Wake Up Beautiful - I migliori creme di notte per quellu Hollywood Glow

Quandu si riflette nantu à l'età d'oru di l'antica Hollywood, ciò chì vene immediatamente in mente hè l'attrazione di una carnagione liscia e luminosa naturalmente (spessu senza maquillaje!) Avanzata da un'eleganza apparentemente inaccessibile è un equilibrio sfacciati da stelle di cinema, musicisti è socialites. Oghje, circhemu sempre i migliori modi per ottene quella stessa perfezione luminosa è dolce chì si vede nantu à u screnu è in e foto di e nostre stelle preferite. 

 

Cumu uttene una bella pelle

Comu beni

Partendu da l'internu, i starlets di l'antica è di e bellezze d'oghje mantenenu chì una dieta sana, piena di verdura è frutti freschi, grani integrali, proteini magri è grassi sani, elevanu a so pelle è a salute. Evite l'alimenti trasfurmati è u zuccheru. È ricordate chì beie assai acqua hè sempre unu di i migliori modi per realizà i vostri scopi di a pelle. 

Purificate a vostra pelle

Una rutina di cura di a pelle duie volte à ghjornu, curata cù cura, cumprese a rimozione di u maquillu prima di dorme tutti i notte - hè veramente chjave per mantene a vostra pelle chjara è fresca. In tuttu u ghjornu, a nostra pelle piglia assai contaminanti esterni, strain è grime. Purificate a vostra pelle ogni sera prima di lettu per permettenu a pussibilità di ricuperà è riparà da u ghjornu.

Sceglite marche autentiche di cura di a pelle

Siate selettivu nantu à a cura di a pelle chì utilizate è assicuratevi risultati massimizzati scegliendu autenticu, Cura di a pelle appruvata da a FDA. I marchi di farmacia ponu pretendenu d'avè ingredienti efficaci, ma a verità hè chì questi ingredienti sò spessu in bassa cuncentrazione è ùn ponu micca penetrà a vostra pelle abbastanza prufonda per furnisce risultati efficaci. Tuttavia, cù una marca appruvata da a FDA, cum'è Skinmedica, Neocutis, Eltamd, hè clinicu, e Obagi- riceverete una cuncintrazione più alta di ingredienti efficaci, è ancu una prova di efficacità.

Prutegge a vostra pelle

Forsi u passu più impurtante per a bella pelle hè di prutege da una di e forze più dannusu in u nostru mondu - u sole. Includite sempre prutezzione di u sole SPF di qualità in u vostru regime ogni ghjornu è annata per pruteggiri contru à l'effetti di l'anziane di i raghji dannosi di u sole.

Refresh a vostra pelle

L'esfoliazione pò vene in parechje forme, è quandu eseguita regularmente, aiuta à caccià e cellule morte di a pelle, rivelendu a nova pelle è permettenu a chance di rigenerazione naturali. Qualità scrubs è esfolianti acidi pò esse usatu tipicamente 1-2 volte à settimana, sempre chì a vostra pelle ùn hè micca irritata. Malgradu ciò chì parechji crede, l'esfolianti sò destinati à sguassà delicatamente queste cellule morte, cusì scrubbing hard ùn hè micca l'applicazione propria. Invece, strofinate delicatamente l'esfoliante in picculi movimenti circulari.

Hydrate

L'idratazione hè chjave per mantene a vostra pelle senza età, è l'idratazione ogni ghjornu (o più spessu, secondu u vostru tipu di pelle) hè un passu essenziale in una rutina cumpleta. Pudete applicà u vostru moisturizer cù i vostri ditte, o aduprate certi strumenti di cura di a pelle in casa chì prima eranu accessibili solu quandu sò usati da u vostru esteticista o altri prufessiunali di cura di a pelle, cum'è rulli di quartz è jade è strumenti di gua sha. Incuragiscenu u drenaje linfaticu è stimulanu u flussu di sangue per prumove una zona faciale stretta è liscia, mentre chì aiutanu ancu à prevene l'acne è tonificate / alzà a vostra pelle.

 

Cura di a pelle di notte

Avemu spessu leghje nantu à i trucchi è i secreti di a cura di a pelle chì e belle donne di l'antica Hollywood usavanu per ottene una pelle impeccabile, è ciò chì si distingue hè l'enfasi chì hè stata posta nantu à a cura di a pelle di sera - in particulare l'idratazione - è ùn pudemu micca più d'accordu. 

U vostru moisturizer sera deve esse appiicata à u to collu è décolleté in più di a vostra faccia, per a pelle senza età in tuttu.

Sicondu i vostri prublemi di a pelle, i serumi dopu a purificazione è a tonificazione sò significativi per trattà a pelle ogni notte. Ci hè sieri per ogni preoccupazione di a pelle, è parechji ponu esse stratificati cù i vostri altri prudutti di cura di a pelle.

Un'altra opzione di idratante di sera hè una maschera faciale. Ci sò qualchi grande maschere dispunibule, ma sapete chì una crema idratante di notte densa è ricca pò travaglià cusì bè o ancu megliu cà a maiò parte di e maschere idratanti. 

 

A megliu crema di notte anti-età

Pensemu chì u megliu creme di notte travaglià in parechje manere travagliendu per rinfurzà l'idratazione mentre ancu eseguisce attività anti-invecchiamento. Unu di i nostri preferiti hè Neocutis MICRO NIGHT Crema Tensante Overnight, chì furnisce una combinazione maravigghiusa di peptidi è lipidi idratanti per aumentà a produzzione di collagene mentre dorme, per una più elasticità è elasticità di a pelle. Face ancu a pelle luminosa in a matina penetrendu in profondità i strati di a vostra pelle per un finale veramente idratatu.

Un'altra crema chì faci duppiu duvere hè Obagi-C Fx C-Therapy Night Cream. Hè una formula ricca chì usa l'arbutina è a vitamina C per illuminare è ancu u tonu di a pelle durante a notte.

 

A crema di notte più idratante

Ùn ci hè veramente nunda cum'è applicà una crema ricca di lussu per arricchisce u vostru rituale di dorme è fà chì vi sentite prontu per un sonnu prufondu, sapendu chì avete fattu u megliu pussibule per a vostra pelle. Obagi Hydrate Luxe hè un trattatu incredibile di notte. Ci piace a so texture simile à un balsamo chì idrata istantaneamente. Questa potente crema idratante hè ipoallergenica è sicura per l'usu cù a maiò parte di i tipi di pelle, facendu universalmente maravigliosa.

 

U sicretu di a vechja pelle di Hollywood

Hè chjaru da tutti i sicreti di bellezza di e donne di l'antica Hollywood chì avè una pelle naturale fresca è chjara era chjave per vede a più bella. È accunsemu chì site più bella quandu site naturali è sentimu bella - a pelle grande hè u megliu beautifier. È per ottene questu, pudete investisce in a vostra pelle cù uni pochi di passi simplici.

  1. Manghjà bè
  2. Moisturize
  3. Pulizziari
  4. Esfoliate
  5. pruteghje
  6. Sceglite i prudutti di a pelle autentica è di qualità

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.