Cura Naturale Anti-Aging: Cunsiglii è Ricette per una pelle luminosa è ghjovana

Per ottene una pelle ghjovana è luminosa ùn hè micca sempre bisognu di prudutti caru o rutine complicate. In fatti, a natura ci furnisce ingredienti abbundanti chì ponu cumbatte efficacemente i segni di l'anziane. In questu post di blog, esploreremu cunsiglii naturali per a cura di a pelle anti-età è sparte ricette DIY chì sfruttanu u putere di ingredienti naturali. Da maschere nutritive à sieri ricchi di antioxidanti, sti cunsiglii è ricette vi aiuteranu à ottene una carnagione luminosa è ghjovana senza sustanzi chimichi duri o additivi.

Pulisce cù ingredienti naturali

A pulizia delicata hè u primu passu per mantene a pelle ghjovana. Evite i purificatori duri chì ponu sguassate a pelle di i so olii naturali è disturbanu a barrera di umidità. Invece, optate per ingredienti naturali chì purificanu senza causà secchezza o irritazione. Eccu duie ricette simplici di pulizia DIY:

Purificatore di miele è oliu di coccu

Imbulighjate 1 cucchiara di meli crudu cù 1 cucchiara d'oliu di coccu biulogica. Massaggiate nantu à a pelle umida in movimenti circulari, poi sciacquate cù acqua calda. U meli hà proprietà antimicrobiche è aiuta à mantene l'umidità, mentre chì l'oliu di coccu elimina delicatamente impurità è nutre a pelle.

Acqua di purificazione di tè verde

Preparate una tazza di tè verde è lasciate rinfriscà. Trasferite in una buttiglia spray pulita è spruzzate nantu à un pad di cuttuni. Trascinate delicatamente u pad di cuttuni nantu à a vostra faccia per pulisce è tonifica a pelle. U tè verde hè riccu in antioxidanti, chì prutegge contra i radicali liberi è aiutanu à mantene a pelle ghjovana.

Esfoliate cù scrub naturali

L'esfoliazione regulare elimina e cellule morte di a pelle, prumove a rotazione di e cellule, è revela un tettu frescu è ghjovanu. I scrub naturali sò efficaci è gentili nantu à a pelle. Eccu duie ricette di scrub fatti in casa:

Scrub à l'avoine et au yogourt :

Unisce 2 cucchiai d'avena macinata cù 1 cucchiara di iogurtu pianu. Applicà a mistura à a pelle umida è massaggiate delicatamente in movimenti circulari. Rince cù acqua calda. L'avena furnisce una esfoliazione dolce, mentre chì u iogurtu idrata è calma a pelle.

Scrub à l'oliu di cafè è à l'oliu di coccu:

Imbulighjate 2 tablespoons di cafè usatu cù 1 tablespoon d'oliu di coconut melted. Massaggiate nantu à a pelle umida cù movimenti circulari delicati, poi risciacquate. I terreni di caffè esfolianu a pelle è migliurà a circulazione, mentri l'oliu di coccu nutre è moisturizes.

Nutrire cù maschere naturali per a faccia:

E maschere facciali furniscenu nutrienti cuncentrati à a pelle, prumove l'idratazione è un splendore di ghjuventù. Eccu duie ricette di maschere rejuvenating:

Mascara d'avocado è di miele:

Mash 1/2 avocado maturu è mischjà cù 1 cucchiara di meli crudu. Applicà a mistura à a pelle pulita è lasciate per 15-20 minuti. L'avocado hè riccu in vitamini è antioxidanti chì nutrenu è idratanu, mentre chì u meli calma è prumove una complexion flexible.

Maschera di curcuma è yogurt:

Imbulighjate 1 teaspoon di curcuma in polvere cù 2 tablespoons di iogurtu pianu. Applicà a mistura à a vostra faccia è lasciate per 10-15 minuti. A curcuma hà proprietà antiinflamatorii è illuminanti, mentri u iogurtu furnisce una esfoliazione è idratazione dolce.

