Perchè l'idratazione hè CHIAVE per una bella pelle

Quante volte ci hè statu dettu quantu hè impurtante l'acqua potabile per una dieta sana? E quantu hè impurtante per a pelle sana? Sè vo site cum'è mè, allora avete intesu questu assai è prubabilmente hè vinutu cù una altra frasa pocu attaccata à questu; qualcosa à u listessu tempu, "perchè simu fatti principalmente d'acqua".

Ma questu era l'estensione di questu. Nisuna spiegazione per quantu H2O aiuta veramente a nostra pelle, o ciò chì precisamente face. Ebbè, simu quì oghje per parlà di quantu hè impurtante l'acqua per voi, è perchè l'idratazione curretta - in l'internu e fora - hè chjave per una bella pelle.

COME L'ACQUA AIUTA A NOSA PELLE

L'idratazione face assai per i nostri corpi; ci aiuta à digerirà l'alimentu, prutegge e nostre articuli, aiuta à regulà a nostra temperatura di u corpu, aiuta à rinfurzà a nostra energia, più una quantità di altre attività vitali chì ghjucanu à a nostra salute mentale è fisica.

Quandu si tratta di a salute di a nostra pelle, i benefici sò ancu numerosi. Sentu chì a vostra pelle perde a so elasticità? Forsi hè nantu à u latu seccu, o avete cuminciatu à vede segni di anziane chì parenu un pocu pre-matura. A maiò parte di queste caratteristiche di a pelle sò in relazione, in parte, cù i nostri abitudini di cunsumu d'acqua. Tenendu in mente, sicuru, chì l'acqua hè in l'alimentu è e bevande chì cunsumemu in tuttu u ghjornu, duvemu ancu beie parechji vetri d'acqua pura ogni ghjornu.

QUANDU L'ACQUA ùn hè micca abbastanza

Hè tuttu bè di dì chì l'acqua aiuta à migliurà a retenzioni di umidità in e cellule di a pelle, ma per a maiò parte di noi, questu ùn hè micca abbastanza. Cunniscite qualchissia chì principia à beie acqua extra è di colpu hà a pelle luminosa chì ùn hè micca u minimu secca o squamosa? Ùn aghju micca.

In fatti, hè incredibbilmente raru di truvà qualcunu chì pò sferisce una pelle splendida, liscia è idratata senza l'aiutu aghjuntu di un regimentu di umidità topicu di alta qualità. Cusì avemu riunitu una lista di i primi 5 idratanti per a faccia è u collu per una bella pelle.

I MIGLIORI IDRATANTI IDRATANTI PER PELLE BELLA

  1. Neocutis BIO CREAM FIRM RICHE Crème lissante et tensante extra hydratante  - Una di e nostre creme preferite, questa elegante crema idratante rassodante offre una applicazione ultra ricca è risultati chì pudete vede è sente quasi istantaneamente. Presenta peptidi proprietarii chì sustenenu a produzzione di collagene è elastina per affruntà i segni cumuni di l'anziane, cumprese u tonu è a struttura irregolari, arrughe è flaccidità. Questa crema liscia per a pelle hè fantastica s'ellu tende à avè pelle grassa è pudete cumincià à vede i risultati in solu circa 14 ghjorni.
  2. SkinMedica Crème Instant Bright Eye - Amamu sta crema per l'ochji illuminanti da SkinMedica. Hè abbastanza gentile per aduprà quant'è duie volte à ghjornu, ma riccu di ingredienti utili chì aiutanu à elevà i vostri ochji è riparà i signali di fatigue è invechja. Re-energizes a pelle sottu è intornu à i vostri ochji, migliurà istantaneamente i cerchi scuri, sagging, puffiness, è linee. Inoltre, cù u tempu, sta crema idratante per l'ochji cuntinueghja à riduce i segni visibili di l'anziane.
  3. Obagi CLENZIderm MD Crema idratante terapeutica - Semu veramente impressiunati cù a formulazione di sta crema idratante terapeutica. Offre una sensazione veramente ricca chì assicura chì a vostra pelle resta calmata è idratata, mentre chì a prutegge da i fatturi ambientali. Hè un putente 20% di glicerina, chì pò aiutà à calmà è calmà a vostra pelle, soprattuttu quandu hè assuciatu cù un trattamentu di l'acne chì pò esse assai tassante / seccu.
  4. Neocutis MICRO NIGHT RICHE Crema tensante extra idratante per la notte  - Ùn ti piace micca solu quandu un pruduttu funziona mentre dormi? Questa crema per a notte di Neucutis hè ricca di collagene per aiutà à restaurà l'aspettu di a vostra pelle, diminuisce e rughe, è rivitalizza l'elasticità è a sensazione di elasticità. Stu balsamo di notte multifunzionale aiuta à rinfurzà l'umidità è calma a pelle è hè ancu utilizatu dopu i prudutti chì lascianu a pelle delicata. Amamu stu pruduttu per pelle matura.
  5. Obagi Hydrate Luxe  -- Un'altra crema di notte chì travaglia per voi mentre riposate chì simu ossessionati hè l'Hydrate Luxe di Obagi. Cum'è u nome implica, sta lussuosa crema faciale hà una struttura di balsamo è hè formulata cù peptidi biometrici chjave. Offre un'idratazione istantanea è brillante chì furnisce l'idratazione essenziale per rejuvenate a vostra pelle mentre avete u vostru restu di bellezza.

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.