Prutezzione di u sole d'invernu

Sunscreen in l'invernu, veramente? Puderete pensate chì pudete piglià una pausa per applicà a crema solare durante i ghjorni più brevi è più freti di l'inguernu - ma crede o micca - i danni chì i raghji di u sole ponu causà ùn diminuite micca solu perchè hè l'invernu. 

Perchè? Perchè i raghji UV dannosi chì sò prisenti in ogni mumentu di l'annu filtranu à traversu a nuvola è dannu a pelle senza prutezzione. Prutezzione di u sole quandu pattinate nantu à u ghjacciu o fora nantu à e piste di sci hè cusì vitale cum'è quandu passate un ghjornu vicinu à a piscina o in a spiaggia. 


Ragioni per portà Sunscreens d'invernu 

Hè cusì faciule di pensà chì perchè u sole hè daretu à i nuvuli o perchè hè l'invernu, u vostru risicu di l'esposizione à u sole diminuisce - nunda ùn pò esse più luntanu da a verità. Ancu s'ellu hè veru chì hè più fretu perchè l'emisferu nordu punta da i raghji di u sole, avete sempre l'esposizioni à a radiazione UV, è avete sempre bisognu di usà u sunscreen per prutezzione di u sole. 

E, ci sò uni pochi altri fatturi di risichi invernale per cunsiderà; Sè vo site fora in un ambiente nevoso, a neve (è u ghjacciu) ponu riflette finu à u 80% di i raghji di u sole, chì significa chì pudete ottene una doppia dosi di esposizione UV dannosa. Serete à altitudini più altu induve l'aria hè più fina è risicate ancu più esposizione UV se site di sci. Per più cunsiglii nantu à a cura di a pelle in i mesi più freti di l'invernu, verificate u nostru articulu nantu à a cura di a pelle invernale.

I nuvuli aiutanu à bluccà un pocu di i raghji di u sole, ma ùn impediscenu micca tutti - hè sempre pussibule di ottene una crema di u sole in un ghjornu nuvoloso. Sicondu u Fondazione Cancer di a Pelle, 80% di tutti i raghji UV filtranu à traversu i nuvuli è questu hè un mutivu più cà abbastanza per applicà a crema solare ogni ghjornu. 

Allora, avà chì sapete chì i risichi di l'esposizione à u sole sò pocu diffirenti da stagione à stagione, quale hè a vostra megliu difesa per prutege a vostra preziosa pelle da i raghji UV? 

In una parolla - sunscreen - è i migliori sunscreens sò di qualità skincare marche. Stu tipu di cura di a pelle difiere da a cura di a pelle OTC perchè questi prudutti sò stati rigurosi è sò stati appruvati da a FDA. 

Pruteghje a vostra pelle cù u megliu di u sole di qualità è seguità abitudini sani di cura di u sole sò a vostra megliu difesa contr'à i danni di u sole. 


Abitudini Sani per Adecuate Prutezzione di u Sun

Chì sò l'abitudini sani chì furnisce una prutezzione adatta da u sole? 

  • Portate a sunscreen di qualità cù un SPF di 30 ogni ghjornu per bluccà i raggi UV dannosi.
  • Aduprate un SPF 30 lip balm
  • Purtate cappelli è occhiali di sole per prutegge a vostra faccia è l'ochji da u sole.
  • Attenti à a vostra esposizione trà 10 am è 2 pm quandu i raghji di u sole sò più forti. 
  • Ricurdatevi di riapplicà a crema solare ogni duie ore o dopu a sudazione o dopu a natazione. Prestate più attenzione à e zone cum'è l'arechje, a fronte è a cima di e vostre mani. 

Tenite in mente chì sti cunsiglii sò per tutti i toni di a pelle. Mentre chì e persone cù tonalità di pelle più ligera sò più prubabile di sperienze danni UV per via di a so mancanza di melanina, e persone cù tonalità di pelle più scura sò ancu affettati è anu da utilizà a prutezzione. 

A seguita di sti linee guida hè impurtante, soprattuttu quandu cunsiderà chì assai attività invernali all'apertu amplificà u putere di i raghji di u sole. 


Chì sò i Best Sunscreens d'invernu

Eccu i sunscreens da cunsiderà per a megliu prutezzione di l'invernu. 

SUZANOBAGIMD Difesa Fisica Tinted Broad Spectrum hè una scelta eccellente per a vostra faccia cù un SPF di 50, è offre una forte prutezzione UVA è UVB. Questa formula hè ligeramente tinta cù antioxidanti per prutege è nutrisce a vostra pelle, è facilmente si mischia in parechje tonalità di pelle. 

Una nova entrata, EltaMD UV Sheer Broad-Spectrum SPF 50+ hè una crema solare leggera è idratante formulata per tutti i toni di a pelle. Cuncepitu per andà in liscia è esse assorbitu rapidamente per chì a vostra faccia ùn hè micca brillanti, nè lascia un cast biancu chì pò esse tipicu di certi sunscreens facciali. 

Disponibile in Translucent, PerfecTint Beige è PerfectTint Bronze,  iS Clinical Extreme Protect SPF 40 PerfectTint Bronze hè una formula botanica chì prutegge, idrata è ammorbidisce a pelle.  

Ùn vi scurdate di prutege i vostri labbre. Baume à lèvres UV EltaMD à large spectre SPF 36 hè specificamente cuncepitu per prutegge e vostre labbra da i danni di u sole. Inoltre, idratate, calmà è guariscenu e labbra screpolate cù stu pruduttu.

 

Fate un impegnu annu per prutegge a vostra pelle 

Avemu sempre saputu chì avemu bisognu di prutezzione di i raghji di u sole in l'estiu. Hè ancu veru chì a luce ultravioleta da u sole hè cusì intensa in i ghjorni nuvolati, è in l'invernu. Hè per quessa chì avemu bisognu di esse più attenti à l'applicazione di u sunscreen ogni ghjornu, ùn importa a stagione. Pensate à utilizà a crema solare cum'è u vostru impegnu annu per prutege a vostra pelle per un aspettu sanu è ghjovanu. Prutegge a pelle chì site.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.