Rutine Classiche di Cura di a Pelle: Si mantenenu in u mondu d'oghje?

Quandu penserete routine classiche di cura di a pelle, Pensate à i tempi passati quandu e stelle glamorose di Hollywood è starlets ùn portavanu appena maquillaje è avianu una pelle assolutamente splendida? Avete mai dumandatu cumu e so routine di bellezza è vechji prudutti di cura di a pelle differisce da ciò chì avemu a nostra manu oghje ? 

Avemu fattu - è sentia chì valeva a pena è interessante per vede cumu e routine di bellezza passate s'appoghjanu contr'à alcune di e e migliori rutine di cura di a pelle aujourd'hui dispunibbili.


Una nova torsione Cura di a pelle classica Ritu 

Duranti l'anni 1940, assai donne, cumpresa Katherine Hepburn, utilizanu un mischju di zuccaru è di zuccaru di limonu per esfoliate a so pelle. Dabbing vaselina sottu à i vostri ochji per riduce u gonfiore era una pratica di bellezza standard, cum'è l'applicazione di l'oliu di u zitellu nantu à a vostra pelle per ottene un abbronzatura. Rita Moreno hà battutu l'acne; u so duttore hà cunsigliatu l'esposizione à i raggi UV è un rubu di l'alcool à l'acetone. 

Mentre a bella luce di Katherine hè un tistimunianza di u so esfoliante in casa, avemu a furtuna oghje di avè tante qualità. skincare i prudutti dispunibuli chì sò assai più efficaci è anu tanti altri benefici nutritivi. 

lu iS Maschera esfoliante triattiva clinica aiuterà cù u turnover di e cellule (cum'è u zuccheru di basa di zuccaru di limonu) è aiuta à guarisce è trasfurmà ancu a vostra pelle cù prutezzione antioxidante. A cumminazzioni di enzimi botanici, àcitu salicilicu è micro-perle hè ideale per l'ultima sperienza di esfoliazione. 

E furtunatamente, avemu creme per l'occhi, lozioni è maschere chì sò assai più efficaci cà a vaselina per riduce a puzza di l'ochji. SkinMedica Masque pour les yeux brillant instantané faci miraculi per calmà è idratà a pelle delicata sottu à i vostri ochji. 

Ùn avemu micca sognu oghje di esse in u sole senza una prutezzione adatta di a pelle. Avemu avanzatu salti è limiti in a nostra cunniscenza di quantu dannu u sole pò esse, cum'è l'avete i prudutti


Fora cù u Antichi prudutti di cura di a pelle è in Cù u Novu

Ci era un tempu quandu a rutina classica di cura di a pelle vi lavava a faccia cù u sapone chì avete a portata cù l'acqua è l'applicava una lozione ligera quandu vi svegliate è quandu andate in lettu. Questu hè statu cunsideratu adattu è parechji seguitanu sta formula seculare. 

Per alcuni, questu pò ancu esse a so rutina di cura di a pelle pruvata è vera. Tuttavia, cù l'avanzamentu di cura di a pelle, routine classiche di cura di a pelle anu cambiatu è per u megliu. Semu furtunati chì pudemu prufittà di l'ultime tecnulugii chì ci aiutanu à trattà cun prublemi cum'è l'acne, l'iperpigmentazione, e linee fini, arrughe è psoriasis, per citarne uni pochi. Perchè ùn aghjustate u vostru ghjocu è apprufittate di l'avanzamenti di a cura di a pelle è di e rutine di cura di a pelle chì ponu migliurà a vostra apparenza? 

Qualcosa à cunsiderà in termini di una nova rutina di cura di a pelle hè di sceglie i prudutti presentati cum'è un sistema. U Obagi CLENZIderm MD System hè un esempiu di una linea cuncepita cù prudutti (è una rutina) specificamente formulati per l'acne. A bellezza di un sistema di cura di a pelle hè chì tutti i prudutti funzionanu bè cù l'altri per migliurà a vostra pelle, è ùn ci hè bisognu di preoccupassi di custruisce a vostra propria rutina o di scopre quale prudutti aduprà. 


Miti è Antichi prudutti di cura di a pelle Ùn manchemu micca 

I saponi antibacterial anu u so postu, ma l'utilizanu nantu à a pelle delicata di a vostra faccia ùn hè micca unu di elli. Tutta a nostra pelle hà naturalmente battìri nantu à questu, è hè difficiule di sguassà tuttu. Utilizendu gentile, qualità skincare I prudutti nantu à a vostra pelle hè u megliu modu per pruteggià è pulisce a vostra pelle. 

U sucu di limonu è u zuccheru mischju chì Katherine Hepburn hà ghjuratu da ... bè, risulta chì mette u zucchero di limonu nantu à a vostra faccia ùn hè micca sanu. U zuccaru di limonu hè acidicu è pò irritate a vostra pelle, è pò purtà à una rash quandu esposta à u sole chì hè difficiule di risolve. 

È u duttore di u regime di Rita Moreno hà cunsigliatu per l'acne ? A luce UV hè assai dannusu, è a freccia d'acetone cù u tempu provoca a pelle rossa, secca è crackata. Per furtuna, avà sapemu quantu dannusu sti dui elementi sò per a vostra pelle. 


Sviluppà a vostra propria rutina di cura di a pelle  

lu e migliori rutine di cura di a pelle sò quelli chì aduprate in modu coerente è vi danu a più migliione cù u tempu. E routine classiche di cura di a pelle sò una piattaforma eccellente per custruisce è scopre per voi stessu ciò chì funziona megliu per voi.

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.