Avete bisognu di queste Hydro-Gocce in a vostra rutina di cura di a pelle

Immaginate squisite, gioielli, gocce d'oliu intensamente idratante in un serum luxuu chì unu di i nostri critichi chjamava "idratante à i dii". Immaginate di sperimentà un serum cusì profondamente rejuvenating è nutriente chì a vostra pelle pare è si senti più ghjovana dopu una sola applicazione.

Fatti cù l'olii più puri è i più belli ingredienti, Obagi Daily Hydro Drops aghjunghjenu luminosità à i carni spenti è spenti chì necessitanu una splutazioni di umidità - l'effettu hè istantaneu, rinfrescante è notevule - è u profumu naturale è delicatu di fiori di fiori d'hibiscus: luce. è bella.  

Curioso di stu pocu siru di seta è perchè duvete aghjunghje à u vostru cura di a pelle di ogni ghjornu rutina? Avemu pensatu cusì.


lu U megliu serum faciale Ùn avete mai saputu chì avete bisognu 

Chì rende l'Obagi Daily Hydro-Drops cusì unicu? In una parolla, l'ingredienti. 

Stu serum hè fattu cù vitamina B3, oliu d'Abyssinian, oliu d'hibiscus, è tecnulugia di punta Obagi Isoplentix™. 

  • Vitamin B3- chjamatu ancu niacinamide, hè un ingredientu standard d'oru chì raffina è riduce l'aspettu di i pori, migliurà a struttura, è riduce e linee fini è e rughe. 
  • Oliu d'Abyssini- un oliu vegetale altamente antiinflamatoriu cù una abbundanza di acidi grassi omega-9 è omega-6, è fitosteroli antioxidanti chì furtificanu a barriera naturale di a pelle.  
  • Oliu di Hibiscus- riccu in antioxidanti (chiamati antocianidi) è acidi alfa-idrossi, l'oliu di stu fiore fragrante aumenta l'umidità è migliurà a flessibilità è l'elasticità. 
  • Tecnulugia Obagi Isoplentix™- hè una tecnica rivoluzionaria chì "prutege è cunserva" ogni ingredientu per assicurà l'efficacità. 

Chì significà tuttu questu per u vostru complexion? Significa chì avete da esse applicà un altamente efficace pruduttu di cura di a pelle chì hè clinicamente pruvata, fatta cù l'olii più puri è l'ingredienti più efficaci, è hà l'ultima tecnulugia innovativa chì salvaguarda a putenza di u serum. Hè ancu significatu chì avemu furnisce a nostra pelle cù u u megliu serum facial dispunibbili.


Chì sò i benefizii di ogni ghjornu Obagi Hydro-Drops? 

Obagi Hydro-Drops sò formulati cù ingredienti puri di alta qualità chì travaglianu in armunia per furnisce a vostra pelle una sperienza ricca è terapeutica. Una volta applicata sta formula lustrosa è ligera, vi vede è senti risultati istantanei. In più di un splendore sanu à a vostra pelle, altri benefici sò:

  • Una carnagione più liscia chì conserva l'umidità è si senti idratata tuttu u ghjornu. 
  • Fornisce una prutezzione extra per a barriera di a pelle, chì hè critica per mantene l'equilibriu di l'umidità è hè a prima linea di difesa di u nostru corpu contr'à e minacce ambientali. 
  • Carica di antioxidanti è elementi antiinflamatorii, a vostra pelle hà da vede, sente è esse sana. Inseme, sti prudutti minimizanu a dimensione di i pori, calmanu i rossi è irritazioni, è ancu u tonu di a pelle. 
  • Diminuisce e linee fini è e rughe cù u tempu cù l'usu cuntinuatu. 

In studii clinichi realizati da Obagi, u 91% di l'utilizatori anu dettu chì a pelle si sentia più liscia dopu a prima applicazione, è u 84% di l'utilizatori dicenu chì a pelle si sentia immediatamente rinfrescata dopu a prima applicazione.  


Quali tipi di pelle beneficianu di più da Hydro-Drops? 

Tutti i tipi di pelle beneficianu di l'usu di ogni ghjornu di Obagi Hydro-Drops. A formula unica, ligera, non grassa funziona bè cù i carni secchi, grassi è cumminati. Ognunu pò aduprà stu pruduttu, è ognunu pò sperimentà a diffarenza Obagi. 


Cumu aghjunghje Obagi Hydro-Drops à u vostru Cura di a pelle di ogni ghjornu

Obagi consiglia di aduprà serum appositamente formulatu nantu à una basa cuntinuata per risultati ottimali. Stu pruduttu hè faciule d'aghjunghje à u vostru rituale di cura di a pelle attuale. Eccu cumu sperimentà i puteri restauratori di Obagi Hydro-Drops:

  • Uncap a buttiglia; u dropper hè auto-riempiu. 
  • Mettite uni pochi di gocce di Hydro-Drops nantu à i vostri ditte è applicà l'oliu uniformemente à a vostra faccia, u collu è u décolleté.  
  • Applica in l'AM è PM dopu a purificazione. 

Obagi Daily Hydro-Drops sò ipoallergenici, non-comedogenici, è anu sottumessu rigurosu teste è prucessi clinichi per l'appruvazioni FDA. 


Immaginate, Allora Pruvate l'Effetti Rejuvenating di Hydro-Gocce

Calchì volta tutti avemu bisognu di un pocu trattamentu extra chì dà a nostra complexion chì extra speciale quarchiccosa chì face chì a nostra pelle si senti lussuosa è pare radiante, chì ci dà un impulso di cunfidenza per affruntà u ghjornu. 

Sapete più o cumprà Obagi Daily Hydro-Drops ➜


 

Fonti: 
https://www.thepmfajournal.com/industry-news/post/new-from-obagi-medical-daily-hydro-drops

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.