè assai megliu per a pelle sana. Avete bisognu solu quattru prudutti basi per una bella pelle - detergente, sanguin, moisturizer, e sunscreen. A menu chì ùn avete micca prublemi specifichi di cura di a pelle chì u vostru duttore hà bisognu di trattà, ùn avete micca bisognu di nunda. Cercate i prudutti pensati per u vostru tipu di pelle è poi sguassate e cose innecessarii occupanu spaziu in a vostra borsa di bellezza.

Lavà cù acqua calda

A rutina di cura di a pelle sana significa lavà a faccia a matina è a notte. L'acqua calda pò sentu rilassante, è pudete ancu sentu chì a vostra pelle hè più pulita quandu l'utilizate. Ma a realità hè chì l'alte temperature di l'acqua ponu in realtà sguassate l'umidità naturale in a vostra pelle, lascendu opaca, secca è squamosa.

A pelle nantu à a vostra faccia hè assai più dilicata chè in u restu di u vostru corpu, cusì hè megliu lavà cù acqua tiepida o fresca invece. Una volta à ghjornu hè un must, ma assai persone lavanu a faccia duie volte per ghjornu. Limitate a matina è a notte per i migliori risultati è a pelle più sana. Ùn lavate micca troppu, perchè pò asciucà a vostra pelle.

Esfoliante ancu Spessu

L'esfoliazione di a vostra pelle hè una parte essenziale di ogni bona rutina di cura di a pelle; elimina e cellule morte di a pelle è l'accumulazione di prudutti per revelà a pelle più luminosa è sana sottu. L'esfoliazione regulare aiuta ancu à stimulà a produzzione di collagene è aumenta a circulazione di sangue in a vostra faccia. Ma spessu a ghjente sente questu è esfoliate ogni ghjornu o ancu duie volte à ghjornu quandu si lavà a faccia. Parechje persone facenu l'errore di pensà chì più hè megliu, chì ùn hè micca u casu cù un routine esfoliante.

Troppa esfoliazione pò sguassate l'idratanti naturali di a vostra pelle, cusì a vostra megliu scumessa hè di esfoliate dui o trè ghjorni à settimana, massimu.

Cunsumà troppu grassu

U cunsumu di grassu (cum'è olii, noci, latticini è carne) hè stata ligata à l'acne persistente. Sè avete luttatu cù l'acne persistente o crònica, avete da cunsiderà riduce u vostru cunsumu di grassu (sì, ancu u grassu sanu). Cuntrolla sta storia maravigghiusa nantu à cumu questi gemelli anu rivisatu cumplettamente a so pelle è eliminà a so acne cistica riducendu u so cunsumu di grassu. Anu sceltu di cambià a so dieta quandu anu scupertu chì u duttore Douglas Grose, presidente di u College di i Medici Cosmetici di l'Australasia (CPCA), hà discututu l'impurtante correlazione trà a dieta è l'acne, è ancu a frustrazione chì a cumunità hà denegatu quella cunnessione per cusì. longu.

L'altri errori cumuni di a cura di a pelle includenu l'usu di prudutti chì ùn sò micca pensati per u vostru tipu di pelle, ùn beie micca abbastanza acqua, è ùn pulisce micca u screnu di u vostru smartphone abbastanza spessu. Ricunnoscendu i sbagli chì fate in a vostra propria pratica, pudete travaglià per creà una rutina di cura di a pelle sana chì ottimisimu i migliori prudutti di cura di a pelle è vi aiuta à ottene a pelle bella è luminosa chì avete sempre vulutu.


Lascia un cumentu

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati