A Verità nantu à a Cura di a Pelle: Chì Ingredienti Funzionanu In Verità

Niacinamide, acid ascorbic, dipropylene glycol, phenoxyethanol, hydroxy acid, peptides, fattori di crescita, ethylhexylglycerin, SLS sodium lauryl sulfate, è a lista cuntinua.

Tutti questi ingredienti sò difficiuli di pronunzia è cumunamenti incorporati in certi di i nostri prudutti di bellezza è di bellezza preferiti. Sò cusì cumuni, in fattu, chì averemu scumessa chì vi vede alcuni o tutti questi nantu à l'etichette in u vostru cabinet avà; vai avanti, fate una pausa quì è andate à piglià i vostri articuli preferiti per a cura di a pelle per piglià un ochju.

ÙN FIDATE CAMPAGNE DI MARKETING

Quandu si tratta di cura di a pelle di qualità, u primu postu chì duvemu sempre guardà hè a lista di ingredienti. Perchè ùn pudemu micca solu cunfidendu ciecamente l'imballu è u disignu chic, o a lingua di marketing cuncepita apposta per cunvince di cumprà. Perchè a verità chocante nantu à i prudutti di a pelle hè chì i pruduttori ponu dì quasi tuttu nantu à l'imballu. È chì lascia i travaglii à noi, cum'è i cunsumatori. Quali ingredienti funzionanu è chì ùn sò micca? Chì sò dannusu per noi? Chì sò solu un strattu di marketing?

À a fine di questu articulu, ùn aspittemu micca di esse un espertu in i sustanzi chimichi è l'ingredienti di bellezza, ma speremu chì andate via cù una cunniscenza preziosa chì pudete piglià cun voi a prossima volta chì cumprate per a bellezza. prudutti. Speremu chì sarete armatu cù l'infurmazioni più impurtanti nantu à quali ingredienti di cura di a pelle funzionanu veramente.

I 7 MIGLIORI INGREDIENTI PER LA PELLE CHE ATTUALMENTE Travagliu

  • Retinol / retinoids / acid retinoic - Questi ingredienti sò essenzialmente una forma mudificata di vitamina A è travaglianu nantu à a vostra pelle per aiutà à stimulà a produzzione di collagene. Quandu hè appiicatu, u retinol (a manera più cumuna chì vede stu ingredientu listatu) si cunverta à l'acidu retinoicu è si liga à i receptori di e cellule nantu à a vostra pelle per attivà u prucessu di regenerazione. Questu aiuta à riparà i danni di u sole è riduce l'apparizione di arrughe.
  • Vitamina C/acidu ascorbic - Questa vitamina hè un antioxidante putente chì travaglia per prutege a vostra pelle da a rottura di e cellule. A vitamina C agisce ancu com'è un protettivu di u sole mentre riduce l'apparizione di linee fini è rughe.
  • Hydroxy acid / alfa hydroxy acid / AHA (glicolicu, citricu, poliidrossi, beta hydroxyl è l'acidu latticu) - Questi ingredienti sò usati cum'è esfoliante per sguassà e cellule morte di a pelle è rivela a nova pelle ghjovana sottu. Questu prepara ancu a vostra pelle per accettà è assorbe megliu l'altri ingredienti mentre chì a stimula per una pelle uniformemente pigmentata, liscia è crescita di nova pelle. Pare ancu aiutà à riduce e linee fini è arrughe.
  • Peptidi - Un peptide hè una molécula naturale in l'organismi viventi, alcuni di i quali ponu stimulà a produzzione di collagene è travaglià bè per migliurà a struttura è l'apparenza di a pelle.
  • Tè è estratti di sementi (tè verde, neru è oolong; sementi di qualità) - U tè cuntene antioxidanti è proprietà antiinflamatorii chì ponu aiutà à migliurà visibilmente a vostra pelle rapidamente dopu l'applicazione riducendu l'infiammazione. U più cumuni chì truverete nantu à i vostri prudutti di bellezza hè l'estrattu di tè verde. Cum'è u tè, l'estrattu di pepite d'uva hè un forte antioxidante cù caratteristiche antiinflamatorii chì aiuta ancu à prumove a produzzione di collagene.
  • Niacinamide - Chjamatu ancu niacina, questu hè ancu un antioxidante putente per aiutà cù l'infiammazione mentre aiuta ancu a vostra pelle à mantene l'umidità, chì pò aiutà cù l'elasticità è un splendore di ghjuventù.

Grandi prudutti chì cuntenenu questi ingredienti chjave

Allora avà chì avete una megliu cunniscenza di alcuni di l'ingredienti per a cura di a pelle chì funzionanu megliu, hè ora di cumincià à cumprà u vostru prossimu serum, idratante o detergente. Semu felici di annunzià chì tutti i seguenti prudutti di lussu cuntenenu questi ingredienti è ponu aiutà à migliurà a vostra pelle à una finitura stupente, ferma, elevata è luminosa.

  1. Neocutis BIO SERUM FIRM Rejuvenating Factor di crescita è Trattamentu Peptide
  2. SkinMedica HA5 Idratante Rejuvenating (2 oz)
  3. Neocutis NEO FIRM Crème Tensante Collu & Décolleté
  4. Sérum clarifiant Obagi-C Fx C
  5. Neocutis NOUVELLE+ Crema Correctiva Retinol

Quandu si tratta di mette prudutti nantu à a vostra pelle - un organu assai assorbente - sceglite solu i migliori ingredienti.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.