Aghju veramente bisognu di cura di a pelle di qualità medica?

Sè avete intesu parlà di l'aumentu di a cura di a pelle di qualità medica, ma ùn site micca sicuru se questu hè u megliu per voi è a vostra pelle unica bella, allora site ghjuntu à u locu ghjustu! In questu articulu, avemu da immergerà Ce sta categuria unica di cura di a pelle hè in realtà, cumu hè diversu da i prudutti di a cura di a pelle di farmacia (è ancu di spezialità), è quale deve è ùn deve micca aduprà sti prudutti. Perchè semu onesti; u prezzu di sti idratanti di qualità, sieri, detergenti, è simili, parlà ùn hè micca paragunabile à u prezzu vistu nantu à l'alternative di farmacia ... cusì hè parlà vale a pena?

 

Per principià ... chì significa veramente a cura di a pelle di qualità medica?

Sè vo site in u vostru magazinu di bellezza lucali - cum'è Sephora, Ulta, etc. - è avete vistu affirmazioni nantu à "struttura migliorata", "pelle liscia è morbida", "bellezza di ghjuventù", allora ricordatevi di piglià sta informazione. cù un granu di sali. Perchè a verità sorprendente nantu à a maiò parte di e marche di cura di a pelle hè chì l'infurmazioni nantu à i buttigli è i vasi sò solu tattiche di marketing chì ùn ponu micca esse sustinuti.

 

Quandu si tratta di questi prudutti di cura di a pelle prontamente dispunibili, ùn ci hè in realtà nisuna regulazione, chì significa chì ùn sò micca capaci di fà affirmazioni cuncludenti chì sti prudutti ponu trattà a malatia di a pelle chì avete trattatu, sia chì sia. a peddi asciuttu, maturazione di a pelle, danni di u sole, cerchi scuri, o qualsiasi altra cosa.

 

Questu significa ancu chì ùn ponu micca penetrà prufonda in a dermis (a vostra pelle) passatu un certu puntu, è cusì sò menu efficaci. Questu hè tuttu malgradu l'evidenza chì parechji di questi prudutti anu una concentrazione abbastanza bassa di ingredienti attivi, cusì sò menu prubabile di travaglià in ogni modu.

 

A cura di a pelle di qualità medica, però, hè diversa

Pudete sente termini cum'è di qualità medica, di qualità di medico, è ancu di qualità cosmeceutica; tutti sti termini riferenu à u stessu gruppu di prudutti di cura di a pelle: articuli prudutti è destinati à specifichi e cundizioni di a pelle è sò regulati da a FDA, chì esigenu una prova reale chì (A) sò sicuri, è (B) i so rivindicazioni sò sustinuti da evidenza.

 

Hanu ancu cuncintrazioni più altu di ingredienti attivi putenti è sò capaci di penetrà in a pelle più luntanu da e marche di farmacia, producendu risultati più rapidi è più efficaci. A maiò parte di elli anu dimustratu una volta è una volta per affruntà i prublemi cusmetichi immediati (cum'è a riduzzione di rughe, a minimizazione di e linee fine, l'eliminazione di u circhiu scuru, etc.), è ancu i prublemi cosmetichi più profondi (cum'è per l'acne, e cundizioni di a pelle, è di a pelle). più).

 

Questi prudutti di cura di a pelle di lussu sò ancu tipicamenti stabilizati in una manera diversa da l'alternative tradiziunali, chì li permette micca solu di durà più longu nantu à u scaffale, ma di offre a stessa potenza di benefici per più senza degradazione. I so metudi di assorbimentu permettenu una consegna rinfurzata di ingredienti chjave direttamente à e zone problematiche, micca solu nantu à a capa esterna di a vostra pelle.

 

Perchè tù ùn deve micca aduprà cura di a pelle di qualità medica

Ci hè veramente pochi casi induve sta cura di a pelle di lussu ùn hè micca adatta. Dumandà à un dermatistu o à un prufessore di cura di a pelle se i prudutti di lussu anu da esse utilizati nantu à a vostra pelle hè simile à dumandà à un duttore se i medicazione di prescription deve esse usata per gestisce i sintomi di una malatia. Perchè sti prudutti sò pruvati è appruvati da a FDA, sò sicuri per quasi tutti l'individui. L'unicu situazione induve pudete vulete cunsiderà qualcosa altru hè se avete pelle ultra-sensibile o una cundizione specifica chì avissi bisognu di più valutazione è formulazione specifica. Per casi cum'è questi, vi ricumandemu di parlà à u vostru prufessiunale sceltu prima di decide quale prudutti aduprà nantu à a vostra pelle.

 

Induve possu cumprà cura di a pelle di qualità medica?

In u passatu, l'unicu locu chì pudete ottene questi prudutti era direttamente da u vostru duttore o un uffiziu di dermatologu. Oghje, però, assai di sti marchi premium permettenu a distribuzione autorizata di i so prudutti per pudè cumprà in ligna, rendendu e so linee più accessibili da u publicu generale chè mai. Iè! Ùn ci hè più visite di u duttore ! Ebbè... andate à u duttore è stà sanu, ma ùn ci hè più visite solu per cumprà qualchi articuli di cura di a pelle!

 

Solu perchè pudete truvà questi prudutti in linea avà, però, ùn significa micca chì tuttu ciò chì vede nantu à u web serà autenticu. Dunque, sempre vulete ricercà è assicuratevi di cumprà i prudutti da un veru rivenditore autorizatu guarantisci l'autenticità.

 

À DermSilk.com, simu distributori per parechje marche di lussu; SkinMedica, Obagi, EltamdNeocutis, Pelle PCA, e Senté. E so linee di prudutti cumpletamente inclusi anu tuttu ciò chì avete bisognu per e migliori rutine di cura di a pelle è ogni tipu di pelle. Anu ancu aduprà u i migliori ingredienti è assicura risultati veri è misurabili.

 

Allora vale a pena u prezzu?

Ùn hè micca maravigghiusu cù i risultati pruvati chì questi prudutti di cura di a pelle anu guadagnatu un seguitu fideli di l'omi è di e donne di tutte l'età. L'affirmazioni basate nantu à l'evidenza aghjunghjenu un valore incommensurable à questi articuli chì simpricimenti ùn ponu esse cumpatibili cù i prudutti chì si trovanu nantu à i scaffali di a vostra catena di fornitura di droga o bellezza.

 

Quante volte avete compru un pruduttu da queste buttreghi è l'avete utilizatu per un mesi, solu per esse disappuntu da i risultati? Allora pruvate un altru è sperimentate a stessa frustrazione. Una volta è più volte testemu novi marche, sieri, lozioni è pozioni magiche chì ci anu da aiutà, ma ùn offrenu micca risultati efficaci. À a fine di tuttu stu prucessu è errore, avete spesu centinaie di dollari è sò sempre lasciati cù a disgrazia cunclusione: questi prudutti ùn sò micca ghjustu à e so dichjarazioni di imballaggio.

 

L'acquistu di cura di a pelle di qualità medica in linea, però, pò esse vistu cum'è un investimentu in sè stessu; un investimentu in una pelle sana è bella senza età chì hè pusitivamente stabilitu un postu in u mercatu cum'è qualcosa chì intreccia lavora.


Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.