Perchè a mo pelle hè subitu sensibile? 3 Possibili Cause + Cunsiglii per aiutà

Se ùn avete mai sperimentatu prublemi di a pelle bruschi, cum'è secchezza, arrossamenti, vaghjime, bumps, è rashes - cunsiderate assai furtunatu. Per u restu di noi, affruntà questi prublemi di a pelle chì apparentemente accade fora di u turchinu pò esse sfida. I causi puderanu esse quasi tuttu, allora cumu pudemu sapè ciò chì avemu trattatu è chì fà per calmà questi prublemi? 

Quì à Dermsilk, credemu chì a cunniscenza hè a chjave per risolve quasi tutti i vostri prublemi di cura di a pelle. Hè per quessa chì avemu pigliatu u tempu per investigà quali cundizioni ponu scatenà prublemi di pelle sensibili è ciò chì pudete fà per calmà è guarì a vostra pelle. Vulemu sparte ciò chì avemu amparatu in modu chì pudete educà sè stessu è esse preparatu per a prossima volta chì a vostra pelle hè "di colpu sensible".


Chì sò l'indicatori di Pelle Sensibule

Hè impurtante di capisce chì pelle sensitiva Ùn hè micca un tipu di pelle (i tipi di pelle sò normali, secchi, grassi è cumminati), ma hè una cundizione di a pelle. I cundizioni di a pelle pò esse difficiuli di diagnosticà è sò causati da parechji fatturi. 

Esplora i sintomi distintivi di e cundizioni di a pelle sensibile: 

  • Secchezza, rossu, prurito è desquamazione sò signali cumuni di a pelle secca, un prublema frequente. Questi sintomi ponu ancu indicà signali di dermatite di cuntattu, eczema è psoriasis; tuttu ciò chì deve esse accessu da un dermatologu. 

  • A rosacea hè una altra cundizione cumuna chì porta à a pelle ipersensibile. Redness, rubing, small bumps, è vini sanguini visibili sò sintomi rosacea. Questu hè un altru pelle sensitiva cundizione chì puderia prufittà di cunsultazione prufessiunale, se severa. 

  • A pelle arrossata, irritata è pruriginosa, à volte accumpagnata da acne o rupture, ponu significà chì a nostra barriera di a pelle hè stata dannata. E barriere di a pelle dannata sò spogliate di l'olii protettivi chì aiutanu à mantene l'irritanti è i germi fora è a nostra pelle idratata. 


Chì pò Causà Pelle Sensibule?

Pelli sensibili e cundizioni ponu esse attivati ​​da fatturi esterni, u tempu di l'annu (e stagioni), è in quale stadiu simu in u nostru ciculu di vita. Fighjemu à sti trè categurie è vede cumu ognunu pò purtà à pelle sensitiva cundizioni.

1. Fattori esterni

L'articuli in questa categuria ponu esse ambientali è includenu saponi è detergenti, contaminazione, maschere, prudutti di cura di a pelle dura è esposizione à u sole. I medicazione ponu ancu causà a vostra pelle per esse super-sensibile. 

Altri fattori esterni ponu ancu esse ligati à u stilu di vita, cum'è a vostra dieta, i livelli di stress insalubre, a vostra rutina di cura di a pelle, è a pulizia eccessiva o l'over-scrubbing sò fattori enormi. 

2. Cambiamentu di stagione

Ogni stagione porta cun ella una mansa di cambiamenti ambientali chì a nostra pelle deve adattà à:

  • Temperatura 
  • Intensità di u sole 
  • umidità 
  • Temperatura 

Ciò chì questu significa per a vostra pelle hè chì questi fatturi chì cambianu constantemente ponu stressà a vostra pelle è causanu chì cambiassi di colpu da esse sanu un ghjornu à esse più sensibili u prossimu. 

3. U ciclu di vita di a pelle 

Sicondu u stadiu di a vita chì site pò ancu influenzà significativamente a vostra sensibilità di a pelle. Ogni ciculu di a pelle hà i so sfidi, è se site cunuscenza di questi sfidi, pudete fà aghjustamenti per mantene a vostra pelle sana è fitta. Eccu un ochju à e tappe primarie: 

  • a pelle di novu natu - in questa tappa, a pelle di u zitellu hè sottumessu à un grande cambiamentu in quantu si adatta à un novu ambiente è serà particularmente sensibile.

  • a pelle di l'adulescente - Parechje adolescenti cumbattenu l'acne è i pimples, aduprendu prudutti duri chì sguassate a barriera naturali chì facenu a pelle indifesa è à volte, ipersensibile. I sbilanciamenti hormonali ghjucanu una grande parte in l'acne flare-ups durante stu ciculu. Un trattamentu eccellente per a pelle propensa à l'acne chì hè gentile è efficace hè Obagi CLENZIderm MD System, grande per tutti i gruppi di età.

  • Pelle influenzata da l'ormone - U gravidenza, i ciculi menstruali è e fasi di a menopause ponu influenzà a produzzione di l'oliu è creanu fluttuazioni hormonali chì ponu causà iperpigmentazione, rossu, rubing, acne è pelle estremamente sensitiva. 

  • pelle in maturazione - Cum'è l'età, a nostra pelle si diluisce, a produzzione d'oliu diminuisce, è simu sguassati di nutrienti preziosi (collagenu è elastina) chì ci mantenenu l'aspettu di ghjuventù. Queste depletions, inseme cù l'amincissement, ponu fà a nostra pelle più sensibile.

Cume a cura di a pelle sensibile

U megliu modu per curà pelle sensitiva hè di esse cuscenti di l'articuli chì ponu influenzà a vostra pelle è creanu strategie per trattà cù questi stressors. Per esempiu, a pelle di u nascitu serà sensibule per un cambiamentu di l'ambienti è a scelta di prudutti gentili pò aiutà à mantene a pelle di u zitellu sana è equilibrata. Per d 'altra banda, a pelle matura puderia esse sensibule per via di i cicli hormonali naturali, a contaminazione in u nostru ambiente, l'esposizione à u sole, e cundizioni sottostanti, etc. A strategia per affruntà e diverse cause di a sensibilità di a pelle hè assai diversa.

vuca Cura di a pelle per a pelle sensibile

Quandu compra per trattamenti per pelle sensibile, una considerazione essenziale hè di sceglie a qualità I prudutti di cura di a pelle cun alta concentrazione di ingredienti attivi cù efficacità pruvata, tutti cù una cumminazione delicata pensata per ùn irrità ancu a pelle più sensibile.

Scopri i migliori prodotti per la cura della pelle ➜


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.