Dimethicone FAQs: Un Silicone chì si trova in parechji prudutti di cura di a pelle

Dimethicone hè un ingredientu populari per a cura di a pelle chì si trova spessu in creme idratanti, primers, è altri prudutti di bellezza. Stu ingredientu hà una varietà di benefici per a pelle. In questu blog, copreremu alcune di e FAQ nantu à dimethicone, cumprese: 

  • Chì ghjè
  • Cumu si usa (in cura di a pelle)
  • Hè a sicurità per diversi tipi di pelle
  • Cumu hè fatta
  • S'ellu hè vegan
  • S'ellu hè naturali

Cosa hè Dimethicone? 

Dimethicone hè un tipu di silicone chì hè comunmente utilizatu in i prudutti di a pelle. Hè un polimeru sinteticu chì cuntene siliciu, ossigenu, carbonu è idrogenu. A dimethicone hè una sustanza chjara, inodore è micca grassa comunmente usata cum'è protettiva di a pelle è emolliente.


Cumu si usa Dimethicone in a cura di a pelle? 

Dimethicone hè un ingredientu versatile utilizatu in una larga gamma di prudutti di cura di a pelle. Perchè aiuta à creà una superficia liscia nantu à a pelle, a dimethicone si trova spessu in una larga gamma di prudutti di cura di a pelle, cum'è moisturizers, primers è fundazioni. Funziona ancu cum'è un cura di a pelle anti-età ingredientu, chì aiuta à rimpolpà a pelle è riduce l'apparizione di linee fini è arrughe.


Dimethicone hè sicuru per tutti i tipi di pelle? 

Dimethicone hè generalmente cunsideratu sicuru per tutti i tipi di pelle, cumpresa a pelle sensitiva. Ùn hè micca comedogenicu, chì significa chì ùn ostruisce i pori o pruvucarà l'acne. Raramenti ci hè una reazione à questu ingredientu, ma quandu ci hè, hè di solitu dovutu à una allergie.


Quandu ùn avete micca aduprà Dimethicone 

Mentre chì a dimethicone hè in generale sicura per a maiò parte di a ghjente, ci sò parechje situazioni induve ùn hè micca appruvatu per utilizà. Per esempiu, sè vo avete una allergia di silicone o sensibilità, avete da evità di utilizà prudutti di dimethicone. Inoltre, certi persone ponu truvà chì a dimethicone aggrava l'acne o altre cundizione di a pelle. Pudete parlà à un dermatistu se vi preoccupa di aghjunghje un pruduttu cù dimethicone à u vostru regime di cura di a pelle.


Cumu Dimethicone hè fatta per a cura di a pelle 

Dimethicone hè un ingredientu sinteticu chì hè fattu per un prucessu chimicu. U prucessu implica a reazione di u tetrachloru di siliciu cù l'acqua per pruduce l'acidu cloridicu è i siloxani, chì sò i blocchi di custruzzione di polimeri di silicone.


I siloxani sò più processati per creà diverse tippi di siliconi, cumprese dimethicone. I siloxani sò riscaldati in presenza di un catalizzatore, tipicamente un oxidu di metallu, per creà una catena polimerica di molécule di silicone. U polimeru risultante hè poi purificatu per sguassà impurità è assicurà chì hè sicuru per i prudutti di cura di a pelle.


Hè Dimethicone Vegan? 

A dimethicone hè un ingredientu sinteticu micca derivatu da fonti animali, per quessa, hè generalmente cunsideratu vegan-friendly.


Dimethicone hè naturali? 

Dimethicone hè un ingredientu sinteticu è ùn hè micca cunsideratu naturali. Tuttavia, certi marchi di cura di a pelle utilizanu fonti naturali di silicone in i so prudutti, cum'è dimethiconol, chì hè derivatu da a silice.


In generale, a dimethicone hè un ingredientu di cura di a pelle sicura è efficace chì pò furnisce una varietà di benefici per a pelle. Sè vo circate un moisturizer, primer, o un pruduttu anti-aging, pudete truvà dimethicone in a lista di ingredienti. 


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.