Idrata cù olii naturali:

L'olii naturali sò eccellenti idratanti chì aiutanu à chjude l'idratazione è nutre a pelle. Sò ricchi di antioxidanti è acidi grassi essenziali chì cumbattenu i segni di l'anziane. Eccu duie ricette d'oliu rejuvenating:

Sérum à l'huile de graine de rose musquée :

Unisce 1 cucchiara d'oliu di sementi di rosa canina cù uni pochi di gocce d'oliu di vitamina E. Applicà una piccula quantità à a pelle pulita è massaggiate delicatamente finu à l'assorbita. L'oliu di sementi di rosa canina hè riccu in antioxidanti, vitamini è acidi grassi chì prumove a regenerazione cellulare è diminuite l'apparenza di linee fini.

Miscela di Jojoba è Oliu di Argan:

Imbulighjate parti uguali di oliu di jojoba è oliu d'argan in una piccula buttiglia. Applicà uni pochi di gocce à a vostra faccia è u collu dopu a purificazione per idratà è nutrisce a pelle. L'oliu di jojoba s'assumiglia à u sebum naturali di a pelle, mentri l'oliu d'argan hè riccu di antioxidanti è acidi grassi essenziali chì migliurà l'elasticità è a fermezza.

Prutegge cù una crema solare naturale:

A prutezzione di u sole hè vitale per prevene l'anzianu prematuru è mantene a pelle ghjovana. Fighjate l'opzioni di sunscreen naturali chì furnisce una prutezzione larga senza sustanzi chimichi dannosi. Eccu duie opzioni:

Protezione solare à l'ossidu di zincu:

Sceglite un sunscreen cù l'oxidu di zincu cum'è l'ingredientu principale. L'ossidu di zincu hè un sunscreen minerale chì forma una barriera fisica nantu à a pelle, riflettendu è bluccà i raggi UVA è UVB dannosi. Fighjà prutezzione di u sole cù almenu 30 SPF per una prutezzione adatta.

Crema solare à l'oliu di lampone:

L'oliu di semi di lampone hà proprietà naturali di prutezzione di u sole. Imbulighjate 1 cucchiara d'oliu di sementi di lampone cù 1 cucchiara di oliu di coccu è uni pochi di gocce di oliu di sementi di carota. Applicà à a vostra pelle prima di l'esposizione à u sole per una prutezzione supplementaria contra i raghji UV.


Scelta di Cura Naturale per i Beneficii Anti-Aging

A cura di a pelle naturale anti-invechjamentu pò esse efficace è piacevule, utilizendu u putere di ingredienti naturali per prumove a pelle ghjovana è luminosa. Incorporandu detergenti delicati, esfolianti, maschere nutritive, olii idratanti è filtri solari naturali in a vostra rutina, pudete piglià passi significativi per mantene una pelle di ghjuventù. Pruvate cù e ricette DIY furnite o scopre altri ingredienti naturali chì funzionanu bè cù u vostru tipu di pelle. Ricurdativi, a coherenza è un approcciu olisticu à a cura di a pelle sò chjave per ottene risultati à longu andà.

Da vede:

  • Bailly, C. (2019). Manuale di Scienza è Tecnulugia Cosmetica (4ª ed.). Elsevier.
  • Farris, PK (2005). Vitamina C topica: Un agentu utile per u trattamentu di u fotoanzianu è altre cundizione dermatologica. Cirurgia Dermatologica, 31 (7 Pt 2), 814-818.
  • Ganceviciene, R., Liakou, AI, Theodoridis, A., Makrantonaki, E., & Zouboulis, CC (2012). Strategie anti-aging di a pelle. Dermato-Endocrinologia, 4 (3), 308-319.
  • Prakash, P., & Gupta, N. (2012). Usi terapeutichi di Ocimum sanctum Linn (Tulsi) cù una nota nantu à l'eugenol è i so azzioni farmacologichi: Una breve rivista. Indian Journal of Physiology and Pharmacology, 56 (2), 185-194.

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.