Ciò chì duvete manghjà per una pelle sana

Chì duvete manghjà per una pelle sana

Sapete digià chì una rutina di cura di a pelle sana significa purtassi sunscreen è utilizendu prudutti pensati per u vostru tipu di pelle. Ma sapete chì l'alimenti chì manghjate ghjucanu ancu un rolu in quantu a vostra pelle hè sana è si senti? Cum'è vitamini è minerali sustene a bona salute di u corpu, ponu ancu rinfurzà a salute di a vostra pelle. I scientisti cuntinueghjanu à studià l'effettu di a dieta è a pelle sana, ma u cunsensu generale hè chì avete da manghjà una varietà di alimenti ricchi di antioxidanti. Continua a leghje per sapè quale cibi da manghjà per a pelle sana è preparate à riempie u vostru carrettu cù tutti i vostri preferiti.

Avocados
Ogni porzione d'avocado furnisce u vostru corpu cù grassi sani chì idratanu a vostra pelle è a mantenenu forte è elastica. Inoltre, alcune ricerche mostranu chì l'avocado cuntenenu ancu nutrienti chì prutegge a vostra pelle da i danni di u sole è aiutanu à prevene arrughe è linee fini. Puderete ancu una dosa sana di vitamina E quandu manghjate l'avocado, un nutriente chì travaglia cù a vitamina C per creà collagene è prevene a pelle secca. Per a pelle sana, aghjunghje l'avocado à insalate, tacos o sandwich.

Nuts and Seeds
Una dieta sana di a pelle si basa in a proteina per aiutà à vede è sente u so megliu. I noci è e sementi sò una fonte vegetale di prutezione chì parechji esperti ricumandenu. Inoltre, i noci è e sementi sò una grande fonte di vitamina E, chì, cum'è l'esitatu sopra, aiuta à mantene a pelle idratata. Certi tipi di noci cuntenenu ancu zincu, chì aiuta à a guariscenza di ferite è cumbatte a inflamazioni.

Pesci Grassi
Cum'è l'avocado, manghjà pesci grassu hè una grande scelta per una dieta sana di a pelle. Contene i tipi sani di grassi chì reducennu l'inflamazioni, cumbattenu a pelle secca è prutegge a vostra pelle da i danni di u sole. Micca tutti i pesci cuntenenu sti grassi sani, per quessa, hè impurtante di fà e scelte ghjuste à u mercatu di pisci. Salmone, aringa è sgombro sò i vostri megliu opzioni perchè sò ricchi di acidi grassi omega-3, unu di i tipi più impurtanti di grassu sanu. I pesci grassi cuntenenu ancu zincu è vitamina E, chì sò dui nutrienti impurtanti, chì facenu u pesciu unu di l'alimenti più impurtanti per a pelle sana. Pudete ancu ottene questi omegas sani da fonti vegetali, cum'è alghe è altre piante di l'oceanu, è ancu di lino.

Patate dolce
I patate dolci pretendenu a fama quandu si tratta di a pelle sana si trova in u so culore aranciu. Ottenenu a so tonalità da u beta-carotene, un nutriente chì funziona cum'è un sunscreen naturali, alluntanendu i danni causati da u sole. Perchè hè un antioxidante, u betacarotene pò aiutà à prevene i danni cellulari chì ponu purtà à u cancer di a pelle, arrughe è altri prublemi di a pelle chì preferite evità. Aduprate patate dolci in u locu di patate regulare in parechje ricette per un novu sapori chì vi piacerà.

Peperoni Bell
I peperoni sò una altra grande fonte di beta-carotene, chì u vostru corpu si trasforma in vitamina A per mantene a pelle sana è supple. Inoltre, i pepite, in particulare i gialli è rossi, sò ricchi di vitamina C, chì deve esse parti di una dieta sana di a pelle perchè aiuta à facilità u vostru corpu in a so creazione di collagen. U collagene hè necessariu per mantene a pelle forte è ferma, chì ghjoca un rolu in a prevenzione di arrughe è linee fini mentre invechje. Puderete ottene a quantità massima di nutrienti manghjendu i pepite crudi, ma sò ancu beneficii quandu sò cotti.
U pumadoru, u bròcoli è l'uva sò altre scelte ideali quandu manghjate per una bona salute di a pelle. A più varietà chì includenu in u vostru pianu di pranzu, è più l'alimenti vegetali ricchi d'antioxidanti è di fibra, più alta hè a probabilità di chjappà u benchmark per tutti i nutrienti chì a vostra pelle hà bisognu. Sè avete bisognu d'aiutu, parlate cù u vostru dermatistu o un nutrizionista per creà una dieta chì travaglia per a vostra pelle.

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.