I prudutti di cura di a pelle più impurtanti per include in a vostra rutina
05
Mar 2021

0 Comments

I prudutti di cura di a pelle più impurtanti per include in a vostra rutina

Cù tanti prudutti di cura di a pelle chì copre i scaffali di i magazzini, pò esse un pocu eccessiva per capisce quale avete veramente bisognu. Mentre chì ci sò un saccu di opzioni, assai di elli pudete saltà. A menu chì ùn avete micca prublemi specifichi di a pelle, hè probabile chì pudete simplificà a vostra borsa di bellezza è fucalizza nantu à i prudutti di cura di a pelle chì sò impurtanti per a pelle sana è bella. Continue à leghje per sapè ciò chì mette in u vostru carrettu è ciò chì pudete lascià.

Pulitrice facciale

Forsi u più impurtante di tutti hè un bonu detergente per u visu cuncepitu per u vostru tipu di pelle. U purificatore ghjustu sguassate u vostru maquillaje à a fine di u ghjornu è sguassate i vostri pori di terra è detriti chì ponu purtà à l'acne. Sceglite un detergente delicatu - se a vostra pelle si sente stridula, probabilmente avete unu chì hè troppu forte, postu chì quellu sensu significa chì tutti l'olii naturali sò stati spogliati da a vostra pelle. Sì avete a pelle normale, a maiò parte di i purificatori farà u truccu, ma se a vostra pelle hè grassu o propensu à l'acne, cercate un purificatore pensatu per quelli prublemi.

Idratante

A moisturizer hè una parte impurtante di ogni rutina di cura di a pelle, ma hè soprattuttu impurtante si avete a pelle secca. A moisturizer travaglia per idratà a pelle, mantenendula giovane è fresca. Puderete truvà parechji idratanti chì cuntenenu ingredienti supplementari chì aiutanu à liscia è prevene linee fini è arrughe, migliurà u tonu di a pelle è sfocanu i difetti. Un moisturizer ligeru hè a megliu scelta per a pelle normale, ma una più pesante hè vitale si avete a pelle secca. Sì avete a pelle grassa, sceglite un gel moisturizer chì idratarà senza aghjunghje oliu supplementu à a vostra faccia. Aduprà un idratante specificu per l'ochji per a zona di l'ochji induve a pelle hè assai fina.

Sunscreen

Ùn si pò dì abbastanza - duvete portà una crema solare nantu à a faccia ogni ghjornu. Questu hè soprattuttu veru s'è vo andate a faccia nuda è ùn avete micca maquillaje chì crea una barrera trà a vostra faccia è i raghji di u sole. Ùn solu u sole pò purtà à arrughe è spots nantu à a vostra pelle, ma troppu esposizione aumenta u risicu di sviluppà cancru di a pelle, chì pò esse mortale. Scegli a sunscreen facial cuncepitu per u vostru tipu di pelle è appricà dopu a vostra crema idratante. Per una prutezzione extra, sceglite una fundazione è una crema idratante chì cuntene ancu SPF.

Serum

U mutivu perchè a sérum facial Hè cusì impurtante hè perchè infuse a vostra pelle cù una dosa più cuncentrata di ingredienti attivi, chì porta à risultati megliu. U serum deve esse usatu dopu à lavà a vostra faccia, ma prima di applicà u vostru moisturizer. Ci hè parechje serums per sceglie cusì decide quale hè u vostru scopu per pudè sceglie u dirittu per i vostri bisogni. Chì puderia esse per alleggerisce i macchi di età o riduce l'aspettu di arrughe. Qualunque sia u mutivu, l'aghjunghje un serum à a vostra rutina di cura di a pelle pruducerà risultati più rapidi è aiutanu à mantene a vostra pelle chì pare è si senti megliu.

Di sicuru, ci sò assai altri prudutti di cura di a pelle per voi per sceglie, ma a probabilità hè chì ùn avete micca bisognu di tutti. I quatru sopra sò i più impurtanti è i prudutti di cura di a pelle raccomandati da i dermatologi per aghjunghje à a vostra rutina. Sì avete prublemi specifichi di a pelle, fate un appuntamentu cù u vostru dermatistu per discutiri quali prudutti supplementari valenu a pena.

 


Lascia un cumentu

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati