A verità nantu à u collagene è a pelle: ùn hè micca ciò chì pudete pensà

U collagene hè un cumpunente impurtante di a pelle sana. Sfurtunatamente, è cum'è cù parechji temi in a cura di a pelle, hè diventatu un buzzword chì avemu intesu ghjittatu da una ricchezza di marche per aiutà à vende bè.

 

Sembra più tuttu Attualmente cuntene collagene - ancu cibo è bevande. Cum'è cù parechji tippi di prudutti di cunsumu, micca tutti ponu esse fiducia. A garanzie di marketing di solitu ci dice solu ciò chì vulemu sente per spinghjaci à cumprà articuli carichi di collagene. 

 

Avemu righjuntu u caosu per furniscevi a verità nantu à u collagene ... è ùn hè micca ciò chì pudete pensà. Avemu da copre cumu funziona, perchè avemu bisognu, è i tipi di prudutti di collagene chì funziona veramente.

 

Cosa hè u Collagen?

U collagene hè a proteina più copiosa cuntenuta in u corpu. Adupratu per creà u tessulu cunghjuntivu chì rinforza è unisce l'altri tissuti inseme, hè un cumpunente di musculi, tendini, cartilagine, ossa è pelle. A pelle hè u tessulu più grande di u corpu, è u collagenu ghjoca un rolu maiò in mantene a so resistenza è forza. 

 

Mentre chì u corpu fa naturalmente u so propiu collagene, u prucessu naturali di l'anzianu ci face à pruduce menu à u tempu. È l'abitudini malsani cum'è u fumu, u cunsumu eccessivu di sole è alcolu, è a mancanza di eserciziu è u sonnu diminuiscenu ancu a produzzione di collagene.

 

Chì fà u collagene per a pelle?

A nostra pelle necessita di e proteine ​​​​collagenu è elastina per mantene a so forza è a resistenza. I dui travaglianu inseme per assicurà a pelle hè flexible è elastica in modu chì cuntinueghja a prutezzione di u restu di u corpu. Quandu u collagene hè persu, a nostra pelle diventa più fina è menu supple, spessu presentate cum'è linee è arrughe. U collagene pò esse veramente u fattore più impurtante per mantene a pelle da esse liberata.

 

A mancanza di fermezza in a pelle significa chì u collagenu hè persu. Questu hè naturali cù l'età è si intensifica per via di abitudini malsani. I cambiamenti hormonali, cum'è a menopause, ghjucanu ancu in a produzzione è a perdita di collagene.

 

Fortunatamente, a perdita di collagene hè un inconveniente di l'anziane chì ùn avemu micca solu campà. Hè is pussibule di sustene u rinnuvamentu di u collagene cù i prudutti ghjusti. 

 

Qualessu Collagen Micca travagliu

Ùn sò micca tutti i prudutti nantu à u mercatu chì vantanu proprietà di rinfurzà u collagene sò pruvati per fà ciò chì dicenu. Ci hè stata una crescita di edibles di collagene cummercializati per stimulà a produzzione di collagene. Certi pruduttori di polveri di bevande, supplementi è brodi (chì ponu esse restauratori in altre manere) prumove i so prudutti cum'è a proteina di collagene è anu investitu assai in publicità chì pussede a capacità di firmà a pelle è diminuisce e linee è arrughe. 

 

Per sustene queste dichjarazioni, e cumpagnie vantanu risultati di studii chì puntanu à u collagene ingerible chì benefiziu a pelle è diminuisce i segni di l'anziane. Sfurtunatamente, stu tipu di ricerca hè di solitu finanziatu da sti stessi cumpagnii. Se vulemu manghjà megliu per una pelle megliu, ci sò modi pruvati per fà, Ma a verità hè chì ùn ci hè micca evidenza dura chì u collagen consumable revers signs of aging. 

 

Attualmente i scientisti dicenu chì u prucessu di digestioni rompe u collagenu sanu è diminuisce a probabilità chì pò ghjunghje à a pelle per furnisce qualsiasi benefici reali. Allora attenti à ùn cumprà micca in a nova tendenza di u collagene comestible. 

 

Chì Collagenu paggina travagliu

Sapemu chì a cura di a pelle tematica hè ghjustu pruvucatu per aumentà a produzzione di collagene è riduce i segni di anziane. Certi prudutti sustenenu a pelle in modu chì l'aiuta à priservà u collagenu esistenti, mentri àutri aumentanu a produzzione di collagene. Creme idratanti extra chì aiutanu a pelle à mantene l'umidità agisce cum'è prutezzione da i radicali liberi, prumove a ritenzione di collagene.

 

A cura di a pelle chì cuntene vitamina C sustene a sintesi di u collagenu incuraghjendu a produzzione di enzimi chì sò necessarii per a produzzione di u collagene. È i studii mostranu chì u megliu cura di a pelle di collagene ingredienti sò retinoids è peptides, chì aumentanu u turnover cellulare. U turnover cellulare rinnuvatu significa più produzzione di collagene. Risultati di una pelle più ferma è elastica.

 

Induve Dermsilk Skincare Entra

Sapemu ancu chì micca tutti i cura di a pelle sò simili. I dermatologi è l'esteticisti accunsenu chì a qualità-grade marche offre u megliu collagen skincare per via di u so formule cuncentrate appruvate da a FDA è fatte per penetrà e barriere di a pelle. Questu li rende più efficaci, postu chì ponu furnisce l'ingredienti attivi più profonda in a vostra pelle. U cuntinuu usu di qualità- cura di a pelle darà l'aumentu di a produzzione di collagene chì tanti di noi cercanu. 

 

Sfoglia a nostra cullizzioni curata di collagene chì sustene a cura di a pelle


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.