Iè, avete bisognu di crema per l'ochji - Eccu perchè

Chì ghjè u prublema cù a crema per l'ochji? Perchè a mo crema per a faccia standard ùn pò micca travaglià per tutta a mo faccia? Perchè aghju ancu bisognu di cumprà una crema per l'ochji specializata?

Tutte queste dumande sò cumpletamente comprensibili, è l'avemu intesu un pocu.

Ma a verità nantu à a crema per l'ochji hè chì hè una parte critica di un regime cumpletu di cura di a pelle. È in questu articulu, spiegheremu perchè. 

 

Cosa face Eye Cream?

In generale, e creme per l'ochji sò assai maravigghiusu. Idratanu a pelle intornu à i vostri ochji è a facenu più sana è pare più ghjovana.

Mentre chì i moisturizers regularmente facenu a zona un pocu più suave, i creme per l'ochji indirizzanu spécifique, preoccupazioni per questa zona faciale. È questu hè impurtante perchè a pelle intornu à i vostri ochji hà menu glànduli d'oliu è ancu menu collagene chì u restu di a vostra pelle. Hè per quessa hè faciule chì e linee fini è e rughe diventenu più evidenti quì.

E creme per l'ochju deve esse appiicata ogni matina dopu a purificazione di a pelle. Anu furnisce parechji di i stessi beneficii cum'è i moisturizers regularmente, cumpresa l'idratazione senza oliu per mantene a zona di l'ochji dilicata suave è liscia.

Sò furmulati specificamente per questa zona più chjuca è più delicata di a pelle è più spessu cuntenenu ingredienti anti-invecchiamento cum'è retinolu o peptidi chì aiutanu à riduce e linee fini è arrughe nantu à e vostre palpebre.



Cume hè a crema per l'ochji diffirenti da e creme per a faccia?

I creme per a faccia sò pensati per idratà a vostra faccia sana, è mentre chì pò esse più delicatu di l'altri parti di u vostru corpu, ma ùn hè micca cusì fragile cum'è quella pelle più fina intornu à i vostri ochji.

Allora, mentri a vostra crema per a faccia pò esse fantastica per prevene linee fini è arrughe, probabilmente ùn hà micca tutti l'ingredienti chjave pensati per prutege è idratà intornu à i vostri ochji.

I creme per l'ochji sò fatti cù ingredienti diffirenti da e creme per a faccia postu chì a zona di l'ochji hè assai sensibile è propensu à un invechjamentu più veloce.

Per esempiu, a pelle intornu à i vostri ochji hè fragile per via di a so alta concentrazione di vini sanguini è capillari. Hè facilmente dannatu da fatturi ambientali cum'è i raghji UV è a contaminazione.

Linee fini è rughe sò generalmente sinonimi di secchezza, postu chì tutti dui descrizanu a pelle "usata" causata da una mancanza d'idratazione. Questa mancanza di umidità hè spessu duvuta à a mancanza di collagen è elastina, chì pò esse causata da parechji fatturi. I creme per l'ochji travaglianu per furnisce a pelle idratazione immediata mentre chì prutegge ancu da danni futuri.


Selezziunate a Crema per l'Occhi Giusta Per voi

Allora cumu sceglite a megliu crema per l'ochji?

Hè essenziale per ricurdà chì a pelle di tutti hè diversu, è i bisogni sò diffirenti. Una persona pò avè bisognu di una crema per l'ochji chì aiuta à riduce l'apparizione di i circhuli di l'ochju, mentre chì l'altru pò avè bisognu di una crema per l'ochji chì pò aiutà à idratà è allisci i linii fini.

Eccu alcuni cunsiglii rapidi per selezziunà a megliu crema per l'ochji per a vostra pelle:

  • Sapete ciò chì vi vulete indirizzà - Se a vostra preoccupazione primaria hè e linee fine, cercate una crema per l'ochji cù peptidi, ceramidi o antioxidanti (per esempiu, vitamina C). Sì i cerculi scuri sottu à l'ochji sò u prublema, pruvate unu chì illumina cù Vitamina C o Acid Kojic.
  • Ùn siate micca ingannatu da l'imballaggi di fantasia - Pudete esse tentatu di cumprà una crema per l'ochji per via di u so imballaggio, ma ciò chì importa più hè l'ingredienti in l'internu è quantu si travaglianu inseme per i risultati desiderati! 

È forse u cunsigliu più impurtante di tutti ?

Hè impurtante di sceglie un pruduttu chì hà pruvò a so efficacità cù l'appruvazioni di a FDA, chì hè per quessa chì ricumandemu solu l'usu di i prudutti autentici, di prima qualità, postu chì sò l'unichi chì sò veramente pruvati à travaglià.

I prudutti chì cuntenenu alta concentrazione di l'ingredienti citati sopra farà meraviglie per assicurà chì i risultati desiderati sò ottenuti, è e creme per l'ochji di alta qualità anu una cumminazione unica di ingredienti cumplementari è ancu una cuncentrazione più alta di i migliori ingredienti per a cura di a pelle, facendu elli l'unicu. etrusca scelta.


A megliu crema per l'ochjis per 2022

  1. La migliore crema per l'occhio per le linee sottili e le rughe
     Elastiderm
  2. A megliu crema per l'ochji idratanti
    Neocutis LUMIERE FIRM RICHE Crème contour des yeux extra hydratante et illuminatrice (0.5 fl oz)
  3. A megliu crema per l'ochji anti-età
     Crema Réparatrice Dermique SkinMedica (1.7 oz)
  4. A megliu crema per l'ochji per i cerchi scuri o gonfiori
    SkinMedica Instant Bright Eye Cream (0.5 oz)
  5. U megliu serum per l'ochji

 

 

 

Sceglite unu chì vi cunvene

I idratanti facciali sò ideali per l'usu di ogni ghjornu, ma sè vo circate qualcosa chì dà questa zona sensitiva idratazione è prutezzione per tuttu u ghjornu., allura una crema per l'ochji hè a scelta bona per voi.

Pigliate a cura di a vostra pelle assicurendu chì hè prutetta in tuttu u ghjornu, ghjornu è notte. E creme per l'ochji sò formulate per travaglià per tutti i tipi di pelle, cusì ùn abbiate paura di pruvà parechje creme per vede ciò chì funziona megliu per voi!

Tenite in mente chì solu perchè ùn pudete micca trattà cù linee fini o arrughe, questu ùn significa micca chì a vostra pelle hè invincible. Mantene davanti à u ghjocu utilizendu una crema per l'ochji oghje.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.