Cura di a pelle per l'omi in i so 40 è 50 anni

Dicenu chì cù l'età vene a saviezza. Questu pò esse veru, ma l'età porta ancu cun ella alcune sperienze chì parechji trovanu un pocu indesevule. Esperienze cum'è i capelli grisgi, l'approfondimentu di arrughe, è a pelle disidrata, secca è più sensibile. Mentre ùn pudemu micca piantà cumplettamente i segni naturali di l'anziane, pudemu fà parechje cose per anzianu più grazia è riduce a gravità di sti segni di l'anziane.

 

Cambiamenti ormonali è invechje

A maiò parte di i dermatologi ricumandenu di cunsiderà alcuni prudutti di cura di a pelle di qualità mirati mentre simu in i nostri 30 anni (ancu se discutemu chì principià in i vostri 20 anni hè ancu megliu). Dunque, quandu avemu ghjuntu à i nostri 40 anni, saria ragiunamentu chì duvemu piglià a cura di a pelle ancu più seriamente. Ma perchè ?

 

Tutti l'omi è e donne sperimentanu cambiamenti hormonali in i so 40 anni chì anu qualchì effetti significativu nantu à a so pelle. Struttura facciale, elasticità di a pelle, colorazione, rughe, secchezza, macchie di età, sensibilità, diluente, caduta - tutti sti signali esterni sò qualcosa chì pudemu. aspetta, ma qualcosa chì a maiò parte di noi trova sempre dispiacevule. Certi di questi sò ancu aggravati da u nostru tempu in u sole è l'esposizione à l'elementi è a contaminazione. Si dice chì u tassu di ricuperazione di a nostra pelle diminuisce ancu di duie volte a so efficacità da quandu eramu in i nostri 20 anni, chì significa chì guariscenu più lentamente.


Arrivà à 40 ùn hè micca una tappa insignificante; assai omi cunzidenu questu l'uppurtunità perfetta per rinfriscà a so vita per u megliu, chì includenu investisce in elli stessi più. Ancu s'è l'effetti esterni di l'anziane pò sembranu una lista scoraggiante per affruntà, cù un miratu,  cura di a pelle di qualità A rutina serà capace di minimizzà l'effetti naturali di l'anziane, mantenendu a vostra carnagione sana è luminosa in i vostri 40 è 50 anni.

 

 

Cura di a pelle essenziale per tutti

Parechji di noi sò ben cuscenti chì a nostra rutina di cura di a pelle è cumu trattemu a nostra faccia sò veramente impurtanti. A cura di a pelle chì usemu - o ùn usamu - regularmente pò avè un impattu significativu nantu à cumu si vede è si sente a nostra pelle oghje è in u futuru. Eppuru, assai di noi cascanu in a trappula di crede chì a nostra pelle hè indestructible; Quelli di noi chì ùn sò micca propensi à l'acne o altri difetti ponu crede chì pudemu alluntanassi senza cura di a nostra faccia ogni ghjornu. In listessu modu, quelli di noi chì ùn anu micca ancu arrughe o linee fini pò crede chì ùn avemu micca bisognu di usà un serum anti-aging o aduprà SPF per prutege a nostra pelle. A verità hè, avete bisognu di qualchi elementi essenziali per a cura di a pelle. Allora chì hè a megliu cura di a pelle per l'omi? Immergemu ghjustu.

 

A megliu cura di a pelle per l'omi

  •   detergente - Pulizia a faccia matina è notte per caccià l'oliu, i detriti è e cellule morte di a pelle chì s'accumulanu nantu à a superficia di a pelle hè una parte impurtante di ogni rutina di cura di a pelle, indipendentemente da età, sessu o etnia. Questa prucedura hè essenziale per a salute di a vostra pelle per dui motivi. Prima, aiuta à l'apertura di i pori è mantene a pelle fresca è sana. Siconda, permette à l'altri prudutti per permeate a pelle più efficace.

 

  •   Sérum pour le visage - Serum hè un pruduttu di cura di a pelle chì pudete aduprà dopu a purificazione è prima di applicà una crema idratante à a vostra pelle. Perchè i serums sò custituiti da molécule minuscule chì ponu penetrà prufonda in a pelle, ponu furnisce una alta concentrazione di sustanzi attivi direttamente in a pelle. Sò usati per affruntà prublemi specifichi di cura di a pelle, cum'è acne, linee fini, pori dilatati è rughe. Serums sò un best-seller quandu si tratta di prudutti di cura di a pelle per via di e so concentrazioni eccezziunale di alta ingredienti efficaci. Certi serums sò usati prima di lettu cum'è un trattamentu PM per via di a manera chì reagiscenu à u sole, è certi sò designati per un trattamentu matinale AM. 

 

  •    una crema per a faccia suave - Hè criticu per idratà a vostra pelle di ghjornu è di notte per assicurà chì mantene l'umidità. Se a vostra pelle hè disidratata, pò esse opaca è stancu. Tuttu ciò chì avete bisognu hè a quantità di piselli di qualità moisturizer, chì pudete massaggiate delicatamente in a vostra pelle dabbing in i vostri guanciali, u collu, a fronte è u mento. Sicondu u vostru tipu di pelle, pudete ancu prufittà di applicà a vostra crema idratante parechje volte à ghjornu.

 

  •     Esfoliante - L'esfoliazione, o l'eliminazione di e cellule morte di a pelle, hè ancu un passu impurtante cura di a pelle per l'omi, anche se à varii gradi. L'esfoliazione sò spessu scrubbed hard in a pelle, chì in realtà ùn hè micca u modu propiu per aduprà. Deve esse appiicati delicatamente in movimenti circulari per sguassà impurità senza irritazione di a vostra pelle. Quante volte aduprate un esfoliante è quale ingredienti vi cunvene megliu dipende da u vostru tipu di pelle, cusì cunzidira dumandendu à u nostru espertu di cusmeticu di u persunale sè ùn site micca sicuru di u megliu esfoliante per a vostra pelle unica.

 

  •   crema per l'ochji - L'omi in i so 40, 50 è oltre sò incuraghjiti à aduprà prudutti cum'è creme per l'ochji. Questu hè u periodu per voi per cumincià à cunsiderà i vostri ochji, postu chì prubabilmente mostranu segni di anziane. Aduprate una crema per l'ochji multipurpose decente una o duie volte à ghjornu. I migliori creme per l'ochju sò quelli chì cumbattenu tutti i segni di l'anziane, cumpresi i cerchi scuri, i gonfiori, arrughe è e linee fini.

 

A vostra rutina di cura di a pelle pò durà quantu vulete, ma deve esse adattabile è faciule d'incorpore in a vostra vita di ogni ghjornu. Hè veramente abbastanza simplice di passà solu 10 minuti per ghjornu invistisce in a vostra pelle cù i prudutti ghjusti. Uni pochi d'articuli di cura di a pelle simplici è pruvati offrenu i risultati più efficaci, è pudete sceglie i vostri propri essenziali privati ​​​​basatu nantu à u vostru tipu di pelle, età, è ancu l'ambiente intornu à voi. Cumincià un regime di cura di a pelle oghje ... perchè a vostra pelle (è voi) vale a pena cura di lussu.


Cumprate tutte e cure di pelle di lusso ➜

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